Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-28, 19:27
  #949
Medlem
BBC Radio 2 är en bra kanal för adult contemporary, FFH Die 80er för 80-talsmusik, 1 FM 70s för 70-tal, BBC World Service och Fox News för nyheter.
Citera
2017-02-01, 17:35
  #950
Medlem
Mulla Krekars avatar
Nu släpper P3 en matlagningspodd!

Citera
2017-02-04, 22:59
  #951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Nu släpper P3 en matlagningspodd!

Jag tror tamigsatan jag aldrig har hört en så irriterande reklam som den för detta "program". Vuxna människor som beter sig som 5 åringar skriker saker som "VEGETARISKT!!!" "FÖR DE ÄR KUUUL" m.m.
Fan dra igen käften, jag kommer aldrig någonsin lyssna på eran äckliga jävla veggo-podd och jag kommer då satan aldrig att laga mat från något av era recept.
Citera
2017-02-04, 23:20
  #952
Medlem
Nu var det ett tag sedan jag klagade lite så material finns!

Sluta för i helvete att prata om Trump! Ni inom public service kan väl inte ha någon rätt att vara så otroligt vinklade och utge era egna åsikter som fakta? Att ni sen inte har en endaste jävla susning om politik gör ju inte saken bättre.
Dock ska Kodjo (!!!) ha beröm efter en "debatt" som de hade. De andra i Morgonpasset sa saker som "ööööh Trump är korkad" "öö Trump är typ Hitler" m.m. Men då gav faktiskt Kodjo ett bra svar till de andra, något i stil med att de inte ska hacka allt för mycket på Trump, eftersom han också bara är en människa med känslor som alla andra. Bra Kodjo! Att den som är mörkhyad säger till de andra vita att se saker från ett annat perspektiv än de vanliga vänstervridna gjorde mig verkligen impad!

Musikpasset i P3. Vars har de hittat denna inkvoterade jävla fjortis?
Totalt ointressant och har en jävligt oskön, monoton röst. Och som tidigare nämnt så fattar inte jag heller varför man ska snapa med henne? Jag har väl ett jobb att sköta, har inte du det Amira?
Att hon sen också tror att hon är rolig då hon säger saker som "HEJHEJ GÄNGET" "GÖÖÖTT" AS NAAJSSS" fyyyy. Bort med människan.

Tankesmedjan...vars har de hittat denna nya kille då? Verkar ju vara Sveriges största "cuck". Äcklig jävla röst han också och även den jävligt monoton och tråkig, mår illa när jag hör den och hans kommunistiska åsikter.
I veckan så pratade de om 3 saker, Trump, invandring och SD...suck...Jo jag vet att det är ett satir program men måste de vara så uppenbart att de är så himla PK? De är inte ens välgjorda och smarta skämt utan bara rakt ut "Trump är dum i huvudet" "SD är ett gäng nazister" "haha Moderaterna gillar SD".

Nyheterna. Varför Olivia ska du alltid börja dina meningar med att säga "Aa"? Är du 14 år på riktigt? Och Alexander (hur man nu stavar namnet) måste du alltid använda slangord och vara så jävla flamboyant?


P3 är verkligen skit just nu, trodde inte de kunde bli värre.
Här är några låtar som de varar hela tiden:

Erik lundin - välkommen hem

Vill utvisa alla invandrare när jag hör denna
https://www.youtube.com/watch?v=IzhhGefMaLk

Jireel - Cataleya
https://www.youtube.com/watch?v=k_nTibAFxk0


Och den värsta av alla, jag mår, utan skämta, dåligt när jag hör låter...

Gabrielle - 5 fine frokner
https://www.youtube.com/watch?v=aAzRGZqo8AY
Citera
2017-02-04, 23:32
  #953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lottarosie
.[/url]
Förlåt folket! Glömde Ligga med P3 och Relationsradion.
Citera
2017-02-05, 10:22
  #954
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Musiken är verkligen sämre än någonsin, jag stänger av radion minst en gång i kvarten. Bara en massa extremt skrikiga kvinnor som "vill säga något" parat med en ljudmassa av "pling-plong"- ljud. Det låter inte klokt!
Citera
2017-02-06, 15:19
  #955
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottarosie
Nyheterna. Varför Olivia ska du alltid börja dina meningar med att säga "Aa"?
Hahaha! Det där stör jag mig också på!

Inte så professionella nyhetsuppläsare direkt...
Citera
2017-02-24, 10:24
  #956
Medlem
ibutus avatar
Amira Brown ... hon kan va härlig att lyssna på. FÖRUTOM, att hon använder ordet "liksom" i varenda jävla mening. störande. sluta.
Citera
2017-03-01, 11:56
  #957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Amira Brown ... hon kan va härlig att lyssna på. FÖRUTOM, att hon använder ordet "liksom" i varenda jävla mening. störande. sluta.
Nej hon är aldrig härlig att lyssna på, jobbiga äcklig fjortis röst och ska hela tiden nämna sitt namn och sitt jävla snapchat.
Förutom ordet liksom så använder hon även "aa", "asså", "typ", "ba" m.m.
Går inte att ta människan seriöst utan hon är bara ett störningsmoment.
Citera
2017-03-01, 11:59
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Hahaha! Det där stör jag mig också på!

Inte så professionella nyhetsuppläsare direkt...
Sen deras handplockade och vinklade nyheter gör inte heller saken bättre...
Citera
2017-04-01, 20:20
  #959
Medlem
Lasermopsens avatar
Hade P3 Spel på i bakgrunden när jag lagade o åt mat nyss. De brukar ha något tema gällande spel varje gång o i dag var det om sex i datorspel. En väldigt stor del av tiden gick åt till att prata om varför det knappt förekommer homosex i spelen...
Citera
2017-04-02, 11:57
  #960
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Hade P3 Spel på i bakgrunden när jag lagade o åt mat nyss. De brukar ha något tema gällande spel varje gång o i dag var det om sex i datorspel. En väldigt stor del av tiden gick åt till att prata om varför det knappt förekommer homosex i spelen...

Av samma anledning som det förekommer väldigt lite heterosex i spel? Vad fan sitter dom och spelar för spel?

Att denna kanal fortf. existerar övergår mitt förstånd, den framkallar genuint hat hos mig. Speciellt deras nyhetsuppläsare som verkar tro att deras rapportering är "viktigast just nu" och använder aftonbladet som källa bara för att kunna ösa på med ännu fler skitnyheter.
Citera
p3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback