2024-10-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Du kanske måste jobba med din verklighetsförankring då om du ska kunna erbjuda honom mer än ett ligg. Du kan vara hur vacker du vill men svårt att få någon djupare relation med någon som, no offence, mentalt befinner sig på en annan planet och dessutom inte vill inse fakta. Som någon sa är det nog för att du försöker fly verkligheten och de problem du nog har där. Då är det, för en del, lätt hänt att man drömmer sig till en värld där man är mer betydelsefull än man är och någon som en kändis ser och älskar.

Fast han kommer se ett yttre först och för många män så är det yttre som lockar med kvinnor. Inte så att jag kan stå med en pärm och visa vad jag har åstadkommit eller med en bricka ifrån jobbet och vifta framför honom. Det är därför jag vill ha en middag på 10 min eller kanske en promenad.
Citera
2024-10-12, 13:42
Medlem
Citat:
Du kanske måste jobba med din verklighetsförankring då om du ska kunna erbjuda honom mer än ett ligg. Du kan vara hur vacker du vill men svårt att få någon djupare relation med någon som, no offence, mentalt befinner sig på en annan planet och dessutom inte vill inse fakta. Som någon sa är det nog för att du försöker fly verkligheten och de problem du nog har där. Då är det, för en del, lätt hänt att man drömmer sig till en värld där man är mer betydelsefull än man är och någon som en kändis ser och älskar.

En av våra svenska politiker har tagit bild med honom så kommenterade att jag har inte n sån kärlek för honom. Den svenska politikern gillade mitt inlägg så politiker ser konton med en hel drös följare därav avslutade jag mitt konto efteråt.
Citera
2024-10-12, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Det tror jag inte men du kanske blir nyfiken på en person som har en massa följare och som alltid skriver på din sociala media och drar till sig uppmärksamhet,

Jag skrev ju att jag har ingen aning om hans smak. Jag utgår ifrån allmänhetens tycke/åsikter om mig.

Åter till verkligheten! Både du och jag vet att han inte alltid skriver på din sociala media. Du har själv skrivit att han knappast ens kontrollerar sina sociala kanaler själv. Så det där är bullshit och önsketänkande. Du tjänar ingenting på att ljuga, hade han förföljt dig på sociala medier så hade ni ju haft kontakt för längesedan.
Citera
2024-10-12, 13:46
Medlem
Citat:
Fast han kommer se ett yttre först och för många män så är det yttre som lockar med kvinnor. Inte så att jag kan stå med en pärm och visa vad jag har åstadkommit eller med en bricka ifrån jobbet och vifta framför honom. Det är därför jag vill ha en middag på 10 min eller kanske en promenad.
Nä men jag menar när du öppnar munnen. Har du ingen verklighetsförankring och inte heller förstår att du inte har det så kommer det att märkas väldigt snabbt. För jag tror inte att du har ett betydelsefullt yrke utan kanske något via Samhall, inte för att det är fel. Var en som hade sysselsättning på stallet och vi sa att kungen och drottningen skulle komma om några dagar för att han skulle städa. Kungen och drottningen kom aldrig men det fungerade att säga flera gånger. Om dina arbetskamrater tycker du är lite för besatt så kanske de säger att det är dåligt för ditt jobb att bli ihop med politiker, i hopp om att du ska sluta vara besatt.
Citera
2024-10-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Åter till verkligheten! Både du och jag vet att han inte alltid skriver på din sociala media. Du har själv skrivit att han knappast ens kontrollerar sina sociala kanaler själv. Så det där är bullshit och önsketänkande. Du tjänar ingenting på att ljuga, hade han förföljt dig på sociala medier så hade ni ju haft kontakt för längesedan.

Han har aldrig skrivit på min social media däremot gillade hans konto inlägget eftersom den fick stor spridning precis som när jag skrev till en svensk politiker om honom så reagerade den svenska politikern.

Jag ljuger inte annars hade jag väl inte avslutat kontot och startat ett nytt falskt med inga följare alls och utan foton,
Citera
2024-10-12, 13:48
Medlem
Citat:
Nä men jag menar när du öppnar munnen. Har du ingen verklighetsförankring och inte heller förstår att du inte har det så kommer det att märkas väldigt snabbt. För jag tror inte att du har ett betydelsefullt yrke utan kanske något via Samhall, inte för att det är fel. Var en som hade sysselsättning på stallet och vi sa att kungen och drottningen skulle komma om några dagar för att han skulle städa. Kungen och drottningen kom aldrig men det fungerade att säga flera gånger. Om dina arbetskamrater tycker du är lite för besatt så kanske de säger att det är dåligt för ditt jobb att bli ihop med politiker, i hopp om att du ska sluta vara besatt.

Kanske därför inga kvinnor vågar bekänna sina känslor för några män? Det enda du och andra har hållit på med är påhopp och hat mot mig, mitt yrke och min intelligens utan att veta vem jag är.

Om han är lika elak som dig så avstår jag säga något i framtiden
Citera
2024-10-12, 13:49
Medlem
Citat:

Men hur ska du ha det? Du framstår som vimsig. Ena sekunden funkar inte en middag, för då måste du sitta och äta med livvakter närvarande och nästa sekund så är du angelägen om middagen?!
Citera
2024-10-12, 13:50
Medlem
Citat:
Men hur ska du ha det? Du framstår som vimsig. Ena sekunden funkar inte en middag, för då måste du sitta och äta med livvakter närvarande och nästa sekund så är du angelägen om middagen?!

Jag vill ha honom utan en massa livvakter.
Utan media och massa kameror eller poliser
Citera
2024-10-12, 13:56
Medlem
Citat:
Jag vill ha honom utan en massa livvakter.
Utan media och massa kameror eller poliser

Ja, men då går det ju inte. För du bestämmer inte över en annan människa, det är inte så det fungerar. Du kan ju alltid fråga, men svaret lär bli nej och jag gissar att det är därför du inte frågar?
Citera
2024-10-12, 14:00
Medlem
Citat:
Kanske därför inga kvinnor vågar bekänna sina känslor för några män? Det enda du och andra har hållit på med är påhopp och hat mot mig, mitt yrke och min intelligens utan att veta vem jag är.

Om han är lika elak som dig så avstår jag säga något i framtiden

Det är inte hat. Det är frustration över att du inte inser att det här är inte vettigt och normalt.

Klart man blir fundersam över om du har låg IQ eller någon sjukdom/störning då du inte kan reflektera över saker på en vuxen nivå. Och det är ju inte ditt fel om det är så, men då borde du kunna få hjälp någonstans. Har du kontakt med psykiatrin?
Citera
2024-10-12, 14:01
Medlem
Citat:
Ja, men då går det ju inte. För du bestämmer inte över en annan människa, det är inte så det fungerar. Du kan ju alltid fråga, men svaret lär bli nej och jag gissar att det är därför du inte frågar?

Helt rätt att det är därför jag inte frågar men jag har sett också att han älskar uppmärksamheten och kameror. Han älskar att synas och älskas. Jag är tvärtom. Jag har massa följare på sociala medier mot min vilja.

Han kommer vilja äta på något lyxigt ställe med massa skaldjur och det kommer inte vara min smak. Han kommer vilja lyxa till det och vilja visa upp mig som han har vunnit miljonen för att vinna folkets/allmänhetens förtroende och kärlek. Jag kommer hata det

Det om han skulle nappa och att han är narcissistisk och därav gillade mitt inlägg därför har jag startat ett fejk konto med inga följare för att se om han nappar lika mycket på mina ord
Citera
2024-10-12, 14:04
Medlem
Citat:
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd

Är det han den amerikanske unge politikern som gör rerefernser till Bibeln och som är kristen men ogillar "christian nationalism"? Glömt hans namn nu...

Skriv till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in