2024-10-18, 16:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Så sorgligt🥺
Ja det är hemskt har fjölt denna fam av personliga skäl . Det är jättekrossande då hon kämpat I 2 år . Så det Millan75 säger detta är långt I från över stämmer väldigt bra !!!
2024-10-18, 16:09
Medlem
Det är som vanligt med föräldrar som får sina barn omhändertagna - dom ser aldrig sin egen bristande förmåga.
Och jämför alltid med barn och föräldrar där det bedöms funka finemang för ett barn. Skillnaden är stor men dessa föräldrar till omhändertagna barn kan inte se och förstå det. Och det är en del i att dom brister som föräldrar. Dom ser allt annorlunda helt enkelt. Ofta psykisk ohälsa och diagnoser av diverse slag.

Klart det kan bli fel ibland som i alla yrken, men oftast går allt till som det skall. Som tur är.
Senast redigerad av HungerCut 2024-10-18 kl. 16:13.
2024-10-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Ja det är hemskt har fjölt denna fam av personliga skäl . Det är jättekrossande då hon kämpat I 2 år . Så det Millan75 säger detta är långt I från över stämmer väldigt bra !!!

Ja det finns många historier där ute från alla håll🥺. Känslan blir att alla sveps in i samma mall. De tar noll hänsyn till att de kan ha fel. Undrar bara hur sekten H kommer undan med det gång på gång?!?
På tal om vidriga kommentarer som sparas. Denna är så sjuk på youtube på N&J senaste podden i kommentarerna där någon Em*a skriver fruktansvärda påståenden t ex otrohet och droger som J hjärtar så så sjukt!!! (Hon som inte dömer🙄 så falsk) Hon kan skriva/fota 1111 tills hon storknar, karma struntar i det.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-18 kl. 16:51.
2024-10-18, 17:29
Avstängd
Citat:
Ja det finns många historier där ute från alla håll🥺. Känslan blir att alla sveps in i samma mall. De tar noll hänsyn till att de kan ha fel. Undrar bara hur sekten H kommer undan med det gång på gång?!?
På tal om vidriga kommentarer som sparas. Denna är så sjuk på youtube på N&J senaste podden i kommentarerna där någon Em*a skriver fruktansvärda påståenden t ex otrohet och droger som J hjärtar så så sjukt!!! (Hon som inte dömer🙄 så falsk) Hon kan skriva/fota 1111 tills hon storknar, karma struntar i det.
Såg det och den där Emma börja jag undra om hon är verkligen misstänker en i fam .
Tragiskt att man ena dagen sitter och säger att man ej hånar nån el kommer med förtal mot Andreas och alla som försvarar han

Som tex här påstå att jag är en dålig förälder, för det första känner personen inte mig el nån annan men dömer en ändå .
Kan bara säga att domstol & socialtjänsten dömde så jag fick ha min son på heltid så dålig förälder är jag .
Och var det gäller min el andras hälsa sjukdomar mm så tycker jag man ska ligga jäkligt lågt .
Säger bara att personen är en familjemedlem som vi trott länge el så är det Emma själv

Ja du vet vad jag menar narcissister ut i fingerspetsarna dömer andra bara skrattretande
Senast redigerad av Hulken52 2024-10-18 kl. 17:35.
2024-10-18, 17:51
Medlem
Citat:
Såg det och den där Emma börja jag undra om hon är verkligen misstänker en i fam .
Tragiskt att man ena dagen sitter och säger att man ej hånar nån el kommer med förtal mot Andreas och alla som försvarar han

Som tex här påstå att jag är en dålig förälder, för det första känner personen inte mig el nån annan men dömer en ändå .
Kan bara säga att domstol & socialtjänsten dömde så jag fick ha min son på heltid så dålig förälder är jag .
Och var det gäller min el andras hälsa sjukdomar mm så tycker jag man ska ligga jäkligt lågt .
Säger bara att personen är en familjemedlem som vi trott länge el så är det Emma själv

Ja du vet vad jag menar narcissister ut i fingerspetsarna dömer andra bara skrattretande
Och för vissa bedömer socialtjänsten redan vid första besöken att allt är riktigt bra. Behöver inte gå längre än så, vilket det oftast inte gör hos dom flesta när orosanmälningar trillar in. Soc är vana vid olika typer av orosanmälningar och ser snabbt vart insatser behövs.
Tror du själv på att det är felbedömt i alla andra fall utom hos dig?🤔 Kanske är precis tvärtom !!!
Senast redigerad av HungerCut 2024-10-18 kl. 17:57.
2024-10-18, 19:37
Avstängd
Vad fasiken är det jag läser , hur kan detta vara tillåtet !!
Att man får gå på någon annan användares familjesituation och påstå att Hulken52 är en dålig förälder och att socialtjänsten och domstol dömt fel . Och även sitta och säga att han ljuger och sprider falska lögner och säger saker han ens inte sagt !

Detta är inte första gången denna människa kommer med påhopp och falska anklagelser och sprider falskrytesspridning här inne på olika användare för vi ej delar samma åsikt .

Här har Hulken52 delat med sig av sin egen efarenhet och ska bli hånad för det och tom bli anklagad för att han ljuger
Och försöker köra någon slags skrämselpropaganda igår var det mot Millan75 i dag Hulken52 i morgon någon annan

Vi alla är här för att diskutera just nu Nicci då vi vill veta hur det går !
Senast redigerad av Aragon467 2024-10-18 kl. 19:44.
2024-10-18, 19:51
Avstängd
Citat:

OPS tydligen har du gjort någon förbannad, med det du skrev. Du kanske tog personen på bar gärning 🤣😂

Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Vad fasiken är det jag läser , hur kan detta vara tillåtet !!
Att man får gå på någon annan användares familjesituation och påstå att Hulken52 är en dålig förälder och att socialtjänsten och domstol dömt fel . Och även sitta och säga att han ljuger och sprider falska lögner och säger saker han ens inte sagt !

Detta är inte första gången denna människa kommer med påhopp och falska anklagelser och sprider falskrytesspridning här inne på olika användare för vi ej delar samma åsikt .

Här har Hulken52 delat med sig av sin egen efarenhet och ska bli hånad för det och tom bli anklagad för att han ljuger
Och försöker köra någon slags skrämselpropaganda igår var det mot Millan75 i dag Hulken52 i morgon någon annan

Vi alla är här för att diskutera just nu Nicci då vi vill veta hur det går !
Klockrent rent skrivet 🙏👌 bara trist att det sjunker till denna nivå då det blir rena påhopp och det är aldrig okej
2024-10-18, 20:56
Medlem
Citat:

Jag förstår precis vad du menar, samma tanke slog mig. Egenkärleken har inga gränser så som det är hos N och J. De har inte förmågan till att se egna tillkortakommanden inte heller har de empati om det inte involverar dem själva då finns där hur mycket som helst, hybris på hög nivå. Tycker synd om N på ett sätt för hon är en skapelse av J's oförmåga att sätta gränser och bejakar dumhet. De lurar ingen utom sig själva (och soc i ekerö 🙄 )

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️✌️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-18 kl. 21:26.
2024-10-18, 21:13
Medlem
Citat:
Jag förstår precis vad du menar, samma tanke slog mig. Egenkärleken har inga gränser så som det är hos N och J. De har inte förmågan till att se egna tillkortakommanden inte heller har de empati om det inte involverar dem själva då finns där hur mycket som helst, hybris på hög nivå. Tycker synd om N på ett sätt för hon är en skapelse av J's oförmåga att sätta gränser och bejakar dumhet. De lurar ingen utom sig själva (och soc🙄inte första gången ekerö varit i blåsväder).

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️✌️
Soc i Ekerö är inte i blåsväder nu…var kan jag hitta det förutom att du skriver att dom är det?
2024-10-19, 12:49
Avstängd
Citat:
Tydligen blev den här Em*a påkommen och bytte namn till ozzy nånting. Och skriver man en motfråga & försvarar A så blir inlägget borttaget på en gång. J skrev även ❤️ på Fridas ena kommentarer ang att vara dömande. Vem gör ens så hintar om saker som inte stämmer

Känns mer som dom går igång på att trycka ner nån göra anmälningar hit och dit för att utöva nån slags makt säger det igen gå in och titta på vad Bens kompis plus Mattias kompis lagt ut Nicci är ingen ängel som hon vill framstå som
2024-10-19, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tydligen blev den här Em*a påkommen och bytte namn till ozzy nånting. Och skriver man en motfråga & försvarar A så blir inlägget borttaget på en gång. J skrev även ❤️ på Fridas ena kommentarer ang att vara dömande. Vem gör ens så hintar om saker som inte stämmer

Känns mer som dom går igång på att trycka ner nån göra anmälningar hit och dit för att utöva nån slags makt säger det igen gå in och titta på vad Bens kompis plus Mattias kompis lagt ut Nicci är ingen ängel som hon vill framstå som

Vem är det som är M:s kompis? För jag har bara sett den som känner B tror jag.
2024-10-19, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75

Ja verkligen inte klokt och hon ska vara förebild för N och C. Som sagt inte konstigt alls att N är så verklighetsfrånvänd och ego. Hon har ju själv sagt att hon kan bete sig "bratty" ibland, "no shit sherlock" det hade vi aldrig kunnat ana🫣

Tycker det är vidrigt att J "som inte är dömande" eldar på med hjärtan och med berått mod ser på när A får skit. Samtidigt som hon googlar diagnoser och annat och skryter om sin socionomutbildning vilken kunskap hon besitter, allt för att försvara N, sitt och familjens beteende.

Hon märker ord i kommentarer om det inte är dem som stryker dem medhårs. Hennes "sanningar" är en rökridå för att framstå som så klok och empatisk, jag ser något helt annat. Det sociala arvet är runt knuten, tänker på när J flyttade hem till sin mamma i flera månader som vuxen lämnade plastmorfar 3 barn kvar i hemmet. Värsta är att allt det här hade man inte vetat, ingen hade reagerat om de inte betedde sig så illa och kalkylerande mot A.

Jag säger som Millan, lyssna på Bens kompis på youtube. Även om han är B's vän så stämmer ju mycket på hur hon är och hur hon själv sagt hon är, även där kalkylerande.
Vill folk veta saker om allt kring detta och myndigheter så är det en googling bort. Man blir mörkrädd vilka människor som sitter på vissa "stolar"

Ha en skön lördag🍂🌤️🥰

#teamChiarasRättigheter⚖️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-19 kl. 15:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in