2024-10-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Hans advokat säger att MP aldrig var ensam utan var med sina skyddsvakter hela tiden så de kommer vittna till hans fördel. Detta tror jag dock är lögn och att MP tog med sig eller fick besök av tjejen han våldtagit på hotellet. Givetvis var de ensamma på rummet utan några vakter så de kan omöjligt veta vad som hänt i rummet.

Vakterna är sannolikt så pass loyala att de kan lämna falska vittnesmål. Kameror i hotellet? Kan hotellet vara så pass mån om sina internationella gäster att de mörkar sånt? Men jag tror att de kommer att ha DNA spår på Mbappé och vissa skador på kvinnan. Tillräckligt att misstänka honom. Ska han då blåneka att de ens har träffats så kommer han att framstå som lögnare. Blir det då ord mot ord vet vi hur det kan gå när en part framstår som mindre trovärdigt.

Det har varit full panik kring Mbappé och kommande dagarna kommer deras historia anpassas till vad som framkommer.

Motanmälan hoppas de väl kommer att fungera att pressa BO att dra tillbaka anmälan. Båda släpper anmälan och några miljoner som plåster på såren och för att köpa tystnad. Det kan vara planen för Team Mbappé.
Citera
2024-10-15, 22:47
Medlem
Skönaste var ju tweeten (X) som han la ut, nått i still med "FAKE NEWS" och en skrattemoji.

Helt rätt, det så detta larv ska tas! Hoppas han tokignorerar allt uppståndelse och avslappnat kör sitt race.
Citera
2024-10-15, 22:52
Medlem
Uruzita1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Skönaste var ju tweeten (X) som han la ut, nått i still med "FAKE NEWS" och en skrattemoji.

Helt rätt, det så detta larv ska tas! Hoppas han tokignorerar allt uppståndelse och avslappnat kör sitt race.
det svårt att vara avslappnad med hysteriska talibanfeminister som utan att veta et springer andras ärenden

kolla på Assange

dom är helt tokiga i huvet och många är helt radikaliserade
Citera
2024-10-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iaintevenmad
Kommer det att komma en FUP så man kan läsa sedan tror vi? Hade varit intressant att få läsa om detta nu tystas ner härifrån.

Väldigt tveksam till att Mbappe skulle göra sig skyldig till våldtäkt här i Sverige.

Har också svårt att tro det. En snygg vältränad fotbollsstjärna. Bara en snygg vältränad hockeystjärna kan väl slå det

Skämt åsido så kan han få nästan vilken tjej som helst, inkl svenska tjejer. Och även om han skulle vara maktgalen så är han nog inte så korkad att våldta någon och sätta sin karriär på spel.

Mtp hur det ser ut i landet - med anklagelser till höger och vänster och stupfulla tjejer som följer med främmande killar till hotellrum och som inte minns så mycket av natten men lik förbannat vet att det är våldtäkt - är det mer troligt att nån golddigger är i farten
Citera
2024-10-15, 22:53
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Mbappe har givetvis inte våldtagit någon. Qatar ägda PSG är skyldig honom 500-700 miljoner kr. Gör allt för smutskasta honom nu. Dåren valde helt fel land att besöka lättaste landet att bli svartmålad såhär i.
Citera
2024-10-15, 22:54
Medlem
Uruzita1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Mbappe har givetvis inte våldtagit någon. Qatar ägda PSG är skyldig honom 500-700 miljoner kr. Gör allt för smutskasta honom nu. Dåren valde helt fel land att besöka lättaste landet att bli svartmålad såhär i.
exakt
Citera
2024-10-15, 22:54
Avslutad
BO: Denice Melin?
Citera
2024-10-15, 22:55
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1po
BO: Denice Melin?

Hon hade inte hållit på såhär plus hon är attention hora hade skrutit om de i alla sociala medier.
Citera
2024-10-15, 23:00
Medlem
På heder och samvete nu! När jag fick se nyheten om att han var i Sverige och festade så VISSTE JAG att en sådan nyhet skulle komma ut. Jag bara kände det på mig!!
Han har inte våldtagit någon och det är någon jävla fjollbrud som passar på att försöka tjäna pengar.
Citera
2024-10-15, 23:00
Avstängd
Tänk att som tjej som endast har sin fitta att erbjuda och sedan efter att man passerat sin glans efter 30årsåldern sitta utan några som helst meriter förutom att man särat på röven åt någon rik fotbollsproffs i ett hotellrum i Sthlm. Deppigt värre när man vaknar vilken loser och slöseri på människoliv man faktiskt är
Citera
2024-10-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Självfallet handlar det inte om någon fällande dom och skadestånd utan om en uppgörelse utanför rätten. Dvs kvinnan får x antal miljoner för att dra tillbaka anmälan. Det kan hända oavsett om han är skyldig eller inte. Snabbt och enkelt sätt att bli av med ett problem för honom som är värd miljarder...

Det svenska rättssystemet fungerar inte så. Dra tillbaka anmälan, kom igen liksom
Citera
2024-10-15, 23:06
Medlem
Reko45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Tänk att som tjej som endast har sin fitta att erbjuda och sedan efter att man passerat sin glans efter 30årsåldern sitta utan några som helst meriter förutom att man särat på röven åt någon rik fotbollsproffs i ett hotellrum i Sthlm. Deppigt värre när man vaknar vilken loser och slöseri på människoliv man faktiskt är

vackraste jag läst på flashback på länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in