2024-10-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Rasmus som verkar s mogen varfr vljer han en s mkt yngre tjej som Emma H?

Fr en s trkig kille mste det vara fantastiskt att trffa en tjej som behandlar honom som spnnande och unik. Allt som Rasmus gr eller sger bemter hon med ett gldjetjut, som om allt hnder fr frsta gngen. Han sger saker som hon aldrig hrt fast han sger alldagliga flosker. Hon har kanske inte sett och upplevt s mkt eftersom det r s ltt att imponera henne. ven en genomtrkig kille lyckas imponera henne med vardagliga saker. Rasmus som brukar bli behandlad som trkig bli s smickrad att han faller fr henne.

Det r ltt att imponera Emma H och f henne att se upp till honom, beundra och bermma honom. Kanske r det det vad han vill av sin kvinna? Det r mycket svrare att imponera en jmngammal som redan sett och upplevt en massa.
Och nd s verkar hon ju iaf vettigare n 99% av de andra silikonbrudarna drinne. Kan det vara s enkelt att hon beundrar mer klassiska vrderingar, snarare n att rida kukkarusellen till man r 30+ fr att sen stlla upp i diverse dejtingprogram p TV och tro att man har ngot unikt att erbjuda? Kanske.
Citera
2024-10-10, 13:00
Medlem
Hller helt med ang Bella och blev verkligen verraskad ver Rasmus tycke om henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller hur! Hon sitter i underklder med bara en ppen skjorta ver. Jag r helt vertygad om att hon inte var dr fr att hitta krleken (hon r ju dessutom lebba), utan fr att marknadsfra sin Onlyfans. D r kldseln adekvat.

Fr vrigt fattar jag inte vad Rasmus ser i Isabella som han var p dejt med. Hon r s plastig och fejk s man krks. Kolla hennes snderkarvade nstipp t.ex. Kirurgen har tagit i lite fr mycket dr. Sedan hennes stt att prata, urk. Tl inte att lyssna p hennes tillgjorda snack. Dessutom saknar hon helt personlighet, hon r bara ett tomt skal. Men nd sitter pappan Rasmus och sger att han tror att det skulle kunna bli ngot mellan dem. (Kan absolut inte frestlla mig henne i en roll som bonusmamma till en 10-ring). Nej, hr tnker Rasmus helt och hllet med kuken, som s mnga andra Bachelors 👎Trodde faktiskt mer om honom.
Citera
2024-10-10, 15:16
Medlem
Verkar som att avsnitten som snds nsta vecka har en anspelning p sex. Frgor om favoritsexstllning och om de gillar vaniljsex eller bdsm. Om killarna som deltog i frra ssongens bachelorette hade stllt liknande frgor skulle det inte ha uppskattats i media
Citera
2024-10-10, 15:39
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Rasmus som verkar s mogen varfr vljer han en s mkt yngre tjej som Emma H?

Fr en s trkig kille mste det vara fantastiskt att trffa en tjej som behandlar honom som spnnande och unik. Allt som Rasmus gr eller sger bemter hon med ett gldjetjut, som om allt hnder fr frsta gngen. Han sger saker som hon aldrig hrt fast han sger alldagliga flosker. Hon har kanske inte sett och upplevt s mkt eftersom det r s ltt att imponera henne. ven en genomtrkig kille lyckas imponera henne med vardagliga saker. Rasmus som brukar bli behandlad som trkig bli s smickrad att han faller fr henne.

Det r ltt att imponera Emma H och f henne att se upp till honom, beundra och bermma honom. Kanske r det det vad han vill av sin kvinna? Det r mycket svrare att imponera en jmngammal som redan sett och upplevt en massa.

Nja, inte bara Emma H utan i princip alla tjejer i alla ssonger av "Bachelor" spelar imponerade av intetsgande killar bara fr att hlla sig kvar i programmet s lnge som mjligt fr att p s sett f mjlighet att f massa fljare p sina sociala medier.

I verkligheten har ngon mesig och intetsgande som Rasmus ingen chans hos Filler-lppen Emma H.
Citera
2024-10-10, 20:20
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catlover55
2. Har Cindy peruk?

Har inte mnga tjejer med hennes ursprung peruk? Annars r vl deras hr ofta mer smlockigt/afro?
Citera
2024-10-10, 21:01
Ngon mer som brjar se Stephane som otroligt falsk?
Allts han visar upp en helt annan personlighet nr han smygfilmas n nr han r dr med tjejerna.
Dessutom verkar han vara frustrerad och tycka att tjejerna saknar hobbies och personligheter, vilket i och fr sig r sant.

Jag frutsger att Emily Ek fr Stephanes sista ros. Hon verkar ha som ett agg mot de andra tjejerna och r vldigt defensiv nr de kritiserar Stephane.
Citera
2024-10-10, 23:12
Medlem
Undrar vilka som INTE har gjort ingrepp, fillers, nosejobs, silikon etc Vissa av tjejerna r redan snder preppade och knappt 30r, hur ska dom se ut om 10r? Dessutom funderar jag p hur vissa sminkar sig, vad r det fr frg p ansiktskrmerna dom har, vissa ser grn/bruna ut. Och massa brunt p kinderna. Vad har dom snygga naturliga tjejerna tagit vgen?
Citera
2024-10-11, 01:32
Medlem
fonders avatar
Cindy: Om du lser hr, du har ett stt ansikte och blir en vacker ung kvinna om du gr ner 7 kg och skapar dig en trnad kropp. Frresten, oavsett vad Stephane tycker om dig s r han nd ingen att ha, stel som en penna r han och ljuger om att han skulle vara fart och flkt.

Emely: Om du lser hr, du har den sortens ansikte som r stare utan smink n med s sluta med smink helt.

Jag tror att det kommer st mellan bda Emmorna fr Rasmus del och mellan Amanda, Emely och mjligen Sofie fr Stephane.

Jsses, vilka intetsgande och mesiga killar, samma med alla dessa plast-tjejer. Frsta gngen jag sg programmet blev jag helt kr, de pratade engelska s minns inte om det var USA eller ngot annat land. Jag blev jttefrtjust d det var stil och klass p bda Bachelor-killen och tjejerna. Killen var ngon som var varje tjejs drm och tjejerna varje mans drm. Men att ta in alldagliga mnniskor gr programmet s mycket trkigare.
Citera
2024-10-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Emily Ek
Inte snygg. Gula tnder och blodsprngda gon
Citera
2024-10-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Cindy: Om du lser hr, du har ett stt ansikte och blir en vacker ung kvinna om du gr ner 7 kg och skapar dig en trnad kropp. Frresten, oavsett vad Stephane tycker om dig s r han nd ingen att ha, stel som en penna r han och ljuger om att han skulle vara fart och flkt.

G ner 7 kg???
r du full eller bara dum?
Cindy skulle kunna g upp 7 kg och fortfarande vara den vackra unga kvinna hon r. Finns dock ingen anledning att gra vare sig det ena eller andra. Du har en fantastisk timglasfigur, Cindy, och du r en 10a!
Stefane dremot r en autistisk loser och du skall vara glad att det inte blev ngonting er emellan. You go girl!
Citera
2024-10-11, 12:07
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
G ner 7 kg???
r du full eller bara dum?
Cindy skulle kunna g upp 7 kg och fortfarande vara den vackra unga kvinna hon r. Finns dock ingen anledning att gra vare sig det ena eller andra. Du har en fantastisk timglasfigur, Cindy, och du r en 10a!
Stefane dremot r en autistisk loser och du skall vara glad att det inte blev ngonting er emellan. You go girl!

Hela 10 pong?! Det r som att vi talar om tv helt olika tjejer.

Gllande tnten Stephane dremot s hller jag med dig.
Citera
2024-10-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utas
Inte snygg. Gula tnder och blodsprngda gon

Dumheter. Hon r en naturlig sknhet med klassiska drag. Dessutom har hon inre stil och hller inte p med skitsnack och annat tjejigt trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in