2024-10-15, 19:28
Medlem
Ok så horder av unga kvinnor flockas runt honom och hoppas på att bli nattens utvalda. Sen vet man att han är miljardär och att ord står mot ord... Klart lockelsen blir stor. Finns miljoner att tjäna på en uppgörelse
Citera
2024-10-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
1. Ingen aning

2. Det var du som hakade på det påståendet och la till att i så fall har ludret gjort det själv.

3. Ja det är otänkbart att en kvinna skulle skada sig själv i underlivet. Oavsett anledning. Verkligen inte för att kunna göra en falsk anmälan om våldtäkt. Tror man det är man på riktigt dum i huvudet.

Om man kan tjäna många miljoner så varför är det otänkbart?
Citera
2024-10-15, 19:32
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Läste du överhuvudtaget vad jag skrev?

Jag tolkade det precis som han/henne! Du uttrycker dig väldigt otydligt. Kan du förklara vad du menade då?

Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Om Mbappe håller sig i landsflykt kan det ta tid, men jag förutsätter att de stänger av honom från landslaget om ett åtal blir verklighet. Däremot finns det en fara att kvinnan kan skadas av den skitstorm vi redan ser antydan till i den här tråden. Precis som kvinnorna som anmälde Assange och där brott inte kunde bevisas.

Var väl mest Assange som skadades i denna tragiska historia där de helt uppenbart gick samman och kom med falska anklagelser - resten är historia...
Citera
2024-10-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jag tolkade det precis som han/henne! Du uttrycker dig väldigt otydligt. Kan du förklara vad du menade då?

Var väl mest Assange som skadades i denna tragiska historia där de helt uppenbart gick samman och kom med falska anklagelser - resten är historia...

Vad jag menar är att det är fullständigt skitsamma om hon anmäler ett par dagar senare, är golddigger, skulle vara impulsiv och försätter sig i riskfyllda situationer osv osv, som nu verkar vara trenden i denna tråd om ett brott nu faktiskt har ägt rum, vilket polisen nu undersöker där de nu har en vårdundersökning som underlag, trosor i beslag som nu kommer undersökas osv osv.

Svårt?

Och är man ett brottsoffer så ska man väl för fan ha rätt till ersättning?
Citera
2024-10-15, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ok så horder av unga kvinnor flockas runt honom och hoppas på att bli nattens utvalda. Sen vet man att han är miljardär och att ord står mot ord... Klart lockelsen blir stor. Finns miljoner att tjäna på en uppgörelse

Krävs bevis, ord mot ord räcker inte
Citera
2024-10-15, 19:40
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Vad jag menar är att det är fullständigt skitsamma om hon anmäler ett par dagar senare, är golddigger, skulle vara impulsiv och försätter sig i riskfyllda situationer osv osv, som nu verkar vara trenden i denna tråd om ett brott nu faktiskt har ägt rum, vilket polisen nu undersöker där de nu har en vårdundersökning som underlag, trosor i beslag som nu kommer undersökas osv osv.

Svårt?

Och är man ett brottsoffer så ska man väl för fan ha rätt till ersättning?

Läs i stället vad du skrev och hur du uttryckte dig så kanske du förstår att man lätt kan missförstå vad du skrev... Svårt?

Det är ännu ej heller fastställt att kvinnan är ett brottsoffer...
Citera
2024-10-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Läs i stället vad du skrev och hur du uttryckte dig så kanske du förstår att man lätt kan missförstå vad du skrev... Svårt?

Det är ännu ej heller fastställt att kvinnan är ett brottsoffer...

Så, vad är fel i det jag skrev?
Självfallet, har man en förförståelse av att hon gjort fel för att hon blivit våldtagen så förstår jag att det jag skrev krockar.
Citera
2024-10-15, 19:50
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Och det är ju upp till dom att utreda. Jag har varken sagt bu eller bä om det här fallet men när pojkar skriker hora och att kvinnor falskt anmäler män så kommer jag säga ifrån och ha statistik som uppbackning. Det är inte ok att hata så som män gör på nätet utan att räkna med mothugg. Mäns kvinnohat dödar

statistik på vad? Vad spelar statistik för roll i ett enskilt fall? Att bero på statistik är det oerhört vanligt förekommande att rika och berömda personer blir falskt anklagade för våldtäkt, för att försöka pressa dem på pengar. Därför ska utomstående inte hålla på att spekulera i sådana här fall och betrakta den som anklagas som oskyldig tills annat bevisats i domstol. Kvinnor anmäler absolut falskt av olika skäl, ibland ekonomiska och därför kan man inte komma dragandes med någon statistik innan en domstol delat ut ett eventuellt straff.
Citera
2024-10-15, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Ja t ex genom att kvinnan inte är blåslagen och har sprickor i underlivet efteråt?

Men det är klart, det går inte att visa exakt vad som skett mellan två människor som varit ensamma. Hur många kvinnor har inte blivit våldtagna när de sover av sin egen man eller pojkvän? Väldigt många. Hur många blir dömda eller ens anmälda för det? Typ ingen.

Så dolda kameror i sovrum skulle nog leda till betydligt fler våldtäktsdomar, inte färre. Och kvinnor skulle ha mycket att vinna på detta egentligen långt mycket mer än män.

Hur blir man våldtagen när man sover? Du skulle alltså inte vakna upp ifall någon man trycker in sin kuk i dig menar du? Låter logiskt
Citera
2024-10-15, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
[b]

Personligen tror jag inte att han är skyldig. Han är alldeles för snygg för det
Jag tror att fler kvinnor ljuger om såna här saker än vad kvinnor generellt vill tro om sitt släkte.

Varför följer man som full kvinna ens med till någons hotellrum sent på kvällen/natten?

Det är väl självklart att de gör. Det finns inte en chans att någon som Mbappe skulle våldta någon random jävla brud. Snubben är god för miljarder, ser bra ut, är vältränad, känd, framgångsrik. Han skulle bokstavligen kunna få ligga med vem som helst. Han skulle inte ens behöva anstränga sig, brudarna skulle rada upp för att få ligga med honom.

Solklart att detta är nån kränkt brud som blivit ledsen för att ha blivit "utnyttjad" (läs: inbillat sig att det skulle bli mer än ett ONS)
Citera
2024-10-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nieiki
Hur blir man våldtagen när man sover? Du skulle alltså inte vakna upp ifall någon man trycker in sin kuk i dig menar du? Låter logiskt

Oavsett när man vaknar under en sån händelse så är det redan våldtäkt.
Citera
2024-10-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hur känd är den här fransk-afrikanen i Sverige? Vet fotbollsintresserade vem han är?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fotbollsintresserade vet definitivt vem han är. Sedan allmänt känd bland även icke. Jo kvinnor vet nog vem han är sett till hur rik han är.

Han har dock inte blivit någon profil lik Beckham. Ikon av något slag.

Nu var det ju fotbolls EM i somras och även de som inte är jätteintresserade av sport/fotboll brukar titta.
Mbappé är ju Franska landslagets ansikte utåt typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in