2024-10-12, 13:06
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Jag minns inte men vara växte ifrån
Jag förstår vad du vill komma fram till men det här är annorlunda. Jag blir lycklig när jag ser honom och jag blir helt annorlunda och stark och tror på all mänsklighet när jag tänker på att få vara med honom. Jag vet att det är helt omöjligt med tanke på att han står i övre läge än mig och jag tillhör bara någon befolkning. Han känner inte till mig och kommer aldrig göra det. Jag hade dock hoppas kanske skriva ett brev eller mail så får han läsa det. Kanske skicka med ett foto men många politiker är ju också rädda med tanke på att många får massa onödigt hat och hot mot sig

Nej, det är inte ett dugg annorlunda. Den största tankefällan som finns är just ”Aldrig har jag varit såhär kär”
Det har du, och kommer att bli flera gånger till under ditt liv.
Citera
2024-10-12, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Hur fan kan du vilja vara med en politiker!?
Dom är ju de största rövhålen som någonsin gått i ett par skor.

Väl därför som jag inte har vågat berätta
Man kommer bara få ”skit” av befolkningen.
Citera
2024-10-12, 13:13
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Väl därför som jag inte har vågat berätta
Man kommer bara få ”skit” av befolkningen.

Den skiten du kommer få av befolkningen är småpotatis jämfört med den skiten du kommer utsättas för av den narcisisten.
Citera
2024-10-12, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Den skiten du kommer få av befolkningen är småpotatis jämfört med den skiten du kommer utsättas för av den narcisisten.

Det var min mors ord också
Hon argumenterade med att hon inte litar på en enda en av dessa äckel/vidriga människor och allra minst honom.

Att jag förtjänar bättre liv än det här
Citera
2024-10-12, 13:23
Medlem
Tycker synd om snubben om han skulle gå i fällan och bli ihop med dig. Förlora frun som han älskar, du skulle tvinga bort honom ifrån sitt jobb och offentligheten och dra hit honom till Sverige.

Jag antar att här skulle du ta på honom mysbyxor, koppel runt halsen och så skulle ni ta romantiska promenader där ute i förorten. Vilket upplyftande liv han skulle få, du är ju faktiskt snygg (så länge det nu varar..)
Citera
2024-10-12, 13:25
Medlem
Citat:
Det jag överväger om jag vill in på det. Om jag vill överge min karriär och mitt liv. Om jag vill utsätta min familj, vänner och bekanta för det.

Jag älskar min karriär och att bo i Sverige.
Jag har det otroligt bra just nu. Vissa kommer ju skratta som ni gjort att jag säljer ut mig för en politiker. Jag skulle aldrig kunna blicka på min familj eller vänner då alla skulle ha frågor.

Men vissa ifrån motsatta könet vet dvs bekanta och sagt att han aldrig skulle tacka nej vilket gör att jag vågar ta steget mer nu

Om du inte förstår att dina vänner driver med dig när de säger att han aldrig skulle tacka nej så är du enormt blåögd. De tänker nog att du inte är seriös och säger: visst, go for it! Men de kommer ju inte tro att du faktiskt skulle göra det. Som sagt tidigare så är det din brist på verklighetsförankring som gör att du inte ens ser det.
Citera
2024-10-12, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Om du inte förstår att dina vänner driver med dig när de säger att han aldrig skulle tacka nej så är du enormt blåögd. De tänker nog att du inte är seriös och säger: visst, go for it! Men de kommer ju inte tro att du faktiskt skulle göra det. Som sagt tidigare så är det din brist på verklighetsförankring som gör att du inte ens ser det.

Tror man menade utseendemässigt och inte att han skulle köra runt och leta efter mig.

Jag frågade om hans åsikt utseendemässigt på kvinnor så fick jag till svar att ingen man skulle tacka nej till en sån vacker och feminin kvinna.

Det var då jag kontaktade honom via social media om att han skulle komma hit och efter 2 veckor var han här men mitt arbete kräver att jag säger upp om jag har något engagemang med politiskt aktivt individer
Citera
2024-10-12, 13:29
Medlem
Citat:
Det var min mors ord också
Hon argumenterade med att hon inte litar på en enda en av dessa äckel/vidriga människor och allra minst honom.

Att jag förtjänar bättre liv än det här
Låter som din mamma är lite konstig, istället för att säga åt dig att växa upp så låter hon dig tro att du har en chans men att snubben bara är dålig. Kanske därför du resonerar som du gör i vuxen ålder, inte fått lära dig om verkligheten och vem vet, du kanske fortfarande bor hos mamma
Citera
2024-10-12, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tycker synd om snubben om han skulle gå i fällan och bli ihop med dig. Förlora frun som han älskar, du skulle tvinga bort honom ifrån sitt jobb och offentligheten och dra hit honom till Sverige.

Jag antar att här skulle du ta på honom mysbyxor, koppel runt halsen och så skulle ni ta romantiska promenader där ute i förorten. Vilket upplyftande liv han skulle få, du är ju faktiskt snygg (så länge det nu varar..)

Blir jag som gör massa uppoffringar. Han kommer aldrig dra sig ur offentligheten.

Han kommer aldrig vilja leva enkelt med att inte vilja äta på lyx ställen. Jag kommer behöva ge upp min karriär.

Jag kommer behöva bära kläder där media inte ser mig eller visar foton på mig och min mamma har redan gett sin åsikt om den saken att hon inte kan lita på såna människor
Citera
2024-10-12, 13:32
Medlem
Citat:
Tror man menade utseendemässigt och inte att han skulle köra runt och leta efter mig.

Jag frågade om hans åsikt utseendemässigt på kvinnor så fick jag till svar att ingen man skulle tacka nej till en sån vacker och feminin kvinna.

Det var då jag kontaktade honom via social media om att han skulle komma hit och efter 2 veckor var han här men mitt arbete kräver att jag säger upp om jag har något engagemang med politiskt aktivt individer

Du tror alltså att han kom pga dig? Du förstår inte att du griper efter halmstrån?
Du skriver att hans fru är oattraktiv, så han dras förmodligen till androgyna kvinnor, det är inte så att alla män på hela jordklotet attraheras av just ditt utseende. Är du narcissist också, eller vad är det frågan om?
Citera
2024-10-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du tror alltså att han kom pga dig? Du förstår inte att du griper efter halmstrån?
Du skriver att hans fru är oattraktiv, så han dras förmodligen till androgyna kvinnor, det är inte så att alla män på hela jordklotet attraheras av just ditt utseende. Är du narcissist också, eller vad är det frågan om?

Det tror jag inte men du kanske blir nyfiken på en person som har en massa följare och som alltid skriver på din sociala media och drar till sig uppmärksamhet,

Jag skrev ju att jag har ingen aning om hans smak. Jag utgår ifrån allmänhetens tycke/åsikter om mig.
Citera
2024-10-12, 13:35
Medlem
Citat:

Du kanske måste jobba med din verklighetsförankring då om du ska kunna erbjuda honom mer än ett ligg. Du kan vara hur vacker du vill men svårt att få någon djupare relation med någon som, no offence, mentalt befinner sig på en annan planet och dessutom inte vill inse fakta. Som någon sa är det nog för att du försöker fly verkligheten och de problem du nog har där. Då är det, för en del, lätt hänt att man drömmer sig till en värld där man är mer betydelsefull än man är och någon som en kändis ser och älskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in