2024-10-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skaffa en intressant Instagram då och connecta, det finns ingenting som säger att han omöjligt skulle kika in där.

Finns ju visst höga politiker som haft romanser med vanligt folk, så det är väl inte så jäkla omöjligt, även om avståndet är trist.

När jag var ung då var jag en gång och lyssnade på en politiker och efter snacket så kom han och frågade om jag ville fika, så jag hamnade på ett café tillsammans med politikern och minst en livvakt. Blev inget mer efter det, för han var minst 20 år äldre än mig och jag tyckte han var lite slemmig, men ändå ett lite kul minne.

Hade faktiskt det med en hel del massa följare och skrev att jag var kär i honom. Hade massa foton. Men politiker är väl lite mer rädda för folket eftersom man utstår massa hot och hat.

Den här politikern är väl ca 44 år. Så han är relativt ung för att vara det.
Citera
2024-10-12, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Hade faktiskt det med en hel del massa följare och skrev att jag var kär i honom. Hade massa foton. Men politiker är väl lite mer rädda för folket eftersom man utstår massa hot och hat.

Den här politikern är väl ca 44 år. Så han är relativt ung för att vara det.

Men du kan ju inte skriva att du är kär i honom, då framstår du som en galen stalker.

Lägg ner det hela eller jobba på din karriär är det enda du kan göra och det sistnämnda har du nytta av, hur det än går med snubben ifråga.

Du kan inte direkt tvinga honom att bli kär i dig, eller hur? 🤔
Citera
2024-10-12, 09:04
Medlem
Citat:
Men du kan ju inte skriva att du är kär i honom, då framstår du som en galen stalker.

Lägg ner det hela eller jobba på din karriär är det enda du kan göra och det sistnämnda har du nytta av, hur det än går med snubben ifråga.

Du kan inte direkt tvinga honom att bli kär i dig, eller hur? 🤔

Har en superfin karriär och är väldigt karriärmässigt inriktad. Jag har massa vänner och har det lätt med motsatta könet så ingen konstig individ så.

Haha nej, det kan jag inte men det är svårt att inte veta vad han tycker om han inte vet vem jag är eller att det är på riktigt.

Jag vill absolut inte tvinga honom men jag skulle göra vad som helst för honom
Citera
2024-10-12, 09:11
Medlem
Citat:
Har en superfin karriär och är väldigt karriärmässigt inriktad. Jag har massa vänner och har det lätt med motsatta könet så ingen konstig individ så.

Haha nej, det kan jag inte men det är svårt att inte veta vad han tycker om han inte vet vem jag är eller att det är på riktigt.

Jag vill absolut inte tvinga honom men jag skulle göra vad som helst för honom

Är det bara sex du vill ha med honom eller ett förhållande?
Citera
2024-10-12, 09:18
Medlem
Citat:

Förhållande
Jag vill ha ett förhållande med honom
Citera
2024-10-12, 09:25
Medlem
Citat:
Förhållande
Jag vill ha ett förhållande med honom

Vet du något om hans fru? Om hans fru är en snygg höjdare, så kan du ju bara lägga ner din dröm, konkurrensen är för stor. Isåfall får du njuta av att vara kär på avstånd.
Citera
2024-10-12, 09:25
Medlem
Citat:

Älskar hans leende!
Älskar hans tal. Hans beteende, klädsel och hur han håller sig i form. Han är så snygg.

Men gift
Citera
2024-10-12, 09:27
Medlem
Citat:
Vet du något om hans fru? Om hans fru är en snygg höjdare, så kan du ju bara lägga ner din dröm, konkurrensen är för stor. Isåfall får du njuta av att vara kär på avstånd.

Hemskt att skriva så men hon är inte snygg och inte alls attraktiv men varit gifta länge. Han verkar älska henne också. Jag vet att han skulle tycka att jag är snyggare men det finns kanske andra egenskaper han finner om henne som mer intressanta
Citera
2024-10-12, 09:27
Medlem
Citat:
Skulle han ens tro på mina känslor?
Kanske tror att jag vill vara med honom på grund av hans pengar eller för vem han är.
Tänkt på att ge upp men politiker känner vi ändå mer än kändisar. Många är ju aktiva Instagram och Facebook. Visar sitt liv och engagemang. Vad man tycker om osv

Tja, vad ska han tro egentligen. Du är ju kär i en offentlig roll och inte I hans privata jag.

Politiker hemma beter sig inte som i offentligheten där de exempelvis inte kan uttrycka alla åsikter.
Citera
2024-10-12, 09:30
Medlem
Citat:
Tja, vad ska han tro egentligen. Du är ju kär i en offentlig roll och inte I hans privata jag.

Politiker hemma beter sig inte som i offentligheten där de exempelvis inte kan uttrycka alla åsikter.

Då kunde man valt vilken politiker som helst om man vore efter hans kändisskap eller pengar.

Förmodligen väldigt omtänksam och sexig
Han brukar våga uttrycka åsikter och visa mer än andra politiker.

Jag är så kär i honom att jag önskar att han kunde se det en dag
Citera
2024-10-12, 09:32
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Då kunde man valt vilken politiker som helst om man vore efter hans kändisskap eller pengar.

Förmodligen väldigt omtänksam och sexig
Han brukar våga uttrycka åsikter och visa mer än andra politiker.

Jag är så kär i honom att jag önskar att han kunde se det en dag

Gud låt mig veta vem det är. Så vi kan ha en köttig diskussion.
Citera
2024-10-12, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Gud låt mig veta vem det är. Så vi kan ha en köttig diskussion.

Nej
Vill inte att människor ska tala illa om honom eller skriva något dåligt om honom som bryter hjärtat på mig. Jag älskar honom verkligen men vill inte att folk ska veta i min närhet.

Tänk om han nappar på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in