2024-10-14, 17:19
Medlem
Starobrnos avatar
Lilian Thuram, duktig back för länge sen men som pga sjukdom avslutade sin karriär lite för tidigt, har en fotbollsspelande son, Marcus Thuram, som här dissar ninja-turtle-look-alike Mbappe. www.youtube.com/watch?v=AusnGOYOfCo
2024-10-14, 18:46
Medlem
Enligt ryktet i tumba var han här för att bland annat dejta någon D×nice M×lin ×=e
2024-10-14, 18:50
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Enligt ryktet i tumba var han här för att bland annat dejta någon D×nice M×lin ×=e
Dejta en OF tjej?
2024-10-14, 18:59
Medlem
Man borde informerat honom om brottsrubriceringen oaktsam våldtäkt innan Sverige-besöket.
2024-10-14, 19:31
Medlem
irkens avatar
Citat:
Dejta en OF tjej?
2024-10-14, 19:32
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Vad hade du själv gjort i 20 års åldern om du var oerhört framgångsrik och hade en jävla massa brudar efter dig? Bara av nyfikenhet.

Förmodligen inte valt en transa.
2024-10-14, 19:48
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Man borde informerat honom om brottsrubriceringen oaktsam våldtäkt innan Sverige-besöket.

Den sk "svensk kvinna kände sig utnyttjad" lagen.
2024-10-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Nu gillar ju Mbappe transor. Måste ju begränsa utbudet även i sverige.
Du menar Macron……
2024-10-14, 20:29
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Är det hon som varit med i PH? Vilka mer träffade han? Känns så typiskt på något sätt. Av alla ställen åker Mbappe till något sunkigt jävla hak i Stockholm och träffar säkerligen skumraskpersoner som inte har helt rent mjöl i påsen. Lägg till luder på det så är det bäddat för att någon känt sig antastad, ser sin chans att casha ut några miljoner i skadestånd och våldtäktsanklagelserna kommer flygandes.
2024-10-14, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Den sk "svensk kvinna kände sig utnyttjad" lagen.

Herregud, befarar att väldigt få manliga kändisar kommer att våga besöka Sverige efter alla dessa fall. Jag vet såklart inte vad som hänt men alla måste ju se att något är allvarligt fel med den lagstiftning vi har. Förstår inte själv hur i helvete ni unga killar vågar ha sex överhuvudtaget (ons). På 80- och 90-talet hade man inte den nojan (nu utsatte jag såklart aldrig någon för tvång men visst hade vi sex på fyllan vilket jag aldrig hade vågat idag)
2024-10-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Herregud, befarar att väldigt få manliga kändisar kommer att våga besöka Sverige efter alla dessa fall. Jag vet såklart inte vad som hänt men alla måste ju se att något är allvarligt fel med den lagstiftning vi har. Förstår inte själv hur i helvete ni unga killar vågar ha sex överhuvudtaget (ons). På 80- och 90-talet hade man inte den nojan (nu utsatte jag såklart aldrig någon för tvång men visst hade vi sex på fyllan vilket jag aldrig hade vågat idag)

Vi importera våldtäktmän i sällan skådad mängd. Behöver väl inte semester våldtäcktsmän på det?
2024-10-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Det är väl bra isåfall, vem vill att andra män kommer hit och förlustar sig, frivilligt eller ej, med våra kvinnor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in