2024-10-29, 19:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
det är detta som talar emot hans advokats redogörelse...givetvis var hans livvakt och manager berusade och dansade och festade med de övriga tjejerna medan han i lugn och ro förmodligen kunde våldta den stackars tjejen som anmält honom!!

Så här låter det om man lyssnar på någon som var där istället för på dig.

Citat:
– Jag känner inte Kylian, men bilden jag fick av honom var att han hela tiden var väldigt lugn, ödmjuk, skötsam och övervakad hela tiden. Hans team hade stenkoll på honom vid alla tillfällen. Det är min bild av det, och om det är falska anklagelser tycker jag väldigt synd om honom, men återigen om det verkligen hänt något är det jättehemskt.
Citera
2024-10-29, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Tjejerna som accepterade inbjudan är inget annat än prostituerade. Sedan hoppas jag att negerbappé blir gripen och dömd.

Om det skulle vara så att det finns starka bevis och att han inte blir åtalad trots att negerbappé kommit hit och våldtagit kan jag ärligt talat på heder och samvete säga att jag kommer flytta från detta förlorade land..
Citera
2024-10-29, 19:54
Medlem
Att mobiler läggs undan på kändisfester är inget ovanligt alls.
Citera
2024-10-29, 19:57
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast det FINNS inga män som betalar sådana summor - detta kostade tydligen en halv miljon SEK - bara för det du beskriver. Man måste vara dum i hela huvudet för att tro det. Klart att de förväntar sig sex - även om de såklart väljer en eller två av tjejerna till detta, och resten kan komma undan och få bara en gratisfest. Men man kan ju aldrig veta i förväg vem kändisen väljer. Jag skulle ha skämts ihjäl om min dotter - som är i rätt ålder för sådana skitmänniskor - hade låtit lura sig till detta!

Ja tekniskt är det kanske våldtäkt med dagens lagstiftning, men det går ingalunda att jämföra med situationer där tjejer slits in i bilar, på toan på biblioteket eller i simhallen, eller överfalls i motionsspår eller öde gränder, eller där våldtäktsmannen tar sig in genom en öppen altandörr. I DE fallen finns det ju inget samtycke alls, och brottsoffren själva är hundra procent oskyldiga till händelsen.

Men bäst är ju om vi inte släpper in sexturister, prostitutionsturister och våldtäktsturister i Sverige. Det är ovärdigt och blir inte bättre för att det är en "kändis". Tjejerna vet ju knappast vem det är ändå; han är känd för fotbollskillar.
Citera
2024-10-29, 20:00
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men bäst är ju om vi inte släpper in sexturister, prostitutionsturister och våldtäktsturister i Sverige. Det är ovärdigt och blir inte bättre för att det är en "kändis". Tjejerna vet ju knappast vem det är ändå; han är känd för fotbollskillar.

Haha så du tror inte att de vet vem han är? :-) Sedan tror jag ju dock förstås att det inte är speciellt intresserade av fotboll. Det ä ju inte därför de lockas till fest med honom.
Citera
2024-10-29, 20:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Haha så du tror inte att de vet vem han är? :-) Sedan tror jag ju dock förstås att det inte är speciellt intresserade av fotboll. Det ä ju inte därför de lockas till fest med honom.

Jag visste inte vem han var. Om han varit känd skådespelare eller artist hade det varit en annan sak. Fördomsfull som jag är tror jag "influensertjejer" är ännu mindre intresserade av fotboll än ens kvinnor i gemen.
Citera
2024-10-29, 20:10
Bannlyst
Citat:
Jag visste inte vem han var. Om han varit känd skådespelare eller artist hade det varit en annan sak. Fördomsfull som jag är tror jag "influensertjejer" är ännu mindre intresserade av fotboll än ens kvinnor i gemen.

ärligt talat vad är detta...negerbappé kommer hit festar och brölar samt bjuder in ett 20-tal svenska tjejer till sitt hotellrum på efterfest dessutom sannolikt våldtar en av dem och åker sedan hem med ett flin...Sverige undrar vad det var som hände! han skall straffas och åtalas!!!
Citera
2024-10-29, 20:11
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
det verkar vara en majoritet här i landet som vill se negerbappé åtalad och dömd för vad han högst troligt har gjort vilket jag tycker är högst rimligt! jag hoppas att åklagaren inte blir rädd att åtala honom bara för att han råkar vara "lite känd" inom fotbollen...han är exakt som alla andra förutom då just att han sannolikt har "våldtagit" en svensk flicka...Sverige och regeringen talar om tuffare tag mot brottslighet etc...skall bli väldigt intressant att se hur detta hanteras..

Kvinnliga feministiska förundersökningsledare, åklagare och domare så åker han nog dit. Vi bryr oss inte om fotboll, helt meningslös sysselsättning. Tydligen kan man bli jätterik på det men det är för att män är korkade och betalar för att en vuxen man skall leka boll.
Citera
2024-10-29, 20:13
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Anser du att fri alkohol, droger, exklusiva kläder, exklusiva väskor m.m. också är en form av betalning eller är det bara cash som definierar betalning?
Uttalanden om att tjejerna vet vad som förväntas hända och att det ofta blir lite "krig" mellan tjejerna om vem som ska få följa med. Vad säger du om det?

Jag tror dom är där för fame mer. Vet vi vem tjejen är som har anmält Mbappe?
Citera
2024-10-29, 20:14
Bannlyst
Citat:
Kvinnliga feministiska förundersökningsledare, åklagare och domare så åker han nog dit. Vi bryr oss inte om fotboll, helt meningslös sysselsättning. Tydligen kan man bli jätterik på det men det är för att män är korkade och betalar för att en vuxen man skall leka boll.

Sverige måste inse att det förmodligen har blivit våldtaget och ska självklart straffa negerbappé! hur hårt det än må låta i alla feministiska öron...!!
Citera
2024-10-29, 20:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jag tror dom är där för fame mer. Vet vi vem tjejen är som har anmält Mbappe?

Nej
Citera
2024-10-29, 20:19
Medlem
Citat:
De flesta idrottsintresserade vet vem Mbappé är - även tjejer. Plus de som tittar på VM och EM tillsammans med sina familjemedlemmar. Även jag tittar ex på dessa mästerskap även om jag i övrigt tycker fotboll är en alldeles för långsam sport.

Citat:

De fick antagligen veta vilka de skulle festa med, och killar från ett landslag och tanken på att kunna bli fotbollsfru är nog lockande för många av dessa golddiggers.

Citat:
Ditt alias kan ju förklara varför du inte vet så mycket om fotboll 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in