[quote=Ogillarebpersoner|89839624]Vet inte vad som är värst, att ni outar offrets vänner/partner, eller att ni skriver ut massa påståenden utan några grundliga bevis. Hur tänker ni? Helt ärligt? Jag är faktiskt jätte intresserad, ni är väll medvetna om att offret vårdas på sjukhus och är orolig som det är, men då ska ni komma och outa människor som inte har med saken att göra, vänner och familj ? Som förmodligen ger offret mer oro inom sig? Tycker ni det är ett mänskligt beteende helt ärligt? Om de nu finns en stor hotbild är många av er här inne delaktiga på sätt och vis då ni skriver ut information som inte tillhör detta ämne alls. Från en skottlossning till vart offrets vänner bor?
Att man även skriver ut att en vän till offrets pappa gått bort? Förklara gärna hur du tycker den informationen passar in i en skottlossning i kba

) otroligt fult att yttra sig om det. Ni ska vara ”vuxna” människor, men helt ärligt beter sig vissa av er som en 15 åring utan ett konsekvens tänk, fjortisar som sitter och skvallrar. Detta är så skratt retande då jag inte tror ni hade uppskattat att ha en vän som blivit skjuten o på det ska folk börja yttra sig om era liv på nätet som vart ni bor, vad ni heter, påståenden om att ni är kriminella. Alla vet vad hitta.se är och vad mrkoll är. Ni behöver inte skriva ut vart folk bor

)
Oavsett om offret hade vart kriminell så ska detta ändå inte ske? Drar in allt för många oskyldiga vänner familj som befinner sig i en svår situation just nu. Hahaha ”3 blondiner” ja så kan man också se det, bara ett ytligare bevis på att era trötta åsikter inte stämmer. Gör något vettigt, sök jobb hos polisen så slipper oskyldiga människor drabbas av huvudvärk från era påståenden. Och offret kan fokusera sig på annat än oroligheter. Men men vem vet kanske någon av era vänner/familj blir utsatt för något en dag och en hel drös ska skriva om er precis som ni gör just nu, då hoppas jag ni sitter där och inte yttrar er om att de är fel, eller att ni e oskyldiga. För vad jag fattar de som är man tydligen skyldig om man blir skjuten, skyldig om man är vänner till en som blivit beskjuten

) ni är så kloka och smarta. Vill bara poängtera att alla namn ni skrivit har ingen dom på sig.[/QUOTE
Instämmer skrev likadant innan. Npn idiot som nämner bor i W område. Outar hans bästa vänner med fullständigt namn, idiot