Citat:
Ursprungligen postat av
carminaburana
Det var väl det här jävla ludrets bok som kom ut, om att han körde "emotional black mail" etc, hon och alla andra in ignorerade hans rop på hjälp. Han tänkte väl att nu blir jag svartlistad från allt och min karriär blir ännu sämre, fuck it jag tar livet av mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
sxephil
Liam's ex gjorde den klassiska kändisex grejen att skriva en bok med falska anklagelser för pengar och kändisskap.
https://www.irishstar.com/culture/entertainment/liam-payne-wife-girlfriend-33909187
Läste mer om detta och såg att en novell tydligen var hans egna idé. Sen förklarade hans ex i en intervju innan han dog att han brukade ringa och kontakta henne som en besatt där han berättade att han mådde så dåligt och hon erbjöd honom att hjälpa honom med att få hjälp av professionella, vilket han nekade till.
Så det verkar rätt orättvist att försöka skylla det på någon annan. Folk som begår självmord är egoister, det brukar heller inte vara Guds bästa barn som lever degenerat med droger och skit heller. Så han babblade om att begå självmord före han faktiskt gick vidare med det, hon verkar väldigt trovärdig.
Även om man ponerar att hans ex var förfärlig och ljög om allt så kräver det en synnerligen patetisk och självisk jävel för att begå självmord när du har ett barn som tvingas växa upp utan sin pappa. För att inte tala om hur hänsynslöst det är mot övriga familjemedlemmar.