Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Hahaha vilket narcissistiskt dravel. Håller absolut med, det är inte autism du lider av utan en svår grandios narcissism.
Man är inte narcissist när man är faktabaserad. Då är man verklighetsförankrad. Problemet är att du är en sådan person som skulle kunna förlora alla sets mot en man i pingis och du skulle fortfarande inte förstå eller vara villig att erkänna att du har förlorat för du hatar män. Det är vad det handlar om.
Tillskillnad mot dig Jenny så har jag faktiskt åstadkommit något i livet.
Om ni är så smarta varför förlorar ni alla diskussioner för då? Varför begriper ni inte logik? Varför gör ni konsekvent statistiska tabbar? Det är knappast några kvinnor ifrån akademikervärlden vi talar om här utan allt talar för att vissa av er är bittra, fula, oattraktiva, misslyckade manshatande kattkvinnor.
Jag skulle känna mig mer bekväm med att överlåta vissa arbetsuppgifter till en utvecklingsstörd A-lagare än att överlåta samma arbetsuppgifter åt dig exempelvis. Vad säger det egentligen, Jenny? Det säger en del.
Du hade inte klarat nybörjarkursen ens i statistik. Du hade fått gå om kursen för du hade inte blivit godkänd.
Man skulle kunna skriva in: ''FEL'' i pannan på dig och vissa andra manshatande feminister.
Ju mer man analyserar det ni säger ju mer börjar man nästan tro att det är någon sekt.