Ja det påminner lite om den där tandlösa mongoloiden som körde färdtjänst, han borde egentligen suttit längst bak i bussen istället för bakom ratten. #439
Han såg nästan normal ut vid konfrontationen, ändå imponerande att han lyckats kamma till sig så pass. På bilderna ser han ut som värsta göken. Fula lasso jeans från ica-maxi och en muppig skinnväst. Micropenis och en extra kromosom på det. #492
Hahahaha! Ett så fantastiskt välpaketerat människoförakt du delar med dig av. Det är ju jävligt lustigt egentligen, att mer än hälften av gäddorna förmodligen åkte "short bus" till särskolan när det begav sig. 492 är givetvis inget undantag. Våldsamt hjärnslö med bevarad sexualdrift är en kombo som bäddar för storartat trubbel. För den här kretinen dröjde det oväntat länge innan han blev anklagad för endera pedofili, ofredande eller bestialisk våldtäkt. Han sätter sig alltså ner och drar ut det nariga överstimulerade ollonet genom gylfen, fotar eländet och skickar bilden till en främmande människa. För att ragga. Obetalbart!
Du tycker att han aldrig skulle ha blivit publicerad?
Tycker inte låg-IQ-gäddor som #492 ska publiceras det förstör nöjet. Jag vill skratta åt kapabla människor som fått en rättvis chans av evolutionen men som ändå gör bort sig. Högsta nöjet är sådana som den runkande akademikern i Lund. Sitter i etiknämnd och åker dit på Dumpen på film där han runkar offentligt inför hela Sverige. Har allt och gör bort sig komplett. Hahaha underbart nöje.
Eller den fete vaktmästaren i Ängelholm (tror jag det var) som trålar efter barn, när han säger: "Mitt liv är slut"
Apropå låg-IQ-gäddor så beklagar jag att Sverige sedan länge saknar ett eugeniskt program, hade vi haft ett sådant på plats hade de inte existerat (inklusive en del "kapabla" skribenter i tråden). Det är dock OT.
Ha ha! Tomten #486 får nog svårt att någonsin visa sig ute efter sin video! Det var ta mig fan det värsta jag sett!
Frågan är om det ens går att leva vidare, när man vet att hela Sverige kan se den.
Ännu en förståndshandikappad person som inte kan förväntas ta ansvar för sig själv. Den här personen går på dagverksamhet och hotar med att skvallra för sin mamma när Sara och Patrik konfronterar honom. Den här konfrontationen skulle givetvis aldrig publicerats, istället skulle Dumpen pratat med kommunen/LSS/god man. Den här mannen är helt ofarlig.
Men stålarna måste in för Sara och Patrik och då hänger man ut sådana som Candyman Kent, KinkyBrian och den här stackaren ihop med verkliga förövare med riktiga offer. Det verkar finnas ett intresse i att publicera så många gäddor som möjligt för att driva hem poängen att pedofiler finns i varje buske. Då spelar kvaliteten på gäddorna särskilt stor roll. Kvantiteten är viktigare.
Tycker du även att en domstol skulle frikänna honom om han hade våldtagit ett barn, med åklagarens motiveringen att han 'verkar efterbliven' och är därför straffimmun.
"du har ingen gode man. Men du har fru och barn och lever ett tillsynes vanligt liv. Du verkar dock efterbliven. Därför måste jag dessvärre frikänna dig"
Någon som har koll på det där gubbjävel äcklet som satt i styrelsen för någon kyrka nyligen?
Uppkäftig och vägrade erkänna sig fångad... förutom liiite sista sekunderna. Vad hände sen?
Många spelar nog dummare än vad de är. Tänker t.ex. på en ganska nyligen som gav intryck att ha rymt från ett gruppboende men som tydligen hade ett helt OK höginkomsttagarjobb.
Tycker inte låg-IQ-gäddor som #492 ska publiceras det förstör nöjet. Jag vill skratta åt kapabla människor som fått en rättvis chans av evolutionen men som ändå gör bort sig. Högsta nöjet är sådana som den runkande akademikern i Lund. Sitter i etiknämnd och åker dit på Dumpen på film där han runkar offentligt inför hela Sverige. Har allt och gör bort sig komplett. Hahaha underbart nöje.
Etiknämnder håller mest på och godkänner/avslår planerade experiment på djur och har ytterst lite att göra med pekpinnar för levnadsregler osv. Så jag tycker inte det är ett så häpnadsväckande sammanträffande som det hade varit annars.