2024-10-07, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha ja verkligen!

Som någon skrev i Book-tråden - medalj till maken som står ut 😂😂

Kan verkligen inte förstå hennes värld. Skulle vara så intressant att höra maken hennes version av det hela. 🤷🏼‍♀️
Citera
2024-10-07, 23:28
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aklas
Kan verkligen inte förstå hennes värld. Skulle vara så intressant att höra maken hennes version av det hela. 🤷🏼‍♀️

Är dom ff gifta?
Eller skilda?
Eller gifta->skilda->gifta?
Citera
2024-10-07, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Är dom ff gifta?
Eller skilda?

Vem vet?! 🙈
Citera
2024-10-08, 06:15
Avslutad
Citat:
Vem vet?! 🙈

Gifta. Ingen ansökan om skilsmässa inskickad
Citera
2024-10-08, 09:02
Avslutad
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/10/08/my-martens-lasare-ar-fragvisa-sa-det-forslar/. Om Mytomanens kommentarer 🙃
Citera
2024-10-08, 09:24
Medlem
HappySnowmans avatar
Jag noterar att bilden som My använder till sitt senaste blogginlägg (3 oktober) är en bild som ingår i en serie som togs fram när hon hade ett samarbete med Healthwell. Vem äger egentligen rättigheterna till de bilderna? Får My verkligen använda den här bilden för att göra reklam för sig själv? Just asking...

https://mymartens.mabra.com/recept-2/den-grona-jakel-med-en-ny-ingrediens/
Citera
2024-10-08, 15:00
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Är dom ff gifta?
Eller skilda?

I bloggen på Kurera svarar hon (ett inlägg från 26 sept, svarat 3 okt): ”Jag och Jonas är gifta. Vi bor tillsammans i Täby”
Citera
2024-10-08, 17:27
Medlem
TPLs avatar
Från Bloggbevakning
"Tycker också att receptet är intressant, innehåller bl a ett halv äpple – varför inte ett helt?
Visserligen skriver hon att drinken bara ska räcka i två dagar för att hålla sig fräsch, men blir det verkligen så mycket större mängd av ett helt äpple?
"

Det här har jag grubblat på sen hon första gången la upp recept på Gröna jäkeln, smoothies och grönsaksjuicen. Detta jäkla plottrande med 30 gram avokado, ett halvt äpple, en halv banan (man skivar upp och fryser in resten... ), 15 gram citronsaft... Så jäkla petigt kan det ju inte vara så att man inte kan ta ett helt äpple, en hel avokado, en hel banan och allt vad det kan röra sig om. Varför krångla till det så förbannat?

Det bästa är ändå om man äter frukten och grönsakerna naturella, kan inte vara särskilt vanligt att folk har så svårt att få i sig grönsakerna och frukten att allt måste hackas sönder till en sörja. My går miste om enzymerna från saliven som man får i sig vid tuggning men hon har säkert amylas i piller- eller pulverform.
Citera
2024-10-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerArne
Hon har ändrat hela texten i hennes profil på instagram. Tagit bort mywellness och skrivit dit strongmamas igen. Hon verkar ha svårt att bestämma sig.

Tränar plötsligt bara kvinnor.
Bara dem över 35 faktiskt.
Vart tog ”alla åldrar vägen”?
Vart tog ”fotbolls-konceptet” vägen?
Oj, det var ju intressant! Om hon lärde sig efter alla år att inte springa på första impuls hela tiden skulle inte sånt här hända hela tiden.
Citat:
Man orkar ju inte med hennes snurriga värld! Blir ju helt matt av att bara försöka följa med i hennes virrvarr. Inte undra på att hon blir utbränd och behöver återhämta sig konstant, med hennes hit-och-dit-liv. Helt makalöst.
Om detta stämmer jag hoppas jag bloggbev frågar My om detta (enda sättet som vi kanske får ett svar).
Citera
2024-10-08, 18:54
Medlem
TPLs avatar
Mys svammelsvar efter att hennes påstående att hon inte varit på Öland på flera (eller många?) år ifrågasatts

"Precis , nu har jag varit på öland tre gånger inom loppet av drygt två veckor. Ett stort steg för mig som har varit en enorm utmaning rent emotionellt , begravning, möten och ett inte officiellt projekt.
Det är nu den tredje gången som jag delar med mig av det här inne på bloggen då jag stannade kvar i två dygn. Första gången åkte tur retur, andra gången anlände jag 20:00 och åkte 15:30 dagen därpå,

Men nu stannade jag kvar för att uträtta några ärenden. Inte helt enkelt men samtidigt ganska skönt ….. ☺️ Dubbla känslor för mig. Öland har gett mig många fina minnen, men också mörka svek och trauman. Kollbergården är en trygg plats för mig och jag ser fram emot att återuppta våra träningesvent efter flera år av uppehåll. Det är ett mycket uppskattat event. Just nu är det endast öppet för bokning för tidigare deltagare och online klienter. Det finns ett begränsat antal platser . Men snart öppnar det för ”alla andra”
"

Mycket uppskattat event...
Hur kommer hon att förklara nästa inställda event? Förra höstens träningshelg blev inte av på grund av en hästtävling, säger My... Och nästa är i första hand för tidigare deltagare. 😂
Citera
2024-10-08, 23:36
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och nästa är i första hand för tidigare deltagare. 😂

Att människor deltar på detta vansinne förvånar mig. Hennes rykte borde vara avslöjat för länge sedan. Lider med alla som hoppar på MYtomanens tränings-tåg för att sedan luras på tusentals kronor och inte se några träningsresultat. Tragiskt.
Citera
2024-10-09, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Att människor deltar på detta vansinne förvånar mig. Hennes rykte borde vara avslöjat för länge sedan. Lider med alla som hoppar på MYtomanens tränings-tåg för att sedan luras på tusentals kronor och inte se några träningsresultat. Tragiskt.
Nu visade hon på story barn som hon har i gymnastiksalen. Det är sonens fotbollskompisar. Detta är vansinne. Pojkarna lyfter vikter och det ser vingligt ut.Och i mitten står hon och ser ut som ett vrak. Växande kroppar som kan bli skadade för livet. Hon vill visa bilder. Se på mig!!! Här ser vi hur oansvarig människan är 🌵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in