Citat:
Ursprungligen postat av
Vespasianus
TS har rätt, svenska män är för lata och bekväma av sig. Egna nöjen går först, dom är omogna och spelar helre dataspel än att umgås med fru och barn.
Jag är en svensk man 49 år. Jag har fyra barn med min filippinska fru. Svenska män måste steppa upp och se till att det föds fler barn. Vill ni att muslimerna ska ta över Sverige?
Man ska givetvis inte tävla mot odugliga muslimer vem som kan skaffa flest barn, man ska inte släppa illegala kolonisatörer och man ska slänga ut dem som felaktigt av aktivistiska myndigheter och regimen släppts in mot gällande migrationslagar. Sverige ska vara ett land där svenska barn kan växa upp på svenskt vis utan denna jävla skabbiga babbekaoskultur som nu råder.. där kvalitet är viktigare än kvantitet..
Citat:
Ursprungligen postat av
prz11
Anledningarna är många men att män ofta vill ha färre barn är nog inte en av de större.
De stora anledningarna är
Bostidskris pga ivandringen
Osäkert samhälle pga invandringen
En trolig extremt dålig framtid pga invandringen
Feminismen
Anti-nationalismen
adderar att många på marknaden redan är ensamstående mammor eller har för oattraktiv historik och annat för familjebildande, tex är många knullade av pizzabagarna i byn sedan länge.
En annan icke attraktiv sak är att de tro män och kvinnor är likadana, så de kräver av män att de ska agera som kvinnor när barnen kommer.