Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Vilken ängel du blivit!

Vilka influensers menar du då då?

Nej man får tycka och känna hur man vill, detta är bara min högst personliga åsikt i nuläget. Jag personligen har svårt att hitta fel på någon som är i kris och kanske gör dåliga klippningar etc.
Kanske mår hon bättre imorgon och klämmer ur sig värdelösa betalda samarbeten från Temu och då står jag på förstaplatsen och kritiserar.
Citera
2024-10-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag som brukar kommentera det mesta från A-Ö har lite svårt att gnälla på Hanna just nu.
I mina ögon kan Hanna få ta en paus och bara få vara en stund. Tycker genuint synd om henne för det måste kännas skit att ens kropp sviker gång på gång.

Det finns värre influenser i hennes genre som lever på att göra dödscontent på ett mycket mer utstuderat sätt.
Håller helt med dig!
Citera
2024-10-18, 23:22
Medlem
Jag tycker det är bra att Hanna tar lite time out och tar hand om sig och sitt mående. Har full förståelse för att hon mår dåligt och behöver läka. Man ska prioritera sig själv och familjen i sådana här situationer. Det blir bara fel om man gör saker halvhjärtat och försöker hitta ursäkter för att man inte orkar.
Ta hand om dig Hanna och samla kraft.
Citera
2024-10-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
VARFÖR klipper hon som en IDIOT?? Jag blir GALEN. Man får ju epilepsi. Jag fattar att det tar tid att få ut sitt material när man inte förstår vad man håller på med. Finns det inga Youtube tutorials i klippning?

Tack! Känns som ingen jävel bryr sig. Men det är katastrofalt. Många klipper dåligt i sociala medier, men Hanna tar faktiskt priset för sämst klippning.
Citera
2024-10-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engulbadsvamp
Det är en sak jag inte förstår. Hon kunde inte välja tablettbehandling för hon inte kunde va själv med Lars o blöda så mkt, ingen som kunde "ta hand om" H och att man "helst inte ska va själv hemma" när man gör det.
Men K är ju hemma nu efter skrapningen. Då hade han ju ha kunnat va hemma om hon valde tablettbehandlingen med?
Säger absolut inget om hennes val, är hennes kropp.
Störde mig bara på att hon sa emot sig själv. Först kunde ingen se till henne efter tablettbehandling. Men efter skrapning gick det bra.

+1
Reagerade på exakt samma sak. Ingen ”kunde ta hand om henne” vid en tablettbehandling men hon har ju bara legat i sängen sen skrapningen ändå inte kunnat ta hand om Lars? Vad är skillnaden?
Citera
2024-10-19, 00:27
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
+1
Reagerade på exakt samma sak. Ingen ”kunde ta hand om henne” vid en tablettbehandling men hon har ju bara legat i sängen sen skrapningen ändå inte kunnat ta hand om Lars? Vad är skillnaden?
Vem ska ta hand om Lara om Kevin tar hand om Hanna? Förstår exakt vad hon menar. Hade inte velat att mitt barn skulle behöva se mig sitta i duschen och vara ledsen och ha ont heller.
Och lycka till med att hålla en ettåring borta från toaletten. Det vet ju alla som har barn (speciellt mammor) att det är typ omöjligt att vara på badrummet själv.
Citera
2024-10-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Vem ska ta hand om Lara om Kevin tar hand om Hanna? Förstår exakt vad hon menar. Hade inte velat att mitt barn skulle behöva se mig sitta i duschen och vara ledsen och ha ont heller.
Och lycka till med att hålla en ettåring borta från toaletten. Det vet ju alla som har barn (speciellt mammor) att det är typ omöjligt att vara på badrummet själv.

Det är väl bara att stänga dörren så är Kevin och lars någon annanstans i lägenheten?
Citera
2024-10-19, 09:28
Medlem
Citat:
Man behöver inte sitta och gråta i duschen bara för att man får missfall. Men vill man göra det är det väldigt lätt att hålla ettåringen därifrån: man stänger dörren.
Citera
2024-10-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Det är väl bara att stänga dörren så är Kevin och lars någon annanstans i lägenheten?

Eller inte ens i lägenheten. Är inte jättesvårt att ta en heldag någon annanstans.
Citera
2024-10-19, 10:17
Medlem
Citat:

Fast grejen är att hon säger att hon inte kunde ta tabletter pga att ingen kunde ta hand om Lars. Men uppenbarligen har kebaben varit hemma hela veckan ändå nu när hon bara legat i sängen och delat länkar till skor och kläder.

Problemet är att Hanna ALLTID under ALLA omständigheter ska få som hon vill. Hon ville inte ta tabletter och hade direkt då en ”oförstående läkare” (som alltid i vården när hon inte får som hon vill). Då stampar hon med fötterna som en treåring.
Det som stör mig är att hon fan alltid också får igenom som vilja. Troligtvis för att vården bara vill bli av med henne, hon måste vara en mardröm att ha att göra med.
Citera
2024-10-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Man behöver inte sitta och gråta i duschen bara för att man får missfall. Men vill man göra det är det väldigt lätt att hålla ettåringen därifrån: man stänger dörren.

Exakt så! Jag har också genomgått detta och fått stå i duschen för att blöda ut det värsta. Men sen har det ju varit ok, inte direkt så att man fått bosätta sig i duschen.

Jag förstår verkligen inte varför Hanna måste överdriva och förstora saker på det här viset.
Sen undrar jag om Hanna inte märker att hon motsäger sig själv "kan inte genomgå tablettbehandling pga att hon har en 1-åring att ta hand om" samtidigt "genomgår en skrapning och Kevin är hemma och tar hand om L".

Vad i helsike är skillnaden?
Jag får ändå känslan av att mycket handlar om att Hanna ska få som Hanna vill mot alla odds. Lite som ett barn som skriker, gråter och stampar i golvet när dom får ett nej.
Det är kanske så Hanna har växt upp, genom att alltid få som hon vill.
Citera
2024-10-19, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Fast grejen är att hon säger att hon inte kunde ta tabletter pga att ingen kunde ta hand om Lars. Men uppenbarligen har kebaben varit hemma hela veckan ändå nu när hon bara legat i sängen och delat länkar till skor och kläder.

Problemet är att Hanna ALLTID under ALLA omständigheter ska få som hon vill. Hon ville inte ta tabletter och hade direkt då en ”oförstående läkare” (som alltid i vården när hon inte får som hon vill). Då stampar hon med fötterna som en treåring.
Det som stör mig är att hon fan alltid också får igenom som vilja. Troligtvis för att vården bara vill bli av med henne, hon måste vara en mardröm att ha att göra med.

Vi tänker lika ser jag....

Hanna är bortskämd och verkar älska att hitta problem i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in