Citat:
Ursprungligen postat av
Loraael-Beautyy
Helt rätt att det är därför jag inte frågar men jag har sett också att han älskar uppmärksamheten och kameror. Han älskar att synas och älskas. Jag är tvärtom. Jag har massa följare på sociala medier mot min vilja.
Han kommer vilja äta på något lyxigt ställe med massa skaldjur och det kommer inte vara min smak. Han kommer vilja lyxa till det och vilja visa upp mig som han har vunnit miljonen för att vinna folkets/allmänhetens förtroende och kärlek. Jag kommer hata det
Det om han skulle nappa och att han är narcissistisk och därav gillade mitt inlägg därför har jag startat ett fejk konto med inga följare för att se om han nappar lika mycket på mina ord
Enligt det du skriver här så passar ni inte ihop överhuvudtaget. Varför vill du att han nappar på dig om du kommer att hata att umgås med honom?
Är det så att du vill att han nappar på dig, bara för att det skulle ge dig en ego-boost? Du skulle kunna skryta med att du kan få vem du än vill ha?
Är han väldigt intresserad av dig så lär han ju ställa upp på att käka middag på ditt favorithamburgerhak i Husby.