Citat:
Håller med men samtidigt kan man inte komma ifrån att få politiker använt så aggressiv och ibland direkt hatfull retorik som Trump.
Ta bara hans kommentar om invandrare som dödar och äter husdjur eller när han eldade på dem som försökte hindra överlämnandet av presidentskapet till Biden.
Han har fått miljontals amerikaner att tro att om han skulle förlora valet i år så kommer det bero på demokraternas fusk, kommer det leda till våld? Jag vet inte men risken är stor.
Ta bara hans kommentar om invandrare som dödar och äter husdjur eller när han eldade på dem som försökte hindra överlämnandet av presidentskapet till Biden.
Han har fått miljontals amerikaner att tro att om han skulle förlora valet i år så kommer det bero på demokraternas fusk, kommer det leda till våld? Jag vet inte men risken är stor.
Fast det är ju sant att invandrarna från Haiti äter hundar och katter. De får ju lätt gratis mat på det sättet, att katterna (hundarna är väl inte så ofta ute ensamma) inte förväntar sig att bli dödade och ätna, utan går fram till människor och förväntar sig att bli kelade med. Det är hemskt fult att svika en levande varelses förtroende på det sättet. Därför måste man försöka undvika sådana kulturkrockar, genom att inte släppa in primitiva invandrare.
Och angående när Joe Biden vann valet, så visade det sig att till och med AVLIDNA människor - alltså länge sedan avlidna - hade röstat på Demokraterna. Är inte det LITE konstigt i alla fall? Trump vill att alla ska vara tvungna att registrera sig och visa legitimation för att få rösta - vilket borde vara en självklarhet - men Demokraterna motsätter sig detta. Varför tror du att de (Demokraterna) motsätter sig det? Jag ser bara två alternativ: a) de vet att deras väljare är så korkade och lata att de inte klarar av att ta reda på hur man registrerar sig, hur man skaffar en Id-handling, ta sig till en viss plats inom vissa klockslag o.s.v., eller b) de vill röstfuska även denna gång. Kanske en kombination av båda i och för sig.