GE FAN I ATT DRICKA PÅ ANTABUS.
Jag har testat detta några ggr. Ibland dagen efter jag tagit antabus. Ibland 3-4 dagar efter. Senast jag gjorde det funkade det OK dom första 2 timmarna. Blev lite rödögd och rödflammig. Sen sa det pang.
Började må riktigt illa. Då började spyattackerna komma. Lyckades fixa fram en spyhink bredvid sängen. Vet inte hur djävla många ggr jag spydde efteråt men det pågick nog mer eller mindre i 10-12 timmar. Till slut så spydde jag typ bara upp magsyra. Fanns inget kvar i magen.
Växlade mellan att dricka vatten och spy för att få upp annat en magsyran och galla. Morsan och farsan kom på besök.
Morsan satt bredvid mig på sängkanten och höll mig i handen. Jag var så jävla rädd
Detta är bland det vidrigaste jag nånsin varit med om. När det värsta lagt sig kändes det som jag hade haft sönder halsen. Bränt sönder den eller nått. Så djävla mycket hade jag spytt. Det tog fan två dygn innan jag kunde stoppa i mig någon form av fast föda utan att spy.
Nä för fan. Lek inte med detta. Folk har fan dött av att dricka på antabus. Jag skall sluta med dessa piller nu. Får jag sug och vill supa så får det väl va då. Men jag slipper i alla fall sitta och räkna hur många dagar sen jag tog sista tabletten etc etc.
Och jag kan säga att det jag upplevde önskar jag inte ens att min värsta fiende skall gå igenom.