2024-10-11, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Mycket ”tycker” och ”om” här. Mannen är en retard. Det syns på honom ... Han är givetvis helt ofarlig för alla som träffar honom. Hans enformiga chattande och micropenisen hjälper heller inte till att skapa riktiga offer.

Håller inte alls med! En ringa begåvning gör i det här fallet förövaren inte ofarligare för barn. Sen vill jag bara anslå att oavsett dessa gäddors karakteristika så borde vi i denna tråd agera vuxet. Även dessa gäddor är människor och har familj samt vänner. Sexuella handlingar med minderåriga kan utgöra de absolut grövsta brotten framförallt när det involverar mer fysiskt våld och tom tvång. Men det är inte helt uteslutet att många av dessa (för att använda Patriks ord) små och skadade män (mestadels) inte skulle ta en interaktion så långt, även om det alltid ska betraktas som ett brott då barn är helt oförmögna att ge sitt samtycke och överhuvudtaget inte borde sexualiseras (även HBTQ). Jag blev själv nära att bli utnyttjad av någon online och det är skamligt att det inte utgör ett brott även om de är vuxna som chattar och "lurar" (brotts"provokation"). Tänk bara på att inte uttrycka er alltför hänsynslöst och ofreda absolut inte vänner/närstående.
Citera
2024-10-11, 16:21
Avstängd
HajPaDigs avatar
Nytt på Dumpen. Polisgäddan.

Gädda nr 208 dömd.

"Mannen åtalades för grovt dataintrång och tjänstefel. Som förste person i Sverige döms han för grovt dataintrång efter att ha missbrukat polisens övervakningskameror. Han frikänns från tjänstefel då sökande efter barn i sexuellt syfte ingår i hans arbetsuppgifter, således har han inte misskött sitt jobb."

https://dumpen.se/2024/10/11/polisgaddan-208-domd/

https://dumpen.se/2023/03/31/polisgaddan-napp-208-malmo/
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-11 kl. 16:25.
Citera
2024-10-11, 17:26
Medlem
olasvenssons avatar

Han säger att hans fru har dött av en överdos 😂

Undra vad hans fru tycker om det?
Citera
2024-10-11, 19:04
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Överdos insulin...så han framställer henne inte som knarkare iallafall....men jag vet väl inte om det gör saken bättre. Hon är nog lika sur oavsett antar jag.
Citera
2024-10-11, 19:25
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:

Om hon dessutom har diabetes och är således beroende utav insulin är hans fantasier ännu mer oroväckande.
Citera
2024-10-11, 19:33
Medlem
Citat:

Tror knappast att särskilt många fruar lusläser chatloggarna, då hade vi sett fler separationer.

Den här gäddan var riktigt taskig mot frun, han skrev ju även att han var singel först och att det var så skönt att slippa bry sig om någon annan.

Och många gäddor svarar ju "Ja, tyvärr" på frågan om de är i ett förhållande.

Citera
2024-10-11, 19:36
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Om hon dessutom har diabetes och är således beroende utav insulin är hans fantasier ännu mer oroväckande.

Nu ska vi inte blanda ihop korten
Han skriver till fiskaren i början av chatten att han är singel, och lite senare att hans förra tjej var diabetiker och dog av en överdos insulin strax innan han började skriva med vårt fiskarbarn. Han ljög friskt om en massa saker.
Citera
2024-10-11, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Många spelar nog dummare än vad de är. Tänker t.ex. på en ganska nyligen som gav intryck att ha rymt från ett gruppboende men som tydligen hade ett helt OK höginkomsttagarjobb.

Tror många av dem är i chock när de filmas. Jag var vittne till en rätt otäck trafikolycka för några år sen och när polisen skulle förhöra mig om mina observationer så var jag fortfarande chockad och lät helt blåst. Det snurrade i hjärnan på mig, osv... Så jag tror det är det som sker när gäddorna blir avslöjade.
Citera
2024-10-11, 20:12
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Nu är det en gädda på gång igen. Jag fick en avisering från Dumpen om "Piggy Bögslyna" men länken funkade inte då jag klickade på den.

Kreativt namn. Låter som en showartist ...

Vad hände med "Trillingnöten" då? Sparas denna till nummer 500?
Citera
2024-10-11, 21:15
Medlem
tens avatar
Ny gädda #493!🥳
Citera
2024-10-11, 21:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ny gädda!🥳

https://dumpen.se/2024/10/11/glugge-napp-493-goteborg-skara/
Citera
2024-10-11, 21:34
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

https://dumpen.se/2024/10/11/glugge-napp-493-goteborg-skara/

Ahh jag som hade hoppats på Piggy bögslyna ikväll men likväl en ny gädda

Grymma chipstuttar på den, snudd på B-kupa. Varför i alla glödheta tror de att en hårig bringa med hängiga chipstuttar ska ge attraktion.

Tror inte det funkar ens på jämnåriga tanter.
Vad tänker de med förutom den alldeles för lilla snoppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in