2024-10-08, 01:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Frlt men allts, Sophie, hennes klder (brist p klder) i "Tjejerna avsljar alllt"?!?!
Eller hur! Hon sitter i underklder med bara en ppen skjorta ver. Jag r helt vertygad om att hon inte var dr fr att hitta krleken (hon r ju dessutom lebba), utan fr att marknadsfra sin Onlyfans. D r kldseln adekvat.

Fr vrigt fattar jag inte vad Rasmus ser i Isabella som han var p dejt med. Hon r s plastig och fejk s man krks. Kolla hennes snderkarvade nstipp t.ex. Kirurgen har tagit i lite fr mycket dr. Sedan hennes stt att prata, urk. Tl inte att lyssna p hennes tillgjorda snack. Dessutom saknar hon helt personlighet, hon r bara ett tomt skal. Men nd sitter pappan Rasmus och sger att han tror att det skulle kunna bli ngot mellan dem. (Kan absolut inte frestlla mig henne i en roll som bonusmamma till en 10-ring). Nej, hr tnker Rasmus helt och hllet med kuken, som s mnga andra Bachelors 👎Trodde faktiskt mer om honom.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-10-08 kl. 01:57.
Citera
2024-10-08, 06:36
Medlem
Emelin Aslani?
r hon mnne slkt med Asllani i landslaget?
Okej, s det stavas olika men s kan det ju bli nr familjen sker asyl i Sverige.
Visst hade det varit coolt om produktionen slngde in en boll vid ett vl valt tillflle och Emelin dribblade bort hela det vriga fltet, inklusive bachelatorerna?
Citera
2024-10-08, 06:51
Medlem
Tycker att det r ett ovanligt tight race i r. Alla damerna r som sagt 10or men om jag skall krna en av dem till balens drottning, av vad jag har sett hitintills, s mste det bli Emily Ek.
Hoppas innerligt att hon fr sin bachelor, ker hem till Sverige och dumpar honom, leker av sig p Stureplan i ett r sdr, blir invald i riksdagen och flyttar sedan hem till mig...
Citera
2024-10-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
haha fan vad jag str mig p de tv yngsta tjejernas naaaw awww mmmm nuttnuttinutt prat som lter s obehagligt, brjar garva varenda gng de stmmer upp ihop.

Ja, olidligt.
Citera
2024-10-08, 08:38
Medlem
Brittas singeldejt r ngot av det mest pinsamma jag sett i Bachelor. Hela hon r cringe.
Citera
2024-10-08, 08:41
Medlem
sirsia0s avatar
Mnga av tjejernas nsor se helt konstiga ut, supersmala a' la Michael Jackson. S fult.
Citera
2024-10-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Tycker att det r ett ovanligt tight race i r. Alla damerna r som sagt 10or men om jag skall krna en av dem till balens drottning, av vad jag har sett hitintills, s mste det bli Emily Ek.
Hoppas innerligt att hon fr sin bachelor, ker hem till Sverige och dumpar honom, leker av sig p Stureplan i ett r sdr, blir invald i riksdagen och flyttar sedan hem till mig...

Bara en incel tycker att alla r tior.
Ngon enstaka kanske, vriga mediokra.
Citera
2024-10-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Mnga av tjejernas nsor se helt konstiga ut, supersmala a' la Michael Jackson. S fult.

Det r ju speciellt en, den blonda som piper nr hon pratar.
Citera
2024-10-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Bara en incel tycker att alla r tior.
Ngon enstaka kanske, vriga mediokra.
Alla mediokra kvinnor r sig lika,
men alla rets Bachelor-tjejer r 10or p olika vis.

(Och sluta upp med att projicera ditt eget grtrunkande p mig, r du snll).
Citera
2024-10-08, 16:43
Medlem
Huzzahs avatar
Tjejen i gula klnningen om Stephan:
Allts han r S rolig! Vi har skrattat S mycket.
Nej du det r han inte och det har ni inte.
Citera
2024-10-08, 17:20
Medlem
Rasmus brjar hngla fr fullt nu. Jag fr knslan av att det kommer ta ett tag fr Stephan att n dit, och att han inte kommer att vara den som tar initiativ till det.
Citera
2024-10-08, 18:38
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Alla mediokra kvinnor r sig lika,
men alla rets Bachelor-tjejer r 10or p olika vis.

(Och sluta upp med att projicera ditt eget grtrunkande p mig, r du snll).

Du kan inte f ngon av tjejerna nd, s spelar ingen roll att du sitter p Flashback och ljuger om att alla r 10or. Fr vrigt d urvattnar du begreppet om du kallar alla fr 10or, d har det helt pltsligt ingen mening lngre att slnga sig med det. Det r helt absurt att kalla alla 20st tjejer fr 10or. Bara dr frstr man ju att du inte kan rangordna korrekt, alternativt r en simp. Kanske bde och.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in