2024-10-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Kan inte hålla med om att han använder härskarteknik! Han vet bara inte hur han ska bete sig mot henne! Hon är ju ledsen hela tiden och han undrar ju förstås om han inte duger åt henne! Och jag tror att hon tycker att han inte är tillräckligt snygg för henne!

Fast är Adam så ful? Han verkar ju ha självförtroende och det på plats så det bör räcka för en Elsa som ju faktiskt inte är särskilt snygg.

Hon är dock säkert en sån där som ansetts snygg i hela sitt liv och det har nog fuckat upp henne.

Ninni eller vad hon heter har ju betydligt finare och mer feminina drag.
Citera
2024-10-19, 17:13
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Fast är Adam så ful? Han verkar ju ha självförtroende och det på plats så det bör räcka för en Elsa som ju faktiskt inte är särskilt snygg.

Hon är dock säkert en sån där som ansetts snygg i hela sitt liv och det har nog fuckat upp henne.

Ninni eller vad hon heter har ju betydligt finare och mer feminina drag.

Adam har lite vattenskalle o lär vara flintis inom några år. Dock gissar jag att hans lättsamma sätt o ekonomiska sidor (som advokat) kan kompensera.
Citera
2024-10-19, 17:27
Medlem
Inget fel på Adam. Inte lätt att både agera framför kamera och hantera en kvinna som är avig.
Citera
2024-10-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer

Elsa har ett sånt där verdervärdigt köttansikte, som en tjej kanske kan komma undan med som tonåring, men som ofrånkomligen leder till ett utseende som Maria Montazami. Köttansikten åldras aldrig väl. Det krävs smala, fint mejslade ansikten, för att bibehålla ett vackert utseende förbi 30-strecket.
Citera
2024-10-19, 17:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Elsa har ett sånt där verdervärdigt köttansikte, som en tjej kanske kan komma undan med som tonåring, men som ofrånkomligen leder till ett utseende som Maria Montazami. Köttansikten åldras aldrig väl. Det krävs smala, fint mejslade ansikten, för att bibehålla ett vackert utseende förbi 30-strecket.
Fast Maria Montazimis köttansikte är fortfarande snyggt & ungdomligt efter 55, tack för komplimangen förresten om smala fint mejslade ansikten men jag antar att du riktade dig till kvinner, small faces var ju en grupp
Citera
2024-10-19, 20:49
Medlem
Elsa verkar ha en fin röv iaf
Citera
2024-10-19, 22:13
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Kan inte hålla med om att han använder härskarteknik! Han vet bara inte hur han ska bete sig mot henne! Hon är ju ledsen hela tiden och han undrar ju förstås om han inte duger åt henne! Och jag tror att hon tycker att han inte är tillräckligt snygg för henne!

Tror han läst the game, där står det att man ska nrgfa brudar. Slutsats: han är incel

Men Elsa är riktigt.osäker.och toxic, träffat sånna tjejer och det är en big no no
Citera
2024-10-19, 22:16
Medlem
Selma är ju den mest attraktiva denna säsongen, med mest personlighet. Hennes partner däremot, kunde hon inte få någon med mer klös?
Citera
2024-10-19, 22:26
Medlem
Grabbarna känns mjäkiga överlag. Det är bara tjejerna som vågar säga något kontroversiellt, killarna klappar medhårs och är tillags.
Citera
2024-10-19, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fast Maria Montazimis köttansikte är fortfarande snyggt & ungdomligt efter 55, tack för komplimangen förresten om smala fint mejslade ansikten men jag antar att du riktade dig till kvinner, small faces var ju en grupp

Benägen att hålla med. Har själv smalt ansikte = gammal och ful (dock ej maskulin som nån antydde). Förlåt men jag måste bara fråga: hur gick det med ögonbrynen?
Citera
2024-10-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Grabbarna känns mjäkiga överlag. Det är bara tjejerna som vågar säga något kontroversiellt, killarna klappar medhårs och är tillags.

Produktionen är som flesta andra väldigt id-vänster och tar bara ut metro-män.
Citera
2024-10-20, 00:01
Medlem
SKulle vara intressant om dom inkluderade en konservativ muslimsk man, som lever efter andra värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in