Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Nu lever Tesla på bilförsäljningen. Hade dom enbart producerat batterier så hade dom också konkat. Kunskapen finns tyvärr inte i väst då det gäller batteritillverkningen. Globalistena sålde ut all industri som inte var tillräckligt "häftig" till Kina.
De lever på hela sitt koncept och det går rätt bra får man väl säga.
Inte lika bra för Nothvolt.