2024-10-09, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu visade hon på story barn som hon har i gymnastiksalen. Det är sonens fotbollskompisar. Detta är vansinne. Pojkarna lyfter vikter och det ser vingligt ut.Och i mitten står hon och ser ut som ett vrak. Växande kroppar som kan bli skadade för livet. Hon vill visa bilder. Se på mig!!! Här ser vi hur oansvarig människan är 🌵
Hon måste ha erbjudit att göra det gratis. Inget en lite förening har råd att betala för. Tror hon tänker att hon får lite reklam och goodwill. Bådar inte gott.
För tillfället är det studion som går och gäller. Hösten är här. När drar de övriga gruppträningarna igång? Har hon återhämtat sig färdigt för denna gång?
Citera
2024-10-09, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Hon måste ha erbjudit att göra det gratis. Inget en lite förening har råd att betala för. Tror hon tänker att hon får lite reklam och goodwill. Bådar inte gott.
För tillfället är det studion som går och gäller. Hösten är här. När drar de övriga gruppträningarna igång? Har hon återhämtat sig färdigt för denna gång?
Det är är så, betalt får hon inte. Mer än i bilder. Nästa aktivitet vi får se därifrån blir mammorna till dessa killar. . Men hon är ändå farlig för pojkarna. Hennes okunskap kan ge skador. Själv tror jag hon förtog sig då hon kastade omkring kettlebells häromdagen. Så nu har hon nog mest återhämtning för egen del hela dagarna. Så frågorna om vem som betalar hennes hyror och lån kvarstår.
Citera
2024-10-09, 10:03
Medlem
[quote=Tova.|89754238]Det är är så, betalt får hon inte. Mer än i bilder. Nästa aktivitet vi får se därifrån blir mammorna till dessa killar. . Men hon är ändå farlig för pojkarna. Hennes okunskap kan ge skador. Själv tror jag hon förtog sig då hon kastade omkring kettlebells häromdagen. Så nu har hon nog mest återhämtning för egen del hela dagarna. Så frågorna om vem som betalar hennes hyror och lån kvarstår.[/QUOTE

Sant
Citera
2024-10-09, 14:58
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Bloggbevakning
"Tycker också att receptet är intressant, innehåller bl a ett halv äpple – varför inte ett helt?
Visserligen skriver hon att drinken bara ska räcka i två dagar för att hålla sig fräsch, men blir det verkligen så mycket större mängd av ett helt äpple?
"

Det här har jag grubblat på sen hon första gången la upp recept på Gröna jäkeln, smoothies och grönsaksjuicen. Detta jäkla plottrande med 30 gram avokado, ett halvt äpple, en halv banan (man skivar upp och fryser in resten... ), 15 gram citronsaft... Så jäkla petigt kan det ju inte vara så att man inte kan ta ett helt äpple, en hel avokado, en hel banan och allt vad det kan röra sig om. Varför krångla till det så förbannat?

Det bästa är ändå om man äter frukten och grönsakerna naturella, kan inte vara särskilt vanligt att folk har så svårt att få i sig grönsakerna och frukten att allt måste hackas sönder till en sörja. My går miste om enzymerna från saliven som man får i sig vid tuggning men hon har säkert amylas i piller- eller pulverform.
När jag var liten, och försökte följa recept, var jag väldigt noga.

Mamma! Det står ju att det ska vara 50g smör. Det där ser ut som 75g!

Nu blir det mest: "En stor nypa här, en lite mindre nypa av det där."
Brukar ändå bli gott.

Någon som aldrig i hela sitt liv följt ett recept, tror säkert att det är jätteviktigt att följa anvisningarna, in i minsta detalj
Citera
2024-10-09, 20:15
Medlem
Citat:
Nu visade hon på story barn som hon har i gymnastiksalen. Det är sonens fotbollskompisar. Detta är vansinne. Pojkarna lyfter vikter och det ser vingligt ut.Och i mitten står hon och ser ut som ett vrak. Växande kroppar som kan bli skadade för livet. Hon vill visa bilder. Se på mig!!! Här ser vi hur oansvarig människan är 🌵

Det blir komiskt när hon skriver teknik, teknik, teknik och tekniken hos de stackars barnen inte alls är bra . Man gör inte squat framåtlutad som en fällkniv, då kommer man falla framåt när man har tyngre vikter . Inte alls bra att ” lära” dem fel 😳 men all hennes teknik i övningar som hon lagt upp är ju rätt dålig . Snabbt , fel och slarvigt . Dessutom med väldigt lätta vikter. De där små viktplattorna väger nästan inget alls
Citera
2024-10-09, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lesan
Det blir komiskt när hon skriver teknik, teknik, teknik och tekniken hos de stackars barnen inte alls är bra . Man gör inte squat framåtlutad som en fällkniv, då kommer man falla framåt när man har tyngre vikter . Inte alls bra att ” lära” dem fel 😳 men all hennes teknik i övningar som hon lagt upp är ju rätt dålig . Snabbt , fel och slarvigt . Dessutom med väldigt lätta vikter. De där små viktplattorna väger nästan inget alls
Det är en mycket sorglig syn att se henne försöka träna. Hon passar bäst hemma på soffan. Nu säljer hon stolarna hon satt i somras och drack kaffe på torget. https://postimg.cc/vgt4gr8T
Senast redigerad av Tova. 2024-10-09 kl. 21:03.
Citera
2024-10-09, 21:08
Medlem
Geburhas avatar
Citat:

Det är så skrämmande så det inte är sant. Det är en sak om dumma vuxna går på hennes lögner men att blanda in minderåriga är rent utav vidrigt. Allt för att boosta sitt ego. Allt handlar i hennes värld bara om henne.
Citera
2024-10-10, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Det är så skrämmande så det inte är sant. Det är en sak om dumma vuxna går på hennes lögner men att blanda in minderåriga är rent utav vidrigt. Allt för att boosta sitt ego. Allt handlar i hennes värld bara om henne.
Så här tror hon att man använder träningsredskap. Snacka om livsfarlig coach. 🙈🌵 Att äta ägg på 🙃. https://postimg.cc/9rFkmQKV
Citera
2024-10-10, 10:04
Medlem
Citat:
Så här tror hon att man använder träningsredskap. Snacka om livsfarlig coach. 🙈🌵 Att äta ägg på 🙃. https://postimg.cc/9rFkmQKV
Och hela texten om mellanmål tar hon från Svarta Lådan.
https://svartaladan.se/inspiration/darfor-skall-du-ata-mellanmal/
Citera
2024-10-10, 10:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Är det ett hundgym...oxå? Lopprockarna ränner runt o slabbar ner. Trollkonan skiter fullständigt om folk är hundallergiker.

Snott citat av mig från Gåggel:

"Ska hundar tillåtas på gym?
Gym kan vara överväldigande för husdjur på grund av höga ljud, konstiga maskiner och stora folksamlingar . Detta kan leda till ångest och stress för din hund. Träningsutrustning som löpband, vikter och maskiner kan utgöra en fysisk fara. En viftande svans eller en nyfiken näsa kan fastna, vilket kan leda till allvarliga skador."

Med tanke på att Trollkonans lopprockar inte är försäkrade, så blir det rätt dyrt om någon av dessa skulle bli skadade. Eller kommer hon att låta någon annan betala? Är dessa lopprockar vaccinerade, ens?
(Jävla tur att sjukvård för barn är "gratis", med tanke på att hon leker mamma då o då.)
Citera
2024-10-10, 10:51
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maputo

Bra grävt!! Hon är inte lite fräck!!

Hon har ändrat ordet ”Vi” (i texten hon knyckt rakt av från Svarta lådan) till ”Jag” men glömt att ändra verben efter.
”Vi är dock övertygade om…”. Jag är dock övertygade om”..

Fult, fort och fel - som vanligt!!!
Citera
2024-10-10, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maputo

Som någon tidigare sa; Bra grävt!! Fattar inte hur hon har mage att sno andras text så där rakt av, och få det att låta som om att hon själv har skrivit den. Och allra helst när hon redan vet att hon blir granskad. Finns lixom inga ord att beskriva den här människan egentligen. Blir helt mållös varje gång hon bevisar vem hon är gång på gång. Återigen, helt makalös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in