2024-10-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...s-sverigebesok

https://www.aftonbladet.se/sportblad...svenska-tjejer

Fruktansvärt roligt 😂😂😂

Obegripligt av fränden. Den främsta svenska exporten, som vi ska vara stolta över, är alltså lösaktiga kvinnor som mot betalning eller fördelen att umgås med kändisar släpper till utan större motkrav?! Konstigt att hon får skriva sådär i Aftonbladet??
2024-10-14, 21:04
Medlem
Han är banne mig den första fotbollspelaren på en hög nivån jag haft onda aningar om. Det är nåt med hans blick som ger mig kalla kårar, lite förortsgangsterblick. Han har det hela tiden. Så, nej jag är inte det minsta förvånad.
2024-10-14, 21:09
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobotalent
Du menar Macron……
Nej, Mbappe dejtade en transa ett tag. Argentinas landslag sjöng ju även om det och då blev jag tvungen att googla om det vara sant.
2024-10-14, 21:09
Medlem
Förorterna en ny turistattraktion?
2024-10-14, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Obegripligt av fränden. Den främsta svenska exporten, som vi ska vara stolta över, är alltså lösaktiga kvinnor som mot betalning eller fördelen att umgås med kändisar släpper till utan större motkrav?! Konstigt att hon får skriva sådär i Aftonbladet??

https://www.aftonbladet.se/sportblad...-sverige-besok

Nu så hävdar hon att det var "satir", om det var satir så är hon ingen vidare satiriker. Mer troligtvis så vill hon rädda sitt eget skinn.

Det komiska/ironiska är att hon inte nämner Neymar som blev oskyldigt anklagad.

Jag trodde faktiskt inte att Mbappe var den som anklagades för våldtäkt, utan någon annan i hans entourage.
2024-10-14, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Lilian Thuram, duktig back för länge sen men som pga sjukdom avslutade sin karriär lite för tidigt, har en fotbollsspelande son, Marcus Thuram, som här dissar ninja-turtle-look-alike Mbappe. www.youtube.com/watch?v=AusnGOYOfCo

Lillian Thuram och hans son är fruktansvärt fula och Marcus Thuram har ju en historia av att spotta på motståndare och ta dem mellan benen...
2024-10-14, 21:14
Bannlyst
Vågar man fråga vad det är för kvinnor som är ute och festar en vanlig torsdag i mitten av oktober i Sthlm?
2024-10-14, 21:15
Medlem
baron-brazils avatar
Det har gått så långt med den här flamsen att det snart är slut på manliga turister i landet.

Vem fan ska våga åka hit när exakt alla som har sex med en kvinna i Sverige blir rättslös och kan anklagas för våldtäkt till höger och vänster?

Fyfan vad man skäms som svensk över den här dumheten.
2024-10-14, 21:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender99
Vågar man fråga vad det är för kvinnor som är ute och festar en vanlig torsdag i mitten av oktober i Sthlm?
Kolla upp henne så förstår du.
2024-10-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Det har gått så långt med den här flamsen att det snart är slut på manliga turister i landet.

Vem fan ska våga åka hit när exakt alla som har sex med en kvinna i Sverige blir rättslös och kan anklagas för våldtäkt till höger och vänster?

Fyfan vad man skäms som svensk över den här dumheten.

Som sagt det är väl jättebra? Vem vill att främmande män kommer hit och förlustar sig med våra kvinnor, oavsett om det sker frivilligt eller ej?
Senast redigerad av Periodic 2024-10-14 kl. 21:25.
2024-10-14, 21:32
Bannlyst
Återigen en neger som våldtar..förstår ärligt talat inte varför folk blir förvånade längre
2024-10-14, 21:33
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
De flesta lyckas ju faktiskt undvika att våldta oavsett hudfärg. Men sett till den bedrövliga minoriteten finns en brutalt stor överrepresentation hos den mer solbrända delen av minoriteten. Jag lägger ingen värdering i detta, det är bara statistik. Make of it what you will.

"Joggers gonna jogg".

Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Han är banne mig den första fotbollspelaren på en hög nivån jag haft onda aningar om. Det är nåt med hans blick som ger mig kalla kårar, lite förortsgangsterblick. Han har det hela tiden. Så, nej jag är inte det minsta förvånad.

Det finns många fotbollsspelare som kommit från trasiga, enkla förhållanden eller från förorterna, Henry Thierry tex utan att de för den sakens skull är bänga i huvudet. Håller dock med dig om att Mbappe har en sjukt elak blick. Psykopat.

Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Nej, Mbappe dejtade en transa ett tag. Argentinas landslag sjöng ju även om det och då blev jag tvungen att googla om det vara sant.

Herregud. Sicken jävla sopa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in