Vill endast ha relevanta svar till min fråga från dom med antingen erfarenhet eller kunskap & inga kommentarer om ”du borde inte göra det, eller du har problem,” eller några moraliska åsikter i över att jag tänker göra detta.
Till saken, jag har käkat antabus 200mg mån ons fredag ca 3 veckor. Senaste intaget var i onsdags ca lunch tid, så låt oss säga att det om några timmar vart 72 timmar sedan det sist intogs.
Jag har en erfarenhet av antabus reaktion förr när jag drack efter enbart 24 timmar och då minns man hur pulsen gick i taket och det mest blev illamående, svettningar och helt enkelt inte en särskilt trevlig stund tills reaktionen la sig. När detta inträffade drack jag dock som sagt enbart efter 24 timmar och total söp en 350Ml under kanske 30 minuter?
I och med att det gått 3 dygn, och om jag vill kunna köra på med lite sprit senare idag, förutsatt om jag köper 1-2 folköl, dricker dom för att få förhoppningsvis enbart lite milda effekter och att det bränner antabusen upp, för att senare köra med starksprit, hur tror ni detta går? Dela era erfarenheter eller kunskap tack och tips.