2024-10-15, 02:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Blir ju mindre kul sitta i Svenskt fängelse om nu han blir dömd. Karriären kan man nog påstå är förbi.

Tänker på Assange som fick en släng av rättvisan, trots han var rätt oskyldig.

Jag vet förstås inte om han är skyldig eller ej, men det kan nog bli rätt stökigt detta. Om inte målsägande tar tillbaka uppgifterna så är det ju väldigt troligt att polisen åtminstone kommer vilja höra MGM. Om han är skäligen misstänkt så är det nog så att han begärs utlämnad, och att förhören då ska hållas på plats i Stockholm. Iaf har jag fått för mig att det är så det fungerar.

Tror inte svenska myndigheter tar hänsyn till vad han jobbar med och när han jobbar. Missar han match(er) på grund av anklagelser om våldtäkt så blir det skriverier.

MGM i det här fallet till skillnad från Julian Assange kan ju inte gärna stänga in sig på en ambassad heller. Tvärtom ingår det i hans jobb att resa runt en hel del.
Citera
2024-10-15, 04:14
Medlem
Tror inte ett dugg på detta... bruttan var såklart med på det o hon vet ju självklart att så fort hon känner att den franska snigeln kryper in i boet ändrar sig o vill ut igen för att åter ångra sig o så in igen i den sköna våta värmen... så fort detta börjar vet hon att det glider miljoner i skrevet.
Kan tänka mig att hon räknar 1 mille per juck o så vid sisådär 30 millar så vill hon avbryta insättningen o summera kontot... men för o kunna summera just den där typen av insättning så behövs hjälp av en svensk domstol... o så är skiten igång... 30 millar för o skreva i ett hotellrum.... inte illa då dom flesta brudar skrevar för betydligt mindre än så... o nu snackar vi hundralappar...
Citera
2024-10-15, 06:41
Medlem
Nästan varenda gång en världsstjärna kommer till Sverige så får de problem med lagen.
Nej Mbappe har inte våldtagit någon, kan tänka mig att någon av kvinnorna som följde med till hotellrummet blev kränkt på något sätt som endast svenska kvinnor kan bli. Vem är kvinnan? Namn? Hon vill ju bli kändis så häng ut henne direkt.
Eller kan det vara så att Qatar på något sätt lyckats sätta ihop allt? Inte omöjligt att de vetat om hans besök och betalat kvinnan.
Hon kommer bli rik på detta till 100%. Ganska smart ändå mot just Mbappe. Han kommer säkert betala av henne för att hålla käften även fast han ej gjort något.

Hoppas Macron rycker in mot feministerna om detta blir en stor grej.
Senast redigerad av kurrekosmos 2024-10-15 kl. 06:54.
Citera
2024-10-15, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Nästan varenda gång en världsstjärna kommer till Sverige så får de problem med lagen.
Nej Mbappe har inte våldtagit någon, kan tänka mig att någon av kvinnorna som följde med till hotellrummet blev kränkt på något sätt som endast svenska kvinnor kan bli. Vem är kvinnan? Namn? Hon vill ju bli kändis så häng ut henne direkt.
Eller kan det vara så att Qatar på något sätt lyckats sätta ihop allt? Inte omöjligt att de vetat om hans besök och betalat kvinnan.
Hon kommer bli rik på detta till 100%. Ganska smart ändå mot just Mbappe. Han kommer säkert betala av henne för att hålla käften även fast han ej gjort något.

Hoppas Macron rycker in mot feministerna om detta blir en stor grej.

I många korrupta skräpländer är "världsstjärnor" vana vid att stå över lagen så det kan det bli så när de kommer till ett land där vi istället har extremt stränga sexlagar.
Citera
2024-10-15, 07:10
Medlem
Ett nytt Assangeärende?
Någon brud som vill tjäna lite extra.
Citera
2024-10-15, 07:20
Medlem
fendadens avatar
Det är nog bara positivt att omvärlden på detta sätt får kännedom om den svenska lagstiftningen som innebär att frivilligt samlag är våldtäkt så länge kvinnan någon gång under akten eller efteråt ångrar sig.

Detta blir på ett sätt gratis marknadsföring, om det sedan är något andra rättssystem känner för att ta efter låter jag vara osagt.
Citera
2024-10-15, 07:40
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag vet förstås inte om han är skyldig eller ej, men det kan nog bli rätt stökigt detta. Om inte målsägande tar tillbaka uppgifterna så är det ju väldigt troligt att polisen åtminstone kommer vilja höra MGM. Om han är skäligen misstänkt så är det nog så att han begärs utlämnad, och att förhören då ska hållas på plats i Stockholm. Iaf har jag fått för mig att det är så det fungerar.

Tror inte svenska myndigheter tar hänsyn till vad han jobbar med och när han jobbar. Missar han match(er) på grund av anklagelser om våldtäkt så blir det skriverier.

MGM i det här fallet till skillnad från Julian Assange kan ju inte gärna stänga in sig på en ambassad heller. Tvärtom ingår det i hans jobb att resa runt en hel del.

Ifall BO som anmält Mbappe ändrar sig, spelar det mindre roll. Har man anmält så blir det utredning då det är allmänt åtal.

Han skulle ju träffa PSG idag kring de 37 M € han tydligen inte fått i ersättning. Men, oavsett inkomst, förmögenhet så är lagen lika för alla i Sverige. I teorin alltså.

Han kanske kan vara någons fjolla i brummen i det trevliga landet, Sverige.
Citera
2024-10-15, 07:40
Medlem
berenpxxs avatar
Blir det Ecuadors ambassad i Paris nu i några år framåt? För att slippa bli förhörd av åklagare i Sverige?
Citera
2024-10-15, 08:18
Medlem
Tvivlar på att han kommer åtalas.
Citera
2024-10-15, 08:26
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1po
Tvivlar på att han kommer åtalas.

Som Assange då? Eftersökt för hiv test, men blev åtalad för våldtäkt.
Citera
2024-10-15, 08:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Ifall BO som anmält Mbappe ändrar sig, spelar det mindre roll. Har man anmält så blir det utredning då det är allmänt åtal.

Han skulle ju träffa PSG idag kring de 37 M € han tydligen inte fått i ersättning. Men, oavsett inkomst, förmögenhet så är lagen lika för alla i Sverige. I teorin alltså.

Han kanske kan vara någons fjolla i brummen i det trevliga landet, Sverige.

Ja men en utredning kan läggas ned. Om den målsägande tar tillbaka anklagelserna och det inte finns någon teknisk bevisning eller vittnesuppgifter så tror jag att åklagaren kan landa i att det är svårt att dra till åtal. I så fall kan jag tänka mig att han inte begärs utlämnad.
Citera
2024-10-15, 08:33
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja men en utredning kan läggas ned. Om den målsägande tar tillbaka anklagelserna och det inte finns någon teknisk bevisning eller vittnesuppgifter så tror jag att åklagaren kan landa i att det är svårt att dra till åtal. I så fall kan jag tänka mig att han inte begärs utlämnad.

Timell var nära åka dit när han petade en tjej i byxan, i badtunnan.

Räcker med lite kladd på tjejen för det skall bli svårt att snacka bort… eller en väninna har blivit anförtrodd om vad som förevarit.

Dåligt läge .. för Mbappe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in