2024-10-17, 11:03
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu har jag inte hunnit läsa så mkt om detta, och de står säkert mer i andra medier. Men de jag reagerade över är att de stod inget om hans flickvän. Om han nu var alkohol/drog påverkad och var aggressiv och grejer så måste de ju bero på något (bråk med flickvännen? te.x). Tänkte att de är ju en ganska viktig detalj så att hon inte ligger helt sönderslagen på hotellrummet
Stackars barn med 2 drogpåverkade föräldrar. Social tjänsten ta barnet ifrån dem
Citera
2024-10-17, 11:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nej de var ju i en villa enligt snapchat
Nej... Uppdateringarna på Snapchat var gamla filmer. Han dog på Hotellet Casasu Palermo.

Dels så är det sällan som kändisar själva tar hand om sina sociala-medie konton, men även om det skulle vara så att det är Liam själv som har hand om kontot, så kan man schemalägga stories. Detta görs ofta bland annat för kändisarnas egna säkerhet. Då slipper man fans, paparazzis och andra galningar på ett helt annat sätt.
Citera
2024-10-17, 11:10
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Sjukt rökt heroin eller crack sett bilder.
Citera
2024-10-17, 11:11
Medlem
S.Jorgens avatar
Läste rubriken och hade aldrig hört talas om honom.
Läste vidare att han tillhört One Direction och förstod då att han måste vara välkänd bland den yngre publiken.

Droger och alkohol lockar fram det värsta hos folk, speciellt om man inte är stabil från början.

Läste Idol-Katias hyllning och undrar om det är samma människa hon skriver om? Hennes minne verkar ha stannat vid hennes första tonårsförälskelse.

Tankarna går till Liams son. Det är han som är offret här.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEmjOR/katia-mosally-om-sorgen-efter-liam-payne-delade-intresset-for-harry-potter?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2024-10-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Min teori är följande:

Liam ska gå till poolen, blir nekad p.g.a. berusning.

Liam blir sådär sur som bara engelsmän kan bli eftersom de ägde hela världen 1859.

Väl på rummet knarkar han, slår sönder lite skit, går ut på balkongen och ser poolen.

Dricker lite extra för att få mod och ska minsann visa den där jävla badvakten, han ska hoppa i poolen från 3e våningen, det kommer alla tycka blir störtkul!

The End.
Bra teori . Och en engelsk fyllskalle mindre . Livet går vidare !!
Citera
2024-10-17, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatwad
Känns inte som ett självmord detta. Vem hoppar från 3:e våningen för att begå självmord? Låter som att han tappade kontrollen (utbrott) och va full/hög och råkade ut för en tragisk olycka. Just många i 30-års åldern har svårt att hantera mental ohälsa och vänder sig till flaskan och droger vilket bara gör det värre. Tragiskt men han fick ut mer än många andra i detta liv trots sin unga ålder.

31 år, alldeles för gammal för Club 27.

Citat:
Ursprungligen postat av OlitBrand
Jag tänker att tre alternativ finns:
- Han var självmordsbenägen och avslutade sitt liv.
- Droger och förstod inte vad han gjorde.
- Blev puttad.

Tragiskt oavsett vilka alternativ det är.

Eller möjligen en ren olyckshändelse. Kanske putsade fönster, och tappade balansen...
Citera
2024-10-17, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer

Eller möjligen en ren olyckshändelse. Kanske putsade fönster, och tappade balansen...

Putsa fönster som en världsartist på ett hotell låter ju helt klart som en rimlig grej.
Citera
2024-10-17, 11:33
Medlem
Jag visste inte vem han var. Hade heller inte hört en enda låt med one direction. Kollade snabbt på tuben och kan konstatera vilken smörja deras musik var. Jag hade också gått på droger om jag förknippats med deras musik. Tror han tog livet av sig pga detta.
Citera
2024-10-17, 11:35
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer

Ja olycka kan det också vara
Citera
2024-10-17, 11:39
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nej... Uppdateringarna på Snapchat var gamla filmer. Han dog på Hotellet Casasu Palermo.

Dels så är det sällan som kändisar själva tar hand om sina sociala-medie konton, men även om det skulle vara så att det är Liam själv som har hand om kontot, så kan man schemalägga stories. Detta görs ofta bland annat för kändisarnas egna säkerhet. Då slipper man fans, paparazzis och andra galningar på ett helt annat sätt.
Ja men det var i Argentina med
Citera
2024-10-17, 11:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja men det var i Argentina med
Haha, och? Hur är det relevant menar du? Han har varit i Argentina ett bra tag - på många olika platser. När han dog var han på ett hotell mitt i Buenos Aires.
Senast redigerad av peterZiipen 2024-10-17 kl. 11:52.
Citera
2024-10-17, 11:43
Medlem
detektiven789s avatar
Men sluta. Det är bekräftat officiellt att han hoppade. Detta hände på eftermiddagen i dagsljus med flera vittnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in