2024-10-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Enligt ryktet i tumba var han här för att bland annat dejta någon D×nice M×lin ×=e
Herregud. Usch, vilket ras!! Det kan inte stämma..
2024-10-14, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Kolla upp henne så förstår du.
Kolla upp vem?
2024-10-14, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Kolla upp vem?

Jag tror att han syftar på Denice Melinn, om det stämmer så är det jävligt pinsamt.
2024-10-14, 21:59
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Våldtäkt utreds efter Sverigebesöket
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Var han tvungen att knulla när han kommer till Sverige? Kan man inte sköta sånt på hemmaplan?
2024-10-14, 21:59
Medlem
För fan Mbappé, vad är det för kvinnosmak ...
2024-10-14, 22:00
Bannlyst
Nåt skumt med detta, varför skulle Mbappe med sällskap vilja åka till ett kallt Sverige för att festa mitt i veckan?
En kille som han kan ju få hur mycket tjejer som helst, så varför åka till Sverige för att våldta nån🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Har väl i så fall rört sig om a diddy ”Freak Off” party 💃💃💃
2024-10-14, 22:05
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Det har gått så långt med den här flamsen att det snart är slut på manliga turister i landet.

Vem fan ska våga åka hit när exakt alla som har sex med en kvinna i Sverige blir rättslös och kan anklagas för våldtäkt till höger och vänster?

Fyfan vad man skäms som svensk över den här dumheten.

Och hur vet du att det här är en "dumhet". Var du plats eller?
2024-10-14, 22:11
Medlem
Tänk att som tjej som endast har sin fitta att erbjuda och sedan efter att man passerat sin glans efter 30årsåldern sitta utan några som helst meriter förutom att man särat på röven åt någon rik fotbollsproffs i ett hotellrum i Sthlm. Deppigt värre när man vaknar...
2024-10-14, 22:20
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Tänk att som tjej som endast har sin fitta att erbjuda och sedan efter att man passerat sin glans efter 30årsåldern sitta utan några som helst meriter förutom att man särat på röven åt någon rik fotbollsproffs i ett hotellrum i Sthlm. Deppigt värre när man vaknar...
Om hon har tur är hon gravid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
För fan Mbappé, vad är det för kvinnosmak ...

Vad är det för manssmak? Han ser ju helt mongolid ut. Kvinnan bör omyndigförklaras.
Senast redigerad av Periodic 2024-10-14 kl. 22:25.
Medlem
mrmiltons avatar
Resa till Sverige och knulla/våldta någon risig förortsbrud som kör OF. Sicket jävla low life han verkar vara då. Kan han inte köpa lyxhoror i Madrid eller? Är det fotbollsstjärnan själv eller någon av hans stjärtgossar som ägnat sig åt tvångsknullandet?
Senast redigerad av mrmilton 2024-10-14 kl. 22:22.
2024-10-14, 22:36
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Vad hade du själv gjort i 20 års åldern om du var oerhört framgångsrik och hade en jävla massa brudar efter dig? Bara av nyfikenhet.
Hade jäkligt lätt att fixa brudar när jag var 20-30. På Stureplan och andra områden. Ibland hade jag flera på kroken samtidigt på samma ställe.
Men aldrig någonsin att jag utnyttjade någon, var det minsta dum, bjöd alltid på frukost och skjutsade hem dagen efter.
Verkar som att denne man har förmågan att bete sig ganska annorlunda....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in