2024-10-18, 16:05
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Vad säger källan? Du menar att det finns dokumenterat att det förekommer skador på kvinnan?
Annars hade ju inte sjukhuset aggrrat såklart eller tror du att sjukhuseg hittar på?
Citera
2024-10-18, 16:07
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
När fick du reda på att Mbappe är ett monster?

Jag har vetat det sen Frankrike vann VM-guld, vilket målmonster Mbappe är på planen!

Btw, rätt så gay att vilja gå på en fest för att en känd man är där.

Han har blivit anmäld för våldtäkt och erkänt gärningen.
Kanske kan en domstol fastställa att det funnits samtycke, men än så länge har vi ju bara kvinnans ord att gå på. Och varför skulle vi misstro henne?

Jag menar inte att vi ska misstro Mbappe heller - det kan röra sig om ren oaktsamhet.
Citera
2024-10-18, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
En kvinna har anmält honom för våldtäkt, det tyder på att han är ett monster.

Vi ska självklart inte favorisera vare sig den anklagade eller offret.
Men är kvinnans ord sanning innebär ju att Mbappe är skyldig, medan Mbappes ord innebär att han förvisso inte anser sig skyldig till medveten våldtäkt - men han kan aldrig förneka oaktsam våldtäkt.

Han har ju redan erkänt gärningen - han har haft sex med kvinnan.
Tills det att en domstol bevisat att det råder samtycke är det därför självklart att vi betraktar honom som en våldtäktsman - annars skulle vi ju misstro den anmälande kvinnan. Och jag tycker inte vi ska misstro vare sig henne eller Mbappe.

Jag måste faktiskt tacka dig för ett bra svar. Jag tycker du skrev bra saker nu o visade upp bra insikter. Vi får avvakta o se hur den här historien slutar.

Jag får be om ursäkt för att jag brusade upp; du verkar inte vara något monster

Citera
2024-10-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Annars hade ju inte sjukhuset aggrrat såklart eller tror du att sjukhuseg hittar på?

Vad fan menar du?
Jag frågar vad som finns dokumenterat.

Eller menar du på riktigt att bara för att det gjorts en undersökning, så är det bevis på att dom har hittat något?
Citera
Medlem
Citat:
Vad säger källan? Du menar att det finns dokumenterat att det förekommer skador på kvinnan?
Hadde vært big news om det var dokumentert.
Citera
Bannlyst
Nordi Mukiele får skit för han tog med Mbappe till syndens näste Stockholm.
Nordi Mukiele följer festfixaren aka pimp från V som pekades ut av fransk media.
https://www.instagram.com/marcodjelevic?

Enligt fransk media så var bara 30 gäster inbjudna och ett flertal följde med till Bank Hotell som ligger nära och bra.
Såg att en av Sveriges snyggaste och sexigaste modeller lajkade Mukieles bilder på insta, och hon gör det knappast för att hon gillar fotboll, däremot blir hon inbjuden på mycket exklusiva fester världen över.
Citera
2024-10-18, 16:12
Bannlyst
Citat:
Han har blivit anmäld för våldtäkt och erkänt gärningen.
Kanske kan en domstol fastställa att det funnits samtycke, men än så länge har vi ju bara kvinnans ord att gå på. Och varför skulle vi misstro henne?

Hahahaha, vart har Mbappe "erkänt gärningen"?

Röker du crack?

Du är ju helt sinnessjuk, Mbappe har tvärtom förnekat de falska anklagelserna.

Varför skulle vi misstro Mbappes nekande?

Vi kan misstro henne för att hon vill ha hans pengar, för att hon har gått in i hans sovrum och för att hon dumpade henne som det patetiska lilla ludret hon är.

Var Neymar skyldig till våldtäkt?

Försök att vara en vuxen, psykiskt frisk människa och förklara på riktigt vad det finns för bevis mot Mbappe.
Citera
2024-10-18, 16:12
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Aftonbladet är reaktionär dynga som sprider kvinnofientlig våldtäktspropaganda.
Det finns ingen som helst anledning att ifrågasätta de festdeltagande kvinnornas intentioners och det är inte heller relevant.

Däremot finns det uppenbart patriarkala strukturer, med festarrangörerna som i praktiken utnyttjar dessa kvinnor som en sorts handelsvaror. Låter som ren marknadsföring att måla kvinnorna som kändiskåta bimbos och det kan mycket väl spela in när ett monster som Mbappe sedan våldtar en av dem.

Erbjuder du vilken som helst av alla Sveriges kvinnor att få delta på en fest med en superstjärna som Mbappe så kommer oerhört många vara intresserade - helt oavsett om de sedan vill ha någon som helst fysisk relation till stjärnan. Även en enorm andel heterosexuella män hade säkerligen tackat ja till en injudan eftersom de helt enkelt vill få chansen att umgås med en superkändis.

Du kanske har rätt att även en hel del heterosexuella män skulle vilja få festa med en superkändis men jag kan lova dig att det inte är av samma anledning som tjejerna.
Citera
2024-10-18, 16:13
Bannlyst
Citat:
Vad fan menar du?

Eller menar du på riktigt att bara för att det gjorts en undersökning, så är det bevis på att dom har hittat något?

Om man får in BBC i fittan lr anus såklart att det blir bristningar..✊🏿
Citera
2024-10-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Hadde vært big news om det var dokumentert.

Ja exakt. Så vad menar han då med att "Södersjukhuset" är källan?

Källan till vad?
Citera
2024-10-18, 16:14
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Vad fan menar du?

Nej men när de kontaktar polis finns skador på fitta eller anus
Klart det finns dokumenterat men om du tror atg du skall få en läkarjournal är du inte bevandrad hur det funkar i västländer. I ditt hemland kanske det är snnorlunda?
Citera
2024-10-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Nej men när de kontaktar polis finns skador på fitta eller anus
Klart det finns dokumenterat men om du tror atg du skall få en läkarjournal är du inte bevandrad hur det funkar i västländer. I ditt hemland kanske det är snnorlunda?

Vafan yrar du om?

Du drar slutsatsen att om någon kontaktar polis så är det för att det finns skador på fittan? Du är ju helt tappad.

Jag är mer svensk än vad du är. Dessutom kan jag hantera det svenska språket både i tal och skrift, vilket det senare uppenbart är ett problem för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in