2024-10-12, 17:25
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd
Vem är politikern då?
Citera
2024-10-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Vem är politikern då?

Om du lovar att ta reda på vad han för smak på kvinnor så får du veta. Han måste gilla kvinnor som ser ut som dockor 😂😜

Inte som hans tråkiga fru
Citera
2024-10-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ingen trolltråd
Jag tänker kontakta honom men ska komma på hur jag ska formulera mig.

Tänker inte leva mitt liv utan honom och tänker inte nöja med ett liv utan honom.
Jag tänker inte acceptera ett liv utan honom

Du är inte trovärdig för fem öre. Du har själv sagt att det kommer inte fungera mellan er eftersom han är en offentlig person.

Och vadå "tänker inte acceptera ett liv utan honom"? Sånt bestämmer inte du. Man kan väl inte bara haffa en främling och säga "jag accepterar inte ett liv utan dig" .Du hör väl hur sjukt det låter

Du ska jobba på acceptansen istället för att bete dig som en blåst förortsbrud
Citera
2024-10-12, 18:35
Medlem
Citat:
Helt rätt att det är därför jag inte frågar men jag har sett också att han älskar uppmärksamheten och kameror. Han älskar att synas och älskas. Jag är tvärtom. Jag har massa följare på sociala medier mot min vilja.

Han kommer vilja äta på något lyxigt ställe med massa skaldjur och det kommer inte vara min smak. Han kommer vilja lyxa till det och vilja visa upp mig som han har vunnit miljonen för att vinna folkets/allmänhetens förtroende och kärlek. Jag kommer hata det

Det om han skulle nappa och att han är narcissistisk och därav gillade mitt inlägg därför har jag startat ett fejk konto med inga följare för att se om han nappar lika mycket på mina ord

Enligt det du skriver här så passar ni inte ihop överhuvudtaget. Varför vill du att han nappar på dig om du kommer att hata att umgås med honom?

Är det så att du vill att han nappar på dig, bara för att det skulle ge dig en ego-boost? Du skulle kunna skryta med att du kan få vem du än vill ha?

Är han väldigt intresserad av dig så lär han ju ställa upp på att käka middag på ditt favorithamburgerhak i Husby.
Senast redigerad av Florman 2024-10-12 kl. 18:39.
Citera
2024-10-12, 21:02
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Om du lovar att ta reda på vad han för smak på kvinnor så får du veta. Han måste gilla kvinnor som ser ut som dockor 😂😜

Inte som hans tråkiga fru
Vilka män gillar dockor?
Citera
2024-10-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Vilka män gillar dockor?

Snygga kvinnor?
Citera
2024-10-12, 23:43
Medlem
Varför lägga ner energi på någon man inte kan få? Denna tråd triggar dig ännu mer, med det sagt. Lägg ner din förälskelse eller vad fan man kan kalla det!
Citera
2024-10-12, 23:59
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd

Är det Trump?
Han är inte blyg heller och säger "grab them by the pussy"..
Citera
2024-10-13, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Är det Trump?
Han är inte blyg heller och säger "grab them by the pussy"..

Det är inte Trump
Det är en politiker som finns i Europa som är högt uppsatt.
Citera
2024-10-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Varför lägga ner energi på någon man inte kan få? Denna tråd triggar dig ännu mer, med det sagt. Lägg ner din förälskelse eller vad fan man kan kalla det!

Jo jag vet
Men han har faktiskt valt en kvinna ifrån allmänheten. Så omöjligt är det inte men vet inte om det var före eller efter. Jag kan inte sluta tänka på honom. Han är inte som alla andra.
Citera
2024-10-13, 22:37
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Det är inte Trump
Det är en politiker som finns i Europa som är högt uppsatt.

Berlusconi? Han är unifär likadan..
Citera
2024-10-14, 04:22
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pippi-
Sluta nu, har du inte sett Nothing Hill?
Kändisar har också känslor, dom kan också bli kära

https://www.youtube.com/watch?v=4RI0QvaGoiI
Jag utgår ifrån att du är ironisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in