2024-07-25, 05:27
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroganov
Vad är det för agenda de har? Som är dold men också jävligt tydlig?

Sovjetunionen Typ plus annat. Propaganda mm
Typ hyckleri i största allmänhet.
Citera
2024-10-17, 11:51
Medlem
Jag tycker ändå det är skillnad på det man hör i radion och poddarna!

Moa wallin är toppen, Christopher garplind också och p3 historia, p3 klassikern. Lite trött på p3 dystopia
Citera
2024-10-18, 11:50
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Sovjetunionen Typ plus annat. Propaganda mm
Typ hyckleri i största allmänhet.
Utveckla, vad betyder det här?
Citera
2024-10-21, 08:40
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Utveckla, vad betyder det här?
Nä jag har ingen lust att utveckla. Du bör fatta tycker jag
Citera
2024-10-21, 12:47
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Nä jag har ingen lust att utveckla. Du bör fatta tycker jag
Nej, jag förstår inte ditt schizofrena svammel. Uttala dig tydligt eller håll din käft.
Citera
2024-10-22, 11:51
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Nej, jag förstår inte ditt schizofrena svammel. Uttala dig tydligt eller håll din käft.
Sorry ingen lust att kommunicera med efterblivna jolliga fjantar
Citera
2024-10-22, 15:30
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Sorry ingen lust att kommunicera med efterblivna jolliga fjantar
Om någon är efterbliven så är det du, du kan inte ens uttrycka dig så att andra människor förstår. Stäng av datorn och återgå till att äta limstift eller vad ni nu brukar göra på gruppboendet.
Citera
2024-10-24, 21:41
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Jag tycker ändå det är skillnad på det man hör i radion och poddarna!

Moa wallin är toppen, Christopher garplind också och p3 historia, p3 klassikern. Lite trött på p3 dystopia
Det var minst 10 år sedan som "ungdomskanalen" P3 var relevant för svenska och normala ungdomar. Vid de ytterst få tillfällen jag har tvingats lyssna på P3 under det här året så är det outsägligt outhärdligt i massa avseenden...

Dock så är några av poddarna lyssningsvärda. Klassikern P3 Dokumentär levererar ännu till och från, nu senast om masskjutningen i Uppsala 1970. P3 Musikdokumentär gillar jag också. Har även lyssnat på några avsnitt av P3 Klassikern, men där är det skiftande kvalitet. Det kan bli för propagandistiskt ibland, på typiskt P3-manér.
Citera
2025-01-22, 22:35
Medlem
Kragoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskar886810
Så här är det.

Jag har lyssnat på P3 sedan 11-12 år tillbaka. P3 var enligt mig den bästa kanalen då det var mycket bra program. Alla vi som är trogna lyssnare kommer ihåg morgonpasset med Kjell Eriksson och "Kjell ger igen"

Vi kommer ihåg Pippirull och Önska i P3 med nyblivne pedofilen Pontuz Enhörning.

Med andra ord, det var bra radio på den tiden.
Sen har det gått utför.
Det enda jag hör nuförtiden är programledare för nyheterna som knappt pratar svenska. Jag hör ordet HEN!? som om det var ett ord?!

Allt är Politiskt Korrekt!!!

Dagligen påtvingas vi att tycka att feminismen är en självklarhet. Jag tvingas höra hur homosexuella berättar vad de gör med sina partners.
Jag tvingas att höra att vara hetero är i stort sätt patetiskt och omöjligt att vara då jag inte testat något annat.

När vi har programledare i morgonpasset som är öppen feminist och ingen diskuterar emot och ingen säger emot, då blir jag förbannad.

Nu säger jag

Det får vara nog P3. Ni kommer att tappa en hel generation av lyssnare

Någon som har förslag på andra bra radiokanaler som inte är Sveriges Radio, där det inte bara är musik?

Jag slutade lyssna 1999
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in