Citat:
Ursprungligen postat av
lrad070142
Kuslig läsning, i denna tråd. Man blir mörkrädd.. Naturligtvis skulle jag rädda barnet, oavsett "etnicitet". Jo jag röstar SD 2014, tycker att vi ska stänga gränserna för all invandring etc. Men om jag måste välja mellan att rädda ett djur eller en människa så är valet självklart, och inget jag behöver fundera över särskilt länge. De som är tveksamma i den frågan har något fundamentalt fel i huvet.
Inte bara den här tråden... Att en majoritet av FB:are avskyr islam är ingen hemlighet. Islamister skär halsen av fångar, har en förkärlek för bomber som dödar så många som möjligt. Gillar sharia-lagar, där amputation är ett "bra straff" och där kvinnor har ungefär samma legala status som getter och kameler.
Men ändå dyker dessa "svenska sharia-älskare" upp hela tiden. "Döda dem!!!" är deras slogan. Det känns inte helt rätt, om man värderar människor högre än djur, eller hur. De ska inte tillåtas komma hit, men att önska deras död, och skämta om det, är ovärdigt för oss som har vikinga-påbrå. Stolthet och heder hör ihop, som ler och långhalm.