2024-10-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Politiet har flere gange sagt, at de tror på en løsning - så tænker, at de må have et eller andet, som de har fundet ud af. Og jeg kan heller ikke slippe TH teorien, så med mindre de får opklaret sagen, med en anden end TH - tror jeg mange stadig vil mistænke, at det er ham der står bag, og politiet bare ikke har kunne bevise det.

Det var hva de sa i Dung-saken også.
Citera
2024-10-21, 16:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Det var hva de sa i Dung-saken også.

Får meg til å tenke på Munch-ranet. Politiet slo seg på brystet og sa de gjennom nitidig arbeid hadde klart å skaffe maleriene tilbake, så viste det seg at de hadde kjøpt dem ved hjelp av Imr@n S@ber.
Det handler vel om prestisje, tenker jeg. Men den har fått seg et solid arr med alle skandalene som har seilt opp de siste årene, og ikke minst nå med denne saken, som nå later til å fisle ut i ingenting.

Ettersom privatetterforskere som Tore Sandberg etc. tydeligvis kun gjør privatetterforskning på vegne av levende klienter, blir det vel kommentariatet i fora som Flashback som må nøste videre i dette. Men trolig uten håp om dusøren på 10 000 000 NOK. Kanskje også med fare for represalier fra folk som føler seg truet.
Citera
2024-10-21, 16:13
Medlem
Skaanseths avatar
Nå som saken mot TH er henlagt, så vil det komme ut mye som tidligere ikke har blitt lagt ut grunnet at det muligens kunne blitt sett på som forhåndsprosedering.
Det er mye som stammer fra Jaren og Hadeland, og det er mye som stammer fra Lørenskog.
Bl.a hadde TH en venn som het Bjørn Moen som var sosioopat.
De kunne sitte å snakke i timesvis om hvordan utføre det perfekte mord, og slippe unna med det. Dette kunne de altså sitte å snakke om i timesvis, og ikke bare i noen minutter.
Denne mannen bodde i et hus sammen med sin mor på venstre side av veien, helt i enden av Jarenvannet.
Annet som ikke har blitt lagt ut her, ihvertfall meg bekjent, er at Tom Hagen og sin bror Sverre Hagen drev å banket opp homofile menn på Hadeland. Den ene av disse havnet i koma i 2 uker.
Det er også rykter fra Jaren om at TH og minst en av de andre brødrene muligens skal ha blitt seksuelt misbrukt av en mann.
Familien var i en sårbar situasjon. Moren var død, og faren var konstant på fylla, og barna hadde ingen beskyttelse.
Jeg vet mer om dette, og vil komme mer tilbake om dette, men jeg bruker foreløpig orden "muligens" her.
Seksuelt misbruk, sammen med at moren døde brått, kan være forklaringen på mye av THs raseri, men ikke på noen måte noen unnskyldning.
TH skal ifølge vitneforklaringer fra to av sine brødre ha vært svært voldelig mot Anne. Han skal ha slepet henne etter håret og sparket til henne, samtidig som han vrælet og skrek.
"høylytt bråk noen uker før jul" og "kul på håndleddet", gir bare en liten pekepinn.
TH skal også ha vært veldig ekkel mot en yngre bror av seg. Denne bodde i sokkelleiligheten til en nabo i Sloraveien, ganske nært S4. Han jobbet for TH en periode, men ble sparket grunnet beskyldninger om tyveri og rus på jobb. TH har også beskyldt han for å ha vært utro med AE mens TH var på jobb. TH kom inn i sokkelen der og banket opp begge to, og så tok henne hjem.
Den samme naboen som leide ut til THs yngre bror har også forklart seg en del i avhør om hvem TH egentlig er, både i forhold til hvordan han mishandlet kona, og denne psykiske mishandlingen. Bl.a. måtte Anne låne hageslange fra denne naboen da slangen i S4 lekket vann og var ødelagt. TH ville ikke kjøpe nytt. Det er også vitneforklaringer fra 2 personer på Futurum om hvordan TH har mishandlet Anne, både fysisk og psykisk. TH skal også ved et tilfelle ha truet Anne med pistol. Hun
holdt sønnen på armen, mens TH holdt en pistol mot tinningen hennes og skrek og vrælte. Dette er ved siden av når hun ble truet til å signere kontrakten som fratok henne alt.
Det vil komme mer her om TH og hvem han egentlig er.
Senast redigerad av Skaanseth 2024-10-21 kl. 16:15.
Citera
2024-10-21, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Får meg til å tenke på Munch-ranet. Politiet slo seg på brystet og sa de gjennom nitidig arbeid hadde klart å skaffe maleriene tilbake, så viste det seg at de hadde kjøpt dem ved hjelp av Imr@n S@ber.
Det handler vel om prestisje, tenker jeg. Men den har fått seg et solid arr med alle skandalene som har seilt opp de siste årene, og ikke minst nå med denne saken, som nå later til å fisle ut i ingenting.

Ettersom privatetterforskere som Tore Sandberg etc. tydeligvis kun gjør privatetterforskning på vegne av levende klienter, blir det vel kommentariatet i fora som Flashback som må nøste videre i dette. Men trolig uten håp om dusøren på 10 000 000 NOK. Kanskje også med fare for represalier fra folk som føler seg truet.

Hahaha! Er det sant? De er vel opptatt med å være barnvakt for lille prins M@rius. All hands on deck der.
Citera
2024-10-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Nå som saken mot TH er henlagt, så vil det komme ut mye som tidligere ikke har blitt lagt ut grunnet at det muligens kunne blitt sett på som forhåndsprosedering.
Det er mye som stammer fra Jaren og Hadeland, og det er mye som stammer fra Lørenskog.
De kunne sitte å snakke i timesvis om hvordan utføre det perfekte mord, og slippe unna med det. Dette kunne de altså sitte å snakke om i timesvis, og ikke bare i noen minutter.
Denne mannen bodde i et hus sammen med sin mor på venstre side av veien, helt i enden av Jarenvannet.
Annet som ikke har blitt lagt ut her, ihvertfall meg bekjent, er at Tom Hagen og sin bror Sverre Hagen drev å banket opp homofile menn på Hadeland. Den ene av disse havnet i koma i 2 uker.
Det er også rykter fra Jaren om at TH og minst en av de andre brødrene muligens skal ha blitt seksuelt misbrukt av en mann.
Familien var i en sårbar situasjon. Moren var død, og faren var konstant på fylla, og barna hadde ingen beskyttelse.
Jeg vet mer om dette, og vil komme mer tilbake om dette, men jeg bruker foreløpig orden "muligens" her.
Seksuelt misbruk, sammen med at moren døde brått, kan være forklaringen på mye av THs raseri, men ikke på noen måte noen unnskyldning.
TH skal ifølge vitneforklaringer fra to av sine brødre ha vært svært voldelig mot Anne. Han skal ha slepet henne etter håret og sparket til henne, samtidig som han vrælet og skrek.
"høylytt bråk noen uker før jul" og "kul på håndleddet", gir bare en liten pekepinn.
TH skal også ha vært veldig ekkel mot en yngre bror av seg. Denne bodde i sokkelleiligheten til en nabo i Sloraveien, ganske nært S4. Han jobbet for TH en periode, men ble sparket grunnet beskyldninger om tyveri og rus på jobb. TH har også beskyldt han for å ha vært utro med AE mens TH var på jobb. TH kom inn i sokkelen der og banket opp begge to, og så tok henne hjem.
Den samme naboen som leide ut til THs yngre bror har også forklart seg en del i avhør om hvem TH egentlig er, både i forhold til hvordan han mishandlet kona, og denne psykiske mishandlingen. Bl.a. måtte Anne låne hageslange fra denne naboen da slangen i S4 lekket vann og var ødelagt. TH ville ikke kjøpe nytt. Det er også vitneforklaringer fra 2 personer på Futurum om hvordan TH har mishandlet Anne, både fysisk og psykisk. TH skal også ved et tilfelle ha truet Anne med pistol. Hun
holdt sønnen på armen, mens TH holdt en pistol mot tinningen hennes og skrek og vrælte. Dette er ved siden av når hun ble truet til å signere kontrakten som fratok henne alt.

Takk! Håper at politiet finner nye spor så GM får sin velfortjente straff.
Citera
2024-10-21, 16:33
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Har jo hørt litt av dette, men banking av homofile på Hadeland er nytt for meg.
Ikke at det forundrer meg stort, folk går jo rundt og slår ned homofile nå for tiden også.

Men skjønner jo hvorfor TH ble gjenstridig i avhør hvis han fryktet at slike ting som dette skulle komme i avisa.
Vitner som har fortalt disse tingene har kanskje fått høre det også, tenker jeg.
Citera
2024-10-21, 16:39
Medlem
Citat:

Det minner litt om han der Peter Madsen, ubåt-Madsen som er psykopat.
Han også dro i gang crime-time i matpausene "hvordan utføre det perfekte mord" Og han gjennomførte det til slutt på en særdeles spektakulær og sadistisk måte.
Citera
2024-10-21, 16:42
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Har jo hørt litt av dette, men banking av homofile på Hadeland er nytt for meg.
Ikke at det forundrer meg stort, folk går jo rundt og slår ned homofile nå for tiden også.

Men skjønner jo hvorfor TH ble gjenstridig i avhør hvis han fryktet at slike ting som dette skulle komme i avisa.
Vitner som har fortalt disse tingene har kanskje fått høre det også, tenker jeg.

Ja, det er jo ikke alt av vitneforklaringer som TH har fått innsyn i. Men politiet konfronterer jo TH med noen av utsagnene. Man kan jo forstå nå hvorfor TH sa "det kan hende at jeg røsket litt i henne, men det hendte aldri at jeg slo eller sparket henne". Forklaringen gir nå mening satt i sammenheng. Det er vitneforklaringer som TH har blitt konfrontert med, der det vitnes om at TH utsatte henne for grov vold. Ikke fra bare en person men flere. TH vil kanskje ikke få navnene på vitnene etterhvert som han konfronteres, men han vil jo kunne resonnere seg frem til hvem det kan være, og deretter sette sin bror Sverre på saken. Sverre skal ha truet flere personer i denne saken.
Holden har vel fult innsyn i alt sammen, men han har ikke lov til å gi dette direkte til TH, men det kan jo hende at han har gitt litt "under bordet" likevel.
Citera
2024-10-21, 16:50
Medlem
Citat:
Men du som har stått fast på dette BMW-sporet kan kanskje legge sammen to og to når det er en kjent sak at mange i RU sin krets driver med råning, chip-tuning og gatebiler. Andre i RU (og MPU) sin krets er notoriske kriminelle av ulik kaliber. Og altså en direkte kobling til BAMA som også er gjenstand for flere gigantiske kokainbeslag. Kokain ble også funnet i Sloraveien.

Bama?? Er noen i Norge siktet siktet for de gigantiske Cola beslagene hos Banan Mathiesen?? Det va ukjent for meg, men har ikke fulgt med. Jeg trodde de hadde sagt at dette ikke var ment for Norge, og at det var tilfeldig at det dukket opp der.

BMW X3 er en normal familiebil. Ikke noen typisk bil forbundet med gatebil, råning eller tuning. Men når det er sagt, er det fort mulig dette var en Nissan x-trial med bmw x3 emblem.

Poenget mitt er å har alltid vært at Irene så noe. Irene er troverdig.
Citera
2024-10-21, 16:52
Medlem
Det er mye i saken som ikke har kommet frem. Venner av AE har fortalt en del, men også flere i familien har bekreftet hvordan TH var mot AE, både fysisk og psykisk. Indisierekken mot TH er enorm. Dessverre har riksadvokaten bare feid alt sammen under teppet. Det spørs om ikke avgjørelsen vil virke mot sin hensikt. Nå er det mange som vil fortelle og flere er tydeligvis allerede i gang. Sannheten vil seire tilslutt.
Citera
2024-10-21, 16:54
Medlem
Citat:

De kjøpte dem ikke. IS skaffet dem fram, og mottok dusøren. Til miljøets store irritasjon og forbannelse. Dette er også årsaken til at IS har blitt forsøkt likvidert ett par ganger.
Citera
2024-10-21, 16:55
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det minner litt om han der Peter Madsen, ubåt-Madsen som er psykopat.
Han også dro i gang crime-time i matpausene "hvordan utføre det perfekte mord" Og han gjennomførte det til slutt på en særdeles spektakulær og sadistisk måte.

Ja, Ubåt-Madsen. Skikkelig psykopat det der, med narsissistiske trekk. Meget farlig person. Patologisk løgner. Det skumle er at det finnes mange slike blant oss. Det sies at mellom 3-5 % er narsissister, mens 1 % er ekte psykopater, slik som Peter Madsen. Tror nesten Peter Madsen er farligere enn TH, men hvem vet. Det er ikke godt å si alt som foregår i THs hode.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in