Citat:
Ursprungligen postat av
Ogunquit
Det är ju kul att går bra för Kina. Tur att de inte har så många judar att bekymra sig för och muslimerna är de ju skickliga på att utrota.
Men enligt den här artikeln är Elizabeth Holmes bara 1/16 judinna.
http://www.jewornotjew.com/profile.jsp?ID=3154
Själv skulle jag hellre ta livet av mig än leva som en ständigt övervakad robotslav i Kina. Kan ju vara en av anledningarna till att kinesiska kvinnor är ovilliga att föda barn.
Du gillar inte Kina men köper allt elektronisk mm skräp från dom som göder deras system.
Om inte du personligen så minst 5 miljarder andra jordbor..
Kina tänker främst på sej själv och sitt lands framgång till motsats till oss som satsar våra sista slantar på flummiga visioner om en co2 och Putinfritt universum med påföljd att kommande generationer får leva i misär.
När det kommer till NV så är dom lika beroende av Kina som vi och fått känna på det in på bara det barskrapade skinnet.
Kina äger väl dessutom vårt energi system med alla vindkraft verk mm?
Hahahaha tur att man har en makaber humor och kan skratta gott åt hela cirkusen när NV och våra politiker får visa sina bara ändalykter offentligt.
Och det är bara toppen på isberget.
Tacka vet jag förr när det var ingenjörer som styrde Sveriges välfärd(som i Kina idag) och inte ekonomer och flummiga socialkärrigar..