2024-10-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
I många korrupta skräpländer är "världsstjärnor" vana vid att stå över lagen så det kan det bli så när de kommer till ett land där vi istället har extremt stränga sexlagar.

Men kan kommer inte direkt från vildmarken, han har bott i Frankrike och nu Spanien, det är Europa. Det finns regler kring samtycke , och allt annat.
Jag tror inte ett dugg på detta, det luktar som fake news... eller någon som vill illa Mbbape.
Citera
2024-10-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Det ena utesluter inte det andra. Du tycker om när en partner ställer kontrollfrågor medan ni har sex, varsågod. Jag gör det inte. Och poängen var att samtycke kräver tydlighet från alla inblandade, det är inte bara män som behöver ta ansvar för den saken.

F ö är det ren spekulation att det har funnits olika syn på samtycket i det aktuella fallet.

Man behöver ju inte utforma kontrollfrågor som ett byråkratiskt möte, det kan göras i stundens hetta utan att det förstör någonting. Tvärtom, kvinnor gillar ju när män inte bara säger utan även visar att han bryr sig om henne. Inte bara vill skynda sig att knulla färdigt fort som fan innan hon hinner ångra sig typ.

Det fetstilta håller jag helt med om. Kvinnor måste absolut också ta ansvar för vad de själva vill och kommunicera det.
Citera
2024-10-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Det är också väldigt talande att så många män anser att kvinnan får skylla sig själv om hon ”försatt sig” i den positionen samtidigt som dom säger att kvinnor ljuger. Man kan inte ursäkta våldtäkt och samtidigt säga att kvinnor ljuger om att ha blivit våldtagna.

Ofta samma män som påstår att män är logiska av naturen.

Exakt.
Citera
2024-10-15, 14:15
Medlem
Tänk om det var tvärtom, Mbappe som blev våldtagen istället vad hade hänt då?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Det är också väldigt talande att så många män anser att kvinnan får skylla sig själv om hon ”försatt sig” i den positionen samtidigt som dom säger att kvinnor ljuger. Man kan inte ursäkta våldtäkt och samtidigt säga att kvinnor ljuger om att ha blivit våldtagna.

Ofta samma män som påstår att män är logiska av naturen.

Tja, går man hem med någon från krogen, klär av sig nakna, suger av honom, runkar av honom och kåtar upp honom och sedan inte säger något när han rullar över och trycker in den så kan man väl säga att ja, hon får skylla sig själv. Inte svårare än så. I alla andra länder och kulturer så betyder detta beteende att kvinnan vill ha sex. I Sverige är det våldtäkt, så kvinnorna ser sin chans. Just det här med oaktsam våldtäkt är ju en jävla coin-flip och kvinnorna har hela tiden övertaget och utnyttjar det till max.

Därmed inte sagt att det finns kvinnor som tyvärr blir våldtagna "på riktigt". Vilket är helt sjukt. Men beteendet som jag beskrev som ovan kan knappast räknas in i den kategorin. Inte heller att creampie'a någon mot sin vilja a la Assange , som någon annan skrev här i tråden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Mbappe åker väl för fan inte på en torsdag till Stockholm för att få knulla ett luder?
Varför var han i Sverige med en annan fotbollsspelaren Nordi Mukiele och en tredje neger?
Har själv inte varit på nattklubben V, men eftersom dom bokat nåt privat där så lär det väl knappast vara några random tjejer dom stötte på där inne!
Vilka äger V?
Hade dom ordnat fram några kåta lycksökare och fräjmat Mbappe och gänget i syfte att pressa dom på pengar?
Hela den här händelsen stinker, nåt är fel.
Bra frågor
Citera
2024-10-15, 14:16
Medlem
https://www.amnestypress.se/notiser/12399/valdtakter-och-fallande-domar-sverige-i-botten-i-e

Där kan ni läsa lite statistik. 2% är falska anmälningar. Det är alltså ytterst få.
Citera
2024-10-15, 14:16
Medlem
Mest nyfiken på vem ludret är. Hur lång tid brukar det ta till FUP?
Citera
2024-10-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Tja, går man hem med någon från krogen, klär av sig nakna, suger av honom, runkar av honom och kåtar upp honom och sedan inte säger något när han rullar över och trycker in den så kan man väl säga att ja, hon får skylla sig själv. Inte svårare än så. I alla andra länder och kulturer så betyder detta beteende att kvinnan vill ha sex. I Sverige är det våldtäkt, så kvinnorna ser sin chans. Just det här med oaktsam våldtäkt är ju en jävla coin-flip och kvinnorna har hela tiden övertaget och utnyttjar det till max.

Därmed inte sagt att det finns kvinnor som tyvärr blir våldtagna "på riktigt". Vilket är helt sjukt. Men beteendet som jag beskrev som ovan kan knappast räknas in i den kategorin. Inte heller att creampie'a någon mot sin vilja a la Assange , som någon annan skrev här i tråden

Jag länkade till en sida längre ner om statistik. 2% är falska
Citera
2024-10-15, 14:24
Medlem
Så en av världens snyggaste fotbollsstjärnor behöver våldta någon ?
Står nog 1000-tals tjejer (edit eller killar och transor) som gärna tillbringar en stund med Mbappé.
Troligen en tjej som inte fick det hon ville.

Så våldtäkten ska ha skett torsdag (troligen natten mot fredag)
Stjärnan + sällskap lämnar Sverige på fredag
Anmälan sker lördag
Polisen undersöker hotell och hittar DNA på måndag (nu ändrat av AB till lörd+månd)

Hur kan de veta att det är Mbappés DNA? finns hans DNA i något register som svensk polis har tillgång till?
Citera
2024-10-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Skitsnack. 9 av 10 tjejer tänder på killar som inte ber om lov utan tar för sig. Tar henne med storm och dominans. Naturligtvis med rätt fingertoppskänsla, men iaf.
Att vara nån mesig beta cuck som snällt frågar om lov inför allting under akten "får jag lägga handen här?" "Får jag smeka dig här?" osv osv dödar ju all sexuell laddning. Normalt går man på känsla helt enkelt. Man läser av kroppsspråket. Problemet med dagens lag är att tjejen kan ångra sig efteråt, känna sig "kränkt", anmäla våldtäkt och sen är killen körd, bevisbördan ligger numera på killen som måste visa sin oskuld!

Jag har träffat advokater som faktiskt avråder killar från att ha tillfälliga sexuella relationer med tjejer överhuvudtaget numera just pga att han sett så många killar dömas oskyldiga pga att tjejen ångrat sig efteråt, de har blivit ovänner, eller att hon bara varit en fitta som vill ha pengar. Var det ett sånt samhälle vi vill ha? Där killar inte längre vågar träffa tjejer??!

Jag tycker också att det är så utomordentligt sorgligt att du tror att män är mesiga beta cucks om de stämmer av samtycke och helt enkelt ser till och bryr sig om att även kvinnan har en bra upplevelse.

Det är verkligen inget bra ideal för manlighet som du har tycker jag. Och du verkar inte ha förstått kvinnor alls. Kvinnor vill känna sig åtrådda, absolut, men också trygga och respekterade. Det finns väl inget som är så manligt som en man som vet vad han gör men som också förmedlar och visar att han respekterar dina gränser. Utan det så går det inte att ge sig hän alls som kvinna.

Män brukar väl säga att de vill vara ledare? Det här är ett ypperligt tillfälle att visa det. Bry dig om din partner och bete dig inte som en självupptagen barnrumpa. Det är inte raketforskning.
Citera
2024-10-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Mest nyfiken på vem ludret är. Hur lång tid brukar det ta till FUP?

Några månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in