Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Men bäst är ju om vi inte släpper in sexturister, prostitutionsturister och våldtäktsturister i Sverige. Det är ovärdigt och blir inte bättre för att det är en "kändis". Tjejerna vet ju knappast vem det är ändå; han är känd för fotbollskillar.
De flesta idrottsintresserade vet vem Mbappé är - även tjejer. Plus de som tittar på VM och EM tillsammans med sina familjemedlemmar. Även jag tittar ex på dessa mästerskap även om jag i övrigt tycker fotboll är en alldeles för långsam sport.
Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Haha så du tror inte att de vet vem han är? :-) Sedan tror jag ju dock förstås att det inte är speciellt intresserade av fotboll. Det ä ju inte därför de lockas till fest med honom.
De fick antagligen veta vilka de skulle festa med, och killar från ett landslag och tanken på att kunna bli fotbollsfru är nog lockande för många av dessa golddiggers.
Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Jag visste inte vem han var. Om han varit känd skådespelare eller artist hade det varit en annan sak. Fördomsfull som jag är tror jag "influensertjejer" är ännu mindre intresserade av fotboll än ens kvinnor i gemen.
Ditt alias kan ju förklara varför du inte vet så mycket om fotboll 😉