2024-10-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Lyrica kan du fungera normalt på. Såvida du inte överdoserar då din balans blir lika med en fylla.
Fått Lyrica utskrivet många gånger, aldrig någon som märkt att jag gått på något.
lyrica har jag tagit i 10 år, men som läkemedel, inte att flumma på.
Lyrica har ingen effekt på mig längre så jag tar inte den längre.
Citera
2024-10-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Förskrivning på recept från läkare.
Om det är så jäkla omöjligt att få benso på recept, hur kan man då få tjack utskrivet (mot ångest), det var något nytt.
Citera
2024-10-17, 11:31
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
Hehe, nä. det var min första dos någonsin. (men låg dos)

Jag tänkte om man kör ca 3 kvällar i veckan.

Märker man stor skiillnad i toleransen efter nån månad?

Om du kör amfetamin 3 gånger i veckan i 2-3 månader kommer du utveckla beroende 100%. Du kommer också behöva öka dosen inom en månad om du kör så ofta.

Satsa istället på att köra Max en gång i veckan helst en gång i månaden.
Citera
2024-10-17, 13:46
Citat:
Om det är så jäkla omöjligt att få benso på recept, hur kan man då få tjack utskrivet (mot ångest), det var något nytt.
Men seriöst..
Det är inte mot ångesten jag får det utskrivet. Men hjälper liiite. Den får mig lugn inombords men det är för att jag har adhd diagnos.

Har du adhd? Om du inte har den diagnosen så rekommenderar jag inte Affe. Jag svarade bara på din TS vad som får mig lugn.

Om det är lugnt du vill ha. Kolla runtomkring dig så du inte har för mycket som äter upp din energi. Har du det.. Lär dig att säga nej. Stress och press kan ställa till det rejält.
Citera
2024-10-18, 00:26
Citat:
jorå, Cannabis har jag några års daglig användning av så..
.. så jag vet att det måste absolut vara den sämsta möjliga drogen om man ska vara klar i huvet på jobbet =)

liiite tjack då? fast då kanske den ändå inte märks av längre.
Fast hur klar i huvudet är någon som söker en ”fungera-normalt” drog egentligen?

Jag skulle också säga att cannabis är det du söker. När du väl är inrökt får du inte riktigt samma trippiga effekt utan mer mellow yellow bara.

Alternativt kratom.
Citera
2024-10-18, 03:26
Medlem
Ni fattar väl att det är typ elvanse eller dyl han menar och inte tjacktjack läkaren skrivit ut.
Citera
2024-10-18, 03:58
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
nu har jag kört min första ca 1g affe upp i näsan.

känns som en rätt bra drog, så länge man har lite koll på så man inte kör för ofta.

man blir lite skön i huvet. inte lika lugn i kroppen som benso, men lite skönare känsla ändå.

jag körde en så liten dos så man kan lätt fungera normalt och tänka klart på det här.

gäller bara att man vet hur mycket skit man drar upp, käka skiten är kanske ett säkrare drag, man kanske behöver lite mer då iofs, men känslan håller längre eller?

det var typ 2.5 timme sen jag drog linan och känns som den redan sakta sinar bort lite.
bygger man tolerans snabbt med affe?

Antingen så har du fått väldigt dåligt tjack eller ...så onlinelajvas det som vanligt, skulle räcka med 1/10 för en nybörjare.

Så djävla löjligt.
Citera
2024-10-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Antingen så har du fått väldigt dåligt tjack eller ...så onlinelajvas det som vanligt, skulle räcka med 1/10 för en nybörjare.

Så djävla löjligt.
jag har ingen våg så liksom svårt att veta men visst det kan nog mycket väl ha varit mindre
Citera
2024-10-18, 14:34
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
jag har ingen våg så liksom svårt att veta men visst det kan nog mycket väl ha varit mindre

Ja det är ytterst svårt att dela det i hälften och sen hälften och sen hälften....

Lajva på du bara.
Citera
2024-10-19, 07:21
Medlem
Har haft snabba skor till och från, mest till, sen nångång -02 och torskade på alkohol och brunt redan i tidiga tonåren. Lyckades bryta rökandet i mitten på 00-talet. Hade även ett uppehåll från allt inkl alkohol i nästan 6 år och mådde så jäkla bra men sedan -17 har det varit hyfsat jämnt flöde igen. Har alltid jobbat, uppträtt normalt ”bland folk”, skött hemmet, haft körkort, aldrig torskat för nåt, ätit och druckit ganska regelbundet men nog har det varit lite väl mycket bärsande periodvis. För mig är kombon av alkohol och bums förödande för då triggar de suget av varandra så försöker hålla mig till det ena vilket oftast blir bums men är jävlar inte lätt efter alla dessa år. Har passerat 40-strecket med några år nu och är totalt körd i botten i både kropp och psyke. Klarar inte av nånting utan den där fula, äckliga skiten inköpt på påse och lyckas man ta sig förbi de allra värsta abstinensbesvären och avgifta sig själv så är allting så JÄÄÄVLA TRÅKIGT och totalt meningslöst. Är tyvärr långtidssjukskriven för tillfället för en skada vilket har gjort allting värre och missbruket har blivit tyngre.
Tycker inte det minsta synd om mig heller för det är verkligen mitt eget jävla fel att jag sitter här.

Med det sagt så i längden är det inte att rekommendera att jaga efter något att använda i vardagen såvida du inte har otroligt bra karaktär men med den inställningen du verkar ha tyder på att den nog är rätt klen och att tanken är naiv.
Helt plötsligt så inser du att du är torsk och då är det för sent.
Snälla låt bli för du kommer förstöra ditt liv och du kommer att ångra dig.

Ta hand om dig själv istället. Lycka till.
Citera
2024-10-19, 09:08
Citat:
jag tar benso varje dag för att klara jobbet, pga oro i kroppen.

Men så kör jag en annan tablett några kvällar i veckan, nämligen stilnoct. Som en van brukare så blir man lugn (som benso) men även lite gladare. Däremot har man inte provat så han man en jävligt flummig kväll framför sig

Finns det nån annan magisk lite latjo drog som gör en lugn och glad. Och som man kan fungera helt normalt på, typ prata med människor och verka kry i huvet.

jag kan tänka mig snorta en 1g tjack kanske innan man drar till jobbet? Jag har inte provat tjack än, man kanske blir dum i huvet.
Testa att äta laglig elvanse.
Citera
2024-10-19, 09:18
Medlem
AndersABs avatar
Kratom har nämnts men inte CBD (buds / vejp / olja) eller nåt i HHC genren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem