2024-10-19, 00:24
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Herregud! Du verkar inte riktigt frisk? Tror du verkligen att PSG riggat detta för att utpressa bappen?
Ni foliehattar tänker verkligen inte längre än näsan räcker.

Ja, jag är en konspiratoriker ut i fingerspetsarna men kan för allt i världen inte förstå hur detta skulle kunna få PSG att INTE utbetala lön och bonusar i ett redan utgånget kontrakt? Det rättsliga beslutet kommer väl nästa vecka, tror jag och självklart kommer de bli tvungna att betala annars kommer UEFA/FIFA stänga av dem från all serie- och cupfotboll och det vill de såklart inte...
Citera
2024-10-19, 00:33
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Negern blir nog varse att han behöver dyka upp för förhör och DNA test.
Varför DNA-test? Han har ju medgivit att de haft sex.
Citera
2024-10-19, 00:40
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Varför DNA-test? Han har ju medgivit att de haft sex.

Idag ja. Men om han ändrar sig då? DNA test görs per automatik om det ingår fängelsevistelse i straffskalan för brottet.
Citera
2024-10-19, 00:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hur detta än slutar så kommer man inte undan det faktum att kvinnan som eventuellt råkat ut för sexuella övergrepp och/eller våldtäkt, är ett luder och ev. en hora. Hon har såklart inte varit på festen för att träffa sin "soulmate", utan den rikaste och den som kan ge henne mest "cred" efteråt, i dessa perverterade kretsar... Kanske till och med ett giftermål, i deras rosa drömmar.

Kan bara tänka mig hur sedelbuntarna slängs efter dessa "influencers, OF-fittor, Paradis Hotel-skökor och diverse golddiggers". Ni kan tycka jag använder mig av ett vulgärt och avskyvärt språk och epitet, men hur skulle ni som anser detta benämna dessa flickor/kvinnor? Madonnor? Moder Theresa?
Citera
2024-10-19, 00:48
Medlem
Mbappe är lika lång som en dvärg i Sverige. Han når inte ens upp till medelhöjden 180. 175 cm lång och karriären som är på väg utför. Han var helt värdelös i EM och i Real har han inte varit lika bra om han en gång i tiden var. Bara hoppas han inte blir en av många lovande talanger som aldrig tar tillvara på hela registret.
Citera
2024-10-19, 01:07
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad en utredning visar, eller inte, är totalt oväsentligt då precis ALLA vet, som inte har huvudet uppkört i arslet, att detta är ren och skär prostitution och koppleri av den högre skalan... Flickorna/kvinnorna som går på dessa fester vill inget annat än att raggas upp av en stenrik kändis och om de behöver knulla för att få en timmes känsla av kändisskap och rikedom, så gör dessa skökor detta! Finns säkerligen någon som inte ställer upp på "Sex On Demand", men de är få, skulle jag tro...

Men även om en tjej vill ha sex, eller får betalt för det, kanske hon inte sedan vill bli strypt, slagen, bli skadad av objekt i underlivet, tvingas till analsex. Porrskadade, rika, bortskämda sportfånar kanske tror att de kan göra vad som helst bara för att de är kända.

Vi vet inte vad prostitutionsturisten tagit sig för ännu.
Citera
2024-10-19, 01:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tar väl inte två dagar att märka det, hade hon anmält direkt/samma dag så hade ja köpt de

Hon behövde kanske snacka ihop sig med väninnor etc innan anmälan?

Det räknas förövrigt som "stödbevisning" om man berättar för andra som om det nu ärligt talat skulle göra målsägandens ord mer sanningsenliga?
Citera
2024-10-19, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Är det skador på.underlivet kan väl åklagaren höja misstankegraden? Och utfärda en europeisk arresteringsorder? Då har han ingen chans och måste infinna sig i Sverige och delta i förfarandet såvida han inte vill sabba för sig totalt med sin karriär.

Mitt fetade: Finns det vedimerat någonstans eller har det bara blivit en trådsanning, jag har i.a.f. inte hittat trovärdig länk att damen ifråga skulle ha skador i ettan eller om det var tvåan. Såg någonstans i tråden att det skrevs typ Södersjukhuset som källa, ja i.s.f. har någon brutit mot sekretessen om det kommer från sjukhuset och undersökningen, det är ju ett allvarligt brott Mb*ppe är misstänkt för med hyfsad straffskala och sjukhuset har ALLTID tystnadsplikt. Givetvis kan anmälaren själv yppat detta till utomstående men inte har polis/åklagare torgfört detta vad jag kunnat hitta om fallet.

Åklagaren vill nog ha jävligt torrt på fötterna innan man ändrar misstankegraden, idag skäligen misstänkt vilket är den lägre i skalan, det är ju liksom inte ett vardagsfall utan här är det en världskändis i världens största bollsport, ber förmodligen spansk polis i.a.f. ha inledande förhöret och delgivning. Kan knappast tro att svensk polis åker ned själva utan det blir sannolikt spansk polis som blir den förlängda armen tills vidare.
Citera
2024-10-19, 01:28
Medlem
Kan det kanske vara så att eventuella skador i underlivet beror på att hon var oskuld? Och att anklagelsen om våldtäkt beror på att hon är under 15 år?
Citera
2024-10-19, 02:12
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisdoktorn
Kan det kanske vara så att eventuella skador i underlivet beror på att hon var oskuld? Och att anklagelsen om våldtäkt beror på att hon är under 15 år?

Finns det några dokumenterade skador eller indikationer på att kvinnan skulle vara minderårig?
Citera
2024-10-19, 02:16
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Mbappe är lika lång som en dvärg i Sverige. Han når inte ens upp till medelhöjden 180. 175 cm lång och karriären som är på väg utför. Han var helt värdelös i EM och i Real har han inte varit lika bra om han en gång i tiden var. Bara hoppas han inte blir en av många lovande talanger som aldrig tar tillvara på hela registret.

Eftersom ingen annan förstod dig så låter jag dig leva med dina imponerande 171cm.
Citera
2024-10-19, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Då är vi minst två - "pingisrummet" ser för djävligt ut - trångt och ett förbannat pingisbord mitt i rummet. What gives? Måste vara mången andra "fördelar" och "efterrätter" man betalar för...
Jo, förstår ju att de betalar för "det andra" men vad är grejen med ett pingisbord mitt i rummet 😂 Betalar man så mycket för rummet hade det väl åtminstone kunnat vara mysigt och lyxigt, inte se ut som en avdelning i en second hand-butik.

De lär ju inte använt bordet för att spela rundpingis heller 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in