2024-10-19, 16:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Vem är det som är M:s kompis? För jag har bara sett den som känner B tror jag.
Tror han oxå heter Mathias el Martin handla om att han fick göra allt & betala allt hon stal han bankkort mm något liknade Bens kompis
2024-10-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tydligen blev den här Em*a påkommen och bytte namn till ozzy nånting. Och skriver man en motfråga & försvarar A så blir inlägget borttaget på en gång. J skrev även ❤️ på Fridas ena kommentarer ang att vara dömande. Vem gör ens så hintar om saker som inte stämmer

Känns mer som dom går igång på att trycka ner nån göra anmälningar hit och dit för att utöva nån slags makt säger det igen gå in och titta på vad Bens kompis plus Mattias kompis lagt ut Nicci är ingen ängel som hon vill framstå som

Försökte googla och sökte på youtube, hittar inte vad kompisen (som heter?) till M lagt ut om N🤷‍♀️

#teamChiarasRättigheter⚖️✌️🫶

Tillägg: Vi skrev samtidigt när du svarade Snacki😅, hittar inget sådant alls, inget mer specifikt man kan söka på?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-19 kl. 16:50.
2024-10-19, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Försökte googla och sökte på youtube, hittar inte vad kompisen (som heter?) till M lagt ut om N🤷‍♀️

Tillägg: Vi skrev samtidigt när du svarade Snacki😅, hittar inget sådant alls, inget mer specifikt man kan söka på?
konstig kolla på det inte alls för länge sen utlagt för 5 år sen . Först kommer videon på Nicci & Mathias att dom ska tatuera sig sen att dom flyttar in tror han oxå hette Mathias el Martin. Tror den hette nu ska sanningen fram får gå in och kolla igen 😜👍
2024-10-19, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Vem är det som är M:s kompis? För jag har bara sett den som känner B tror jag.

Citat:

Ber så hemskt mkt om ursäkt ! Var in och titta nu hittar inte klippet det ända jag får upp är clew News varför Nicci anmäler alla sina pojkvänner sen är det bara den med Bens kompis hittar jag inlägget så hojtar jag till 😜
2024-10-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ber så hemskt mkt om ursäkt ! Var in och titta nu hittar inte klippet det ända jag får upp är clew News varför Nicci anmäler alla sina pojkvänner sen är det bara den med Bens kompis hittar jag inlägget så hojtar jag till 😜

Tack, började undra varför jag inte hittar det🤭
Ja clue, liam och keku är det enda jag hittat sedan tidigare och nu som skrivit om Nicci. Jag hojtar också om jag hittar något annat🤗
2024-10-19, 19:34
Avstängd
Citat:
Ja verkligen inte klokt och hon ska vara förebild för N och C. Som sagt inte konstigt alls att N är så verklighetsfrånvänd och ego. Hon har ju själv sagt att hon kan bete sig "bratty" ibland, "no shit sherlock" det hade vi aldrig kunnat ana🫣

Tycker det är vidrigt att J "som inte är dömande" eldar på med hjärtan och med berått mod ser på när A får skit. Samtidigt som hon googlar diagnoser och annat och skryter om sin socionomutbildning vilken kunskap hon besitter, allt för att försvara N, sitt och familjens beteende.

Hon märker ord i kommentarer om det inte är dem som stryker dem medhårs. Hennes "sanningar" är en rökridå för att framstå som så klok och empatisk, jag ser något helt annat. Det sociala arvet är runt knuten, tänker på när J flyttade hem till sin mamma i flera månader som vuxen lämnade plastmorfar 3 barn kvar i hemmet. Värsta är att allt det här hade man inte vetat, ingen hade reagerat om de inte betedde sig så illa och kalkylerande mot A.

Jag säger som Millan, lyssna på Bens kompis på youtube. Även om han är B's vän så stämmer ju mycket på hur hon är och hur hon själv sagt hon är, även där kalkylerande.
Vill folk veta saker om allt kring detta och myndigheter så är det en googling bort. Man blir mörkrädd vilka människor som sitter på vissa "stolar"

Ha en skön lördag🍂🌤️🥰

#teamChiarasRättigheter⚖️
Oj detta var något nytt ang J att hon flytta hem till sina föräldrar och lämna barnen kvar hos plastmattan

Det förklarar ju Ns beteende ganska mkt varför hon gör som hon gör .

Har man jobbat som kurator som hon skryter om oxå så borde hon väl möt på dessa diagnoser och ha så mkt kunskap utan att googla om det !
Men jag kanske tänker fel.

Apropå J kolla nu på YT ang kommentarerna under det som E*ma skrev förut snacka om att spä på rykterna ännu mer kolla även under Fri*a .
Kan förstå att man vill försvara sin dotter men inte till vilket pris som helst . Dom kommer verkligen inte ge sig förrän dom knät A helt .

Men dom glömmer bort att folk som var med på LI inte går på deras skit mer än Frida.
Som tycks vara Ns ända vän förutom mamma J då .
Och dom glömmer även bort att vi ser allt dom delar säger i poddar och intervjuer visa saker går inte att ta tillbaka.

Kommer aldrig glömma Ns kommer i LI hade jag sett A på gatan hade jag aldrig tittat åt hans håll kom ihåg att A reagerar på det men hon lyckades manipulera honom redan då och övertyga honom att han är allt kan fortfarande inte få bort tanken på att detta var planerat vi har varit inne på det flera ggr ju längre tiden går ju mer känns det så .

Men en dag kommer allt komma upp till ytan och sanningen kommer fram .
Då undra jag hur dessa 2 ska göra då

#teamChiarasRättigheter # 🙏🫶
Senast redigerad av Millan75 2024-10-19 kl. 19:59.
2024-10-19, 20:27
Medlem
Citat:
Oj detta var något nytt ang J att hon flytta hem till sina föräldrar och lämna barnen kvar hos plastmattan

Har man jobbat som kurator som hon skryter om oxå så borde hon väl möt på dessa diagnoser och ha så mkt kunskap utan att googla om det !

Apropå J kolla nu på YT ang kommentarerna under det som E*ma skrev förut snacka om att spä på rykterna ännu mer kolla även under Fri*a .
Kan förstå att man vill försvara sin dotter men inte till vilket pris som helst . Dom kommer verkligen inte ge sig förrän dom knät A helt .

Men dom glömmer bort att folk som var med på LI inte går på deras skit mer än Frida.
Och dom glömmer även bort att vi ser allt dom delar säger i poddar och intervjuer visa saker går inte att ta tillbaka.

Kommer aldrig glömma Ns kommer i LI hade jag sett A på gatan hade jag aldrig tittat åt hans håll kom ihåg att A reagerar på det men hon lyckades manipulera honom redan då och övertyga honom att han är allt kan fortfarande inte få bort tanken på att detta var planerat vi har varit inne på det flera ggr ju längre tiden går ju mer känns det så .

J berättade om det i podden, minns inte vilket avsnitt, det var i samband som den unga killen som (hon var kurator för) dog (hon hanterade det ganska dåligt och hamna i depression om jag minns rätt) tänkte direkt att N:s mormor hade ett finger med i spelet och det sociala arvet som spelas upp framför våra ögon.
Ja ska bli intressant den dag sanningen uppdagas. De är ju ganska bra på att pudla. Säger inte att A är perfekt men tror inte heller han är det monster de vill få honom att framstå.

Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-19 kl. 20:48.
2024-10-19, 21:25
Avstängd
Citat:
Tack alla som återberättar🫶✌️
Håller med flesta av er, har bara inte orkat skriva eller ens svara.

Kollade nu på Fridas tiktok så annorlunda N ser ut utan filter och ja de var onyktra. Läste du kommentarerna på tiktok? Blir mest förbannad och hur det försvarar N och förtalar A.

Värsta förtalet inne på Fridas tiktok
(Vet inte om jag får citera det här?)

Hon låter det stå kvar 🤮 är det verkligen ok? Inte första gången man läser den skiten i kommentarerna och de låter det stå kvar. Trodde Frida var bättre än så Men kritik mot dem tas bort illa kvickt.

Det är detta karaktärsmord av A som jag har så svårt för. Har så svårt att se att han från ingenstans skulle bli denna våldsamma människa de vill få honom till. Så fort han försöker förklara så reser dom ragg och "tystar" honom. Plötsligt kommer nya bevis upp. Så planerat att man spyr

Kommentaren på youtube är minst lika tröttsamt hur de försvarar deras beteende. (någon Emma verkar helt besatt 😳 ) Bara så sjukt alltihop.

Kollade kort stund orkade inte se hela, såg början och slutet. De ljuger och säger emot sig själv hela tiden. De säger på slutet att man inte ska döma varandra utan förstå att man är olika. Så vad kallar de det som det gjort och gör mot A om inte vara dömande?!?
J la någon syrlig kommentar om att A's "kärleksspråk" var att N betalade eller något liknande, ska komma från henne största fame och golddiggern näst efter N?! Kunde knappt fokusera. Detta måste få ett slut snart.

En del hyllar J, jag anser att det är på grund av henne som N är som hon är. Det är J som eldar på och försvarar N's beteende.

P.S förstår att vissa blir provocerade när N jämför sig med Klara. Hon är allt annat än lik henne. Klara tänker på sin dotter först. Hon tar med sig henne på dom flesta resor. Att N har mage att säga att hon tar med Chiara överallt (lovar om det stämde då hade hon fotat det som "bevis)

#teamChiarasRättigheter🙏

Citat:

Citat:
J berättade om det i podden, minns inte vilket avsnitt, det var i samband som den unga killen som (hon var kurator för) dog (hon hanterade det ganska dåligt och hamna i depression om jag minns rätt) tänkte direkt att N:s mormor hade ett finger med i spelet och det sociala arvet som spelas upp framför våra ögon.
Ja ska bli intressant den dag sanningen uppdagas. De är ju ganska bra på att pudla. Säger inte att A är perfekt men tror inte heller han är det monster de vill få honom att framstå.

Nä ingen av oss har sagt att A är perfekt men det finns väl gränser på hur lågt man kan sjunka .

Att som 50 årig morsa sitta hylla något som en fjortis skriver för att få lite uppmärksamhet.
Som om att Andreas är en missbrukare som slår kvinnor och går på sexklubbar.
Tror inte ett skit på det , men tragiskt nog så blir dessa rykten sanna som N & J håller på

Det sjuka I det hela är om det vore ombytta roller hade anmälningarna haglat in och dom hade haft flera podd avsnitten om detta .
Du har så rätt Millan detta är långt I från över
Senast redigerad av Molgan098 2024-10-19 kl. 21:28.
2024-10-19, 21:40
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Nä ingen av oss har sagt att A är perfekt men det finns väl gränser på hur lågt man kan sjunka .

Att som 50 årig morsa sitta hylla något som en fjortis skriver för att få lite uppmärksamhet.
Som om att Andreas är en missbrukare som slår kvinnor och går på sexklubbar.
Tror inte ett skit på det , men tragiskt nog så blir dessa rykten sanna som N & J håller på

Det sjuka I det hela är om det vore ombytta roller hade anmälningarna haglat in och dom hade haft flera podd avsnitten om detta .
Du har så rätt Millan detta är långt I från över

Läste nu dem nya messen på youtube i kommentarerna. Såg före detta Emma bli ozzys mamma. Heja Lillamy som står pall mot J och tar upp det med att hon anklagar A när J försvarade N mot falska anklagelser.

Precis som du säger patetiskt att en 50+ mamma sitta och gilla ryktesspridningar och spä på lite själv "om andra tråkiga saker som hänt" som bara bidrar till mer spekulationer. Hon ger sig inte och påstår att många pappor gör det N gör, och?!? Vad har det med något att göra?! Du kan väl inte döma A för något som inte hänt.
Återbetättar i stora drag inte exakt, trött på folk som hugger ord i sten och samtidigt rättfärdigar N och J beteende.

2024-10-20, 15:40
Avstängd
Citat:
Läste nu dem nya messen på youtube i kommentarerna. Såg före detta Emma bli ozzys mamma. Heja Lillamy som står pall mot J och tar upp det med att hon anklagar A när J försvarade N mot falska anklagelser.

Precis som du säger patetiskt att en 50+ mamma sitta och gilla ryktesspridningar och spä på lite själv "om andra tråkiga saker som hänt" som bara bidrar till mer spekulationer. Hon ger sig inte och påstår att många pappor gör det N gör, och?!? Vad har det med något att göra?! Du kan väl inte döma A för något som inte hänt.
Återbetättar i stora drag inte exakt, trött på folk som hugger ord i sten och samtidigt rättfärdigar N och J beteende.

var in och titta hon är tuff antar att det är en hon , ger verkligen svar på tal till J utan att vara otrevlig.
Ja det blir så fel och J kör verkligen dubbelmoral delux . Att sitta och säga att man inte ska döma andra och man ska inte tro på allt som sprids .
Men ändå ska man tro på allt dom lägger ut som blir en slags spridning. Nä förstår inte hur dom tänker .

Sen reagera jag i dag när dom satt åh mata chiara då hon har en djurgårdsbody på sej och säger att det är stl 56 på den .Det har man till 3 månaders baby . Så hur liten är chiara egentligen el väger hon så pass lite så dom får på en body som är för 3 mån på en 10 månaders bebis 🤔 Millan du kanske har bättre koll lätt bara så konstigt
Senast redigerad av Molgan098 2024-10-20 kl. 15:43.
2024-10-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
var in och titta hon är tuff antar att det är en hon , ger verkligen svar på tal till J utan att vara otrevlig.
Ja det blir så fel och J kör verkligen dubbelmoral delux . Att sitta och säga att man inte ska döma andra och man ska inte tro på allt som sprids .
Men ändå ska man tro på allt dom lägger ut som blir en slags spridning. Nä förstår inte hur dom tänker .

Sen reagera jag i dag när dom satt åh mata chiara då hon har en djurgårdsbody på sej och säger att det är stl 56 på den .Det har man till 3 månaders baby . Så hur liten är chiara egentligen el väger hon så pass lite så dom får på en body som är för 3 mån på en 10 månaders bebis 🤔 Millan du kanske har bättre koll lätt bara så konstigt

Precis så uppfattar jag det också värsta dubbelmoralen. Jag har extremt svårt för sådant.

Gick in och kollade J:s instastory, ja det låter (och ser ut) som Chiara är liten för sin ålder och så kan det vara, barn har sin egen kurva. Var länge sedan jag hade små barn. Fast 50-56 som hon sa låter väldigt litet🤔

Det jag reagerar på är att hon inte får matro och får en kamera upp i ansiktet och sitt namn upprepat flera gånger. Vet inte känns bara så "hetsigt". När börjar man äta annat än gröt (ser ut som det varje gång🤷‍♀️).
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-20 kl. 18:35.
2024-10-20, 18:17
Medlem
Mest troligt att hon sa fel storlek…
50/56 brukar vara 1-2 månader.
Såvida inte det aktuella plagget är extremt stor i storleken.
Viktigast är väl att tösen har kläder ändå
Senast redigerad av HungerCut 2024-10-20 kl. 18:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in