2024-10-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Då kunde man valt vilken politiker som helst om man vore efter hans kändisskap eller pengar.

Förmodligen väldigt omtänksam och sexig
Han brukar våga uttrycka åsikter och visa mer än andra politiker.

Jag är så kär i honom att jag önskar att han kunde se det en dag

Han är ju stylad och beter sig offentligt på ett sätt som ska göra honom populär hos väljarna. I ditt fall har det dock gått lite väl långt, men han lär ju garanterat ha ett gäng stalkers efter sig

Det du pysslar med kan liknas vid det tonårstjejer gjorde på 80-talet, de stirrade på idolplanschen som hängde på väggen och var "kära" I personen på den. Detta beteende växte de dock ifrån.
Citera
2024-10-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han är ju stylad och beter sig offentligt på ett sätt som ska göra honom populär hos väljarna. I ditt fall har det dock gått lite väl långt, men han lär ju garanterat ha ett gäng stalkers efter sig

Det du pysslar med kan liknas vid det tonårstjejer gjorde på 80-talet, de stirrade på idolplanschen som hängde på väggen och var "kära" I personen på den. Detta beteende växte de dock ifrån.

Har sett hans träningsfoton
Där är han inte stylad eller inte vad det ser ut . Han har mer än 5 miljoner följare på Instagram så förmodligen är han populär.

Ja, det är därför jag inte vågar säga något till någon i min närhet. Alla tycker att politiker är larviga och jag kommer bli utskrattad
Citera
2024-10-12, 09:54
Medlem
Citat:

Har via en annan social media 15 + följare och tänkt kontakta honom via den så han ser att det är jag. Han kan ta med sig 10 livvakter om han nappar bara jag får en kväll med honom.

Ska säga att jag ska livesända så man får se hans riktiga JAG.
Citera
2024-10-12, 09:59
Medlem
Citat:
Har sett hans träningsfoton
Där är han inte stylad eller inte vad det ser ut . Han har mer än 5 miljoner följare på Instagram så förmodligen är han populär.

Ja, det är därför jag inte vågar säga något till någon i min närhet. Alla tycker att politiker är larviga och jag kommer bli utskrattad

Du kommer inte bli utskrattad pga att han är politiker, de kommer tycka det är skumt att bli kär i någon man inte känner. Du hade lika gärna kunnat bli kär i en seriefigur.

Du måste ta tag i hur du bryter din besatthet, inte lägga energi på hur du ska komma nära honom. Uppenbart mår du inte bra av att vara kär i honom.
Citera
2024-10-12, 10:03
Medlem
Citat:
Du kommer inte bli utskrattad pga att han är politiker, de kommer tycka det är skumt att bli kär i någon man inte känner. Du hade lika gärna kunnat bli kär i en seriefigur.

Du måste ta tag i hur du bryter din besatthet, inte lägga energi på hur du ska komma nära honom. Uppenbart mår du inte bra av att vara kär i honom.

Är inte besatt men däremot vill jag bara veta vad han tycker och anser. Han verkar gilla kvinnor väldigt mycket. Han respekterar även kvinnor i stort sett så tror ändå vi känner våra politiker mer än människorna vi ligger med
Citera
2024-10-12, 10:21
Medlem
Citat:
Är inte besatt men däremot vill jag bara veta vad han tycker och anser. Han verkar gilla kvinnor väldigt mycket. Han respekterar även kvinnor i stort sett så tror ändå vi känner våra politiker mer än människorna vi ligger med

Du får ju veta vad han tycker om saker och har inte rätt att kräva att han delar med sig av annat. Vad ska du ens med infon till, du är ingen journalist.

Lägg lite energi på dem du ligger med istället, så kommer du att må bättre.
Citera
2024-10-12, 10:23
Medlem
Citat:
Nej inte han heller även om han ser bra ut

Det är någon annan politiker jag är väldigt förtjust i. Jo jag vet det men tänkt skriva en bok som kanske blir världskänd eller om jag gör något stort och får äntligen träffa honom. Ska fan då dra honom till mig och kyssa honom. Bara ge honom en rejäl blöt kyss och säga sanningen hur jag tänkt på honom alla år.

Min vardag lyser när jag tänker på honom. Skulle skriva ihop en fantasi över hur jag och han skulle leva tillsammans. Han verkar också förtjust i kvinnor även om han är gift

Det är bara att publicera random fjortonårings dagbok om böcker hade fungera för att fånga någon. I min på den tiden stod det nog om Leonardo Dicaprio. Vad missade du som fjortonåring som gjorde att du missade att rationalisera bort kändisar som potentiella partners och har nått puberteten som snart medelålders?
Citera
2024-10-12, 10:24
Medlem
Citat:
Du får ju veta vad han tycker om saker och har inte rätt att kräva att han delar med sig av annat. Vad ska du ens med infon till, du är ingen journalist.

Lägg lite energi på dem du ligger med istället, så kommer du att må bättre.

Vill inte ligga med någon
Har inget intresse för någon än honom.

Jag har ingen rätt att kräva men jag vill kontakta honom som jag man gör med vanliga människor.

Nej, han är inte amerikan
Citera
2024-10-12, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Det är bara att publicera random fjortonårings dagbok om böcker hade fungera för att fånga någon. I min på den tiden stod det nog om Leonardo Dicaprio. Vad missade du som fjortonåring som gjorde att du missade att rationalisera bort kändisar som potentiella partners och har nått puberteten som snart medelålders?

Men jag vill inte ha hans kändisskap, pengar eller bo hos honom. Jag vill ha kvar mitt jobb och bo i Sverige men bara vara med honom. Jag gillar honom. Jag gillar hans karaktär, karisma och personlighet och nu råkar han vara politiker vilket är beklagligt.
Citera
2024-10-12, 10:29
Medlem
Citat:
Men jag vill inte ha hans kändisskap, pengar eller bo hos honom. Jag vill ha kvar mitt jobb och bo i Sverige men bara vara med honom. Jag gillar honom. Jag gillar hans karaktär, karisma och personlighet och nu råkar han vara politiker vilket är beklagligt.
Så tänker fjortonåringar också. Men du svarade inte på min fråga vad du missade som fjortonåring som gör att du inte kan rationalisera bort kändisförälskelser och kom i puberteten i medelåldern?
Citera
2024-10-12, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Så tänker fjortonåringar också. Men du svarade inte på min fråga vad du missade som fjortonåring som gör att du inte kan rationalisera bort kändisförälskelser och kom i puberteten i medelåldern?

Jag svarade ju
Jag är inte intresserad av kändisskap eller någon kändis. Politiker är folkvalda och är inga kändisar. Deras lön kommer via folket.

Varför ska folk som tycker om en politiker bli mobbade? Det är nog en bättre fråga. Finns kvinnor som faller offer för mördare, kriminella eller whatsover men det är ingen som klandrar såna kvinnor
Citera
2024-10-12, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Om du inte berättar vem det är det ju svårt för oss att hjälpa dig. Nu har jag ju gissat på nästan alla rimliga kandidater men ändå inte träffat rätt. Är du säker på att det handlar om en politiker? Javier Milei då?

Ja
Du har missat min största kärlek som ser ut som en solstråle varje dag.

Det är en politiker och du kommer känna dig dum att du inte gissade på honom

Nej, ingen i Sydamerika heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in