Citat:
Ursprungligen postat av
SlimMadness83
Jag fattar inte att dom lägger så enorma resurser på att ta små brukare. Helt sjukt. Vi e väl ett lätt byte eller nått kanske.. Har du haft förhör? Hittade dom nått hemma? Tänk att dom ska göra husis hos ca 10 000 små brukare 🫣🫣🫣, fan va idiotiskt bortkastad tid egentligen. Men dom har ju själva sagt att dom gör dessa besök för att få små brukarna att sluta köpa. Dom har säkert fått order från regeringen att ta till hårdare tag mot oss.. Verkar inte bättre..
Ja de är riktigt sjukt att man lägger resurser längst ner istället för att legalisera eller stärka gränserna så det inte kommer in. Till och med hade dom kunnat hitta något stort i tullen och satt spaning på chauffören och sett var han hämtar grejer nästa gång. Sen sätta spaning på grossisterna och sett var dom får sakerna ifrån. Men istället fokuserar dom på oss brukare.
Ja dom hitta en del piller typ 4000. Så de blev en liten kort vistelse på anstalt. Men jag erkände, för jag hade de hemma och de fanns fler på adressen som jag inte kunde skylla på. Sen var jag även positiv på piss. Däremot la dom ner misstankarna gällande brevet, blev inte ens förhör om de.