2024-10-15, 01:21
Medlem
sepekastrulls avatar
Lyrica kan du fungera normalt på. Såvida du inte överdoserar då din balans blir lika med en fylla.
Fått Lyrica utskrivet många gånger, aldrig någon som märkt att jag gått på något.
Citera
2024-10-15, 02:00
Medlem
CpRekas avatar
alla funkar bara du har tillgång och kör in dig på dem.
Citera
2024-10-15, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
jag tar benso varje dag för att klara jobbet, pga oro i kroppen.

Men så kör jag en annan tablett några kvällar i veckan, nämligen stilnoct. Som en van brukare så blir man lugn (som benso) men även lite gladare. Däremot har man inte provat så han man en jävligt flummig kväll framför sig

Finns det nån annan magisk lite latjo drog som gör en lugn och glad. Och som man kan fungera helt normalt på, typ prata med människor och verka kry i huvet.

jag kan tänka mig snorta en 1g tjack kanske innan man drar till jobbet? Jag har inte provat tjack än, man kanske blir dum i huvet.

Inte så smart o rekommendera lyrica till någon som verkar som en pundare utan varken disciplin eller självkontroll. Avtändningen på lyr är inte rolig.
Citera
2024-10-15, 09:01
Citat:
affe är väl tjack, om inte min drogslang är helt kass.

men kan du prata med folk normalt? och om de frågar dig vad 5 X 7 är så kan du svara på det också?
Ja det stämmer, Affe - amfetamin. Jag har adhd så det är väl en förklaring varför jag blir lugn på det. Men även jag har behövt tagit pause från det. Då jag tillslut har dygnat mer dygn än vad jag borde och glömt bort att äta.

Nu var det längesen jag använde mig av gatu affet då jag har på recept.
Citera
2024-10-15, 09:04
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Lyrica kan du fungera normalt på. Såvida du inte överdoserar då din balans blir lika med en fylla.
Fått Lyrica utskrivet många gånger, aldrig någon som märkt att jag gått på något.
Önskar att min läkare ville skriva ut det åt mig med mot ångesten som jag har fått. Men denne är väldigt restriktiv med vissa mediciner.
Citera
2024-10-15, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Inte så smart o rekommendera lyrica till någon som verkar som en pundare utan varken disciplin eller självkontroll. Avtändningen på lyr är inte rolig.

Jag förstod inte. var det jag som inte hade disciplin eller självkontroll? Jag har tagit benso i 20+ år utan att en enda gång flummat på det. dvs inte tagit mer än ca 10 mg på en dag.
Citera
2024-10-15, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ja det stämmer, Affe - amfetamin. Jag har adhd så det är väl en förklaring varför jag blir lugn på det. Men även jag har behövt tagit pause från det. Då jag tillslut har dygnat mer dygn än vad jag borde och glömt bort att äta.

Nu var det längesen jag använde mig av gatu affet då jag har på recept.
Hur då på recept?
Citera
2024-10-15, 17:45
Citat:
Hur då på recept?
Förskrivning på recept från läkare.
Citera
2024-10-15, 19:23
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raam
Med risk för att låta som en snusförnuftig bror duktig tror jag att en av de bästa fungera normalt "drogerna" är mycket motion, vettig mat, minst 7 timmar sömn, mindre skärm och mer verklighet. Ett jobb är en bra start!!
Ska du inte tipsa om att börja gå i kyrkan och sjunga i kör också?

Mitt förslag är låg dos grönt Kratom, lagligt, billigt och kort rus.
Citera
2024-10-16, 01:23
Medlem
nu har jag kört min första ca 1g affe upp i näsan.

känns som en rätt bra drog, så länge man har lite koll på så man inte kör för ofta.

man blir lite skön i huvet. inte lika lugn i kroppen som benso, men lite skönare känsla ändå.

jag körde en så liten dos så man kan lätt fungera normalt och tänka klart på det här.

gäller bara att man vet hur mycket skit man drar upp, käka skiten är kanske ett säkrare drag, man kanske behöver lite mer då iofs, men känslan håller längre eller?

det var typ 2.5 timme sen jag drog linan och känns som den redan sakta sinar bort lite.
bygger man tolerans snabbt med affe?
Citera
2024-10-16, 14:55
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
nu har jag kört min första ca 1g affe upp i näsan.

känns som en rätt bra drog, så länge man har lite koll på så man inte kör för ofta.

man blir lite skön i huvet. inte lika lugn i kroppen som benso, men lite skönare känsla ändå.

jag körde en så liten dos så man kan lätt fungera normalt och tänka klart på det här.

gäller bara att man vet hur mycket skit man drar upp, käka skiten är kanske ett säkrare drag, man kanske behöver lite mer då iofs, men känslan håller längre eller?

det var typ 2.5 timme sen jag drog linan och känns som den redan sakta sinar bort lite.
bygger man tolerans snabbt med affe?

Amfetamin har en halveringstid på ca 7 timmar så om du redan efter 2,5 timmar har svagare effekt så betyder det att du har fått ordentlig tolerans.

Ta en månads paus för att vila upp dina receptorer i hjärnan och minska toleransen.
Citera
2024-10-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Amfetamin har en halveringstid på ca 7 timmar så om du redan efter 2,5 timmar har svagare effekt så betyder det att du har fått ordentlig tolerans.

Ta en månads paus för att vila upp dina receptorer i hjärnan och minska toleransen.

Hehe, nä. det var min första dos någonsin. (men låg dos)

Jag tänkte om man kör ca 3 kvällar i veckan.

Märker man stor skiillnad i toleransen efter nån månad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in