Citat:
Ursprungligen postat av
SlimMadness83
Fan hittade dom 4000 piller hos dig? D e rätt mycket kan jag tänka mig? Över normal gränsen va? Anstalt? Du fick alltså fängelse i 6-12 månader? Ja, d e fan inte lätt när bängen vinner så här lätt i posten.. Skit e d.. Men tror det kommer bli fler beställningar från folk när polisen slappnar av kanske efter ett tag. När dom ser att typ inga knarkbrev passerar postflödet mer. Då kommer dom börja jaga DD istället 🫣
Ja de är över normal gräns. Men jag förklarade det med att jag hellre köper in större mängder någon gång då och då, så att man slipper få brev varje vecka. Dessutom blir de billigare att köpa större mängder. Men det blev en så kallad 28:3 dom tror jag de heter. 1 månads fängelse och 1 år skyddstillsyn. Så det var ganska billigt. Jag gick ju behandling och allt efteråt för att mildra domen

sen bytte jag till andra preparat som inte syns på urinprov istället.
De var en vendor som hade torskat som skickade brevet till mig som dom tog, först hade dom skickat ett brev som inte dök upp, sen gjorde dom en reship och det var de brevet som polisen tog. Kommer inte ihåg vad dom hette. Men de var ett tag sen. Ganska stor vendor.
De var ganska blandat med benso dom hittade. Tror 6-7 olika sorter, sen mycket z analoger, sen lite tram, oxy och 5g tjack. Z analoger går på samma straffskala som benso så man kan ha ganska mycket av dom för att de ska bli fängelse.
250 st ger 0,5 månad
750 st ger 2 månader
4000 st ger 6 månader
Så cirka 200 st borde bara ge böter.