2024-10-10, 18:05
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0

Högst kapabel till att stamma fram saker som står på ett papper. Samtliga som uppträder är också högst kapabla cp-truckar.

(Med reservation för att jag inte tittat på hela klippet).
Du tycker att han aldrig skulle ha blivit publicerad?
Citera
2024-10-10, 18:09
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Ja det påminner lite om den där tandlösa mongoloiden som körde färdtjänst, han borde egentligen suttit längst bak i bussen istället för bakom ratten. #439

Han såg nästan normal ut vid konfrontationen, ändå imponerande att han lyckats kamma till sig så pass. På bilderna ser han ut som värsta göken. Fula lasso jeans från ica-maxi och en muppig skinnväst. Micropenis och en extra kromosom på det. #492
Hahahaha! Ett så fantastiskt välpaketerat människoförakt du delar med dig av. Det är ju jävligt lustigt egentligen, att mer än hälften av gäddorna förmodligen åkte "short bus" till särskolan när det begav sig. 492 är givetvis inget undantag. Våldsamt hjärnslö med bevarad sexualdrift är en kombo som bäddar för storartat trubbel. För den här kretinen dröjde det oväntat länge innan han blev anklagad för endera pedofili, ofredande eller bestialisk våldtäkt. Han sätter sig alltså ner och drar ut det nariga överstimulerade ollonet genom gylfen, fotar eländet och skickar bilden till en främmande människa. För att ragga. Obetalbart!

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/20240916_141145.jpg

Jag nominerar idioten till Årets Metmask 2024.
Citera
2024-10-10, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Skulle kunna vara #471? https://dumpen.se/2024/08/28/smygaren/ Åkte fast inne i Göteborg men bor nära Kungsbacka, fast utåt kusten.
Tack!

Så redan 2012 dömdes han för sexuealbrott.
Intressant att dessa aldrig lägger av.
Citera
2024-10-10, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Du tycker att han aldrig skulle ha blivit publicerad?

Tycker inte låg-IQ-gäddor som #492 ska publiceras det förstör nöjet. Jag vill skratta åt kapabla människor som fått en rättvis chans av evolutionen men som ändå gör bort sig. Högsta nöjet är sådana som den runkande akademikern i Lund. Sitter i etiknämnd och åker dit på Dumpen på film där han runkar offentligt inför hela Sverige. Har allt och gör bort sig komplett. Hahaha underbart nöje.

Eller den fete vaktmästaren i Ängelholm (tror jag det var) som trålar efter barn, när han säger: "Mitt liv är slut"

Skrev om min inställning här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Citera
2024-10-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Ha ha! Tomten #486 får nog svårt att någonsin visa sig ute efter sin video! Det var ta mig fan det värsta jag sett!
Frågan är om det ens går att leva vidare, när man vet att hela Sverige kan se den.

Ja den är högst egendomlig!
Citera
2024-10-10, 20:03
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:

En fet vaktmästare som bör veta bättre eller ännu hellre en akademiker som den runkande fjanten i Lund, då är det sport och man kan njuta för fullt

Den Runkande Fjanten i Lund har ändå en fin klang.
Citera
2024-10-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ännu en förståndshandikappad person som inte kan förväntas ta ansvar för sig själv. Den här personen går på dagverksamhet och hotar med att skvallra för sin mamma när Sara och Patrik konfronterar honom. Den här konfrontationen skulle givetvis aldrig publicerats, istället skulle Dumpen pratat med kommunen/LSS/god man. Den här mannen är helt ofarlig.

Men stålarna måste in för Sara och Patrik och då hänger man ut sådana som Candyman Kent, KinkyBrian och den här stackaren ihop med verkliga förövare med riktiga offer. Det verkar finnas ett intresse i att publicera så många gäddor som möjligt för att driva hem poängen att pedofiler finns i varje buske. Då spelar kvaliteten på gäddorna särskilt stor roll. Kvantiteten är viktigare.

Tycker du även att en domstol skulle frikänna honom om han hade våldtagit ett barn, med åklagarens motiveringen att han 'verkar efterbliven' och är därför straffimmun.

"du har ingen gode man. Men du har fru och barn och lever ett tillsynes vanligt liv. Du verkar dock efterbliven. Därför måste jag dessvärre frikänna dig"
Citera
2024-10-10, 21:14
Medlem
HazzardAlards avatar
Någon som har koll på det där gubbjävel äcklet som satt i styrelsen för någon kyrka nyligen?
Uppkäftig och vägrade erkänna sig fångad... förutom liiite sista sekunderna. Vad hände sen?

Han hatade jag så in i helvete!
Citera
2024-10-10, 23:00
Medlem
Många spelar nog dummare än vad de är. Tänker t.ex. på en ganska nyligen som gav intryck att ha rymt från ett gruppboende men som tydligen hade ett helt OK höginkomsttagarjobb.
Citera
2024-10-10, 23:36
Medlem
492 borde kolla om han har en hjärntumör som påverkar talet
Citera
2024-10-11, 00:17
Avstängd
HajPaDigs avatar
Nu är det en gädda på gång igen. Jag fick en avisering från Dumpen om "Piggy Bögslyna" men länken funkade inte då jag klickade på den.
Citera
2024-10-11, 01:51
Medlem
Citat:
Tycker inte låg-IQ-gäddor som #492 ska publiceras det förstör nöjet. Jag vill skratta åt kapabla människor som fått en rättvis chans av evolutionen men som ändå gör bort sig. Högsta nöjet är sådana som den runkande akademikern i Lund. Sitter i etiknämnd och åker dit på Dumpen på film där han runkar offentligt inför hela Sverige. Har allt och gör bort sig komplett. Hahaha underbart nöje.

Etiknämnder håller mest på och godkänner/avslår planerade experiment på djur och har ytterst lite att göra med pekpinnar för levnadsregler osv. Så jag tycker inte det är ett så häpnadsväckande sammanträffande som det hade varit annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in