2024-10-09, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thropos
Ladydahmer har väl färre följare nu? Jag följde hennes gamla konto för länge sedan och då hade hon väl närmare 80 000 följare? Det nya kontot har 16 000 följare.

Att kontot togs bort permanent var kanske inte nåt hon hade räknat med. Om vi bortser från det så är antalet följare inte allt...
Citera
2024-10-10, 12:21
Medlem
Jag tror hennes 2.0 konto ryker med snart. Jag har enligt säkra källor fått veta att hon får inlägg och reels bortplockade nästan dagligen.
Citera
2024-10-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Att kontot togs bort permanent var kanske inte nåt hon hade räknat med. Om vi bortser från det så är antalet följare inte allt...

Antal följare är ju sekundärt. Det vet ju alla att det är det minsta som influensers bryr sig om 😂
Citera
2024-10-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish2.0
Jag tror hennes 2.0 konto ryker med snart. Jag har enligt säkra källor fått veta att hon får inlägg och reels bortplockade nästan dagligen.
Säkra källor?
Citera
2024-10-10, 14:00
Medlem
Citat:

Är det någon som ens orkar kolla på reelsen?

Jag menar, det är ju lite märkligt att man är influencer och inte fattar att posta 100 reels varje dag i stället för tex fem riktigt bra (de kan forfarande handla om hur bra Hamas är) bara leder till att folk klickar bort henne.

Tror det skulle vara bra om hennes konto rök på riktigt. För henne. Vem är hon utan sin internetidentitet?
Citera
2024-10-10, 14:53
Medlem
Citat:

Är det samma källa som vankade sig igenom tjurruset med henne? Jobbar denna säkra källa på Meta och har insikt i vilka inlägg som plockas bort?
Citera
2024-10-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg

Jag menar, det är ju lite märkligt att man är influencer och inte fattar att posta 100 reels varje dag i stället för tex fem riktigt bra (de kan forfarande handla om hur bra Hamas är) bara leder till att folk klickar bort henne.

Tror det skulle vara bra om hennes konto rök på riktigt. För henne. Vem är hon utan sin internetidentitet?
Hon måste lära sig att man kan inte bete sig hursomhelst på sociala medier.
Citera
2024-10-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg

Du menar stories gissar jag. Reels är något annat och ja de bör vara av kvalitet.
Citera
2024-10-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Är det samma källa som vankade sig igenom tjurruset med henne? Jobbar denna säkra källa på Meta och har insikt i vilka inlägg som plockas bort?
Jag kan tyvärr inte avslöja mina källor.
Citera
2024-10-10, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lassea
Antal följare är ju sekundärt. Det vet ju alla att det är det minsta som influensers bryr sig om 😂

Jag sa att det inte är allt. Inte att det är helt oviktigt. Ibland kan det nog vara värt att antalet följare minskar - om man vinner nåt annat. Även för en influenser. Till en viss gräns förstås. Att kontot tas bort gör väl ingen glad såklart. Hoppas att var tydlig nog den här gången.
Citera
2024-10-10, 16:07
Medlem
Citat:
Hon måste lära sig att man kan inte bete sig hursomhelst på sociala medier.

Du har rätt men man borde veta det vid 47……
Citera
2024-10-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Du menar stories gissar jag. Reels är något annat och ja de bör vara av kvalitet.

Stories då. Hon har typ 100 varje dag av låg kvalité som alla säger samma sak. Posta 2-3 stycken. Hon vinner inte över någon till Hamas genom att spamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in