2024-10-05, 22:12
Medlem
SodaFointains avatar
Nu finns det väl snart inga singel bönder kvar längre som inte varit med! Ta en anann yrkes kategori istället. Brandman söker fru, polis söker fru.
2024-10-05, 23:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nu finns det väl snart inga singel bönder kvar längre som inte varit med! Ta en anann yrkes kategori istället. Brandman söker fru, polis söker fru.

Skulle inte fiskare vara med, eller blev det inställt?
2024-10-06, 02:56
Medlem
Crapmagics avatar
Vad är det för fel på kvinnor?, käslostyrningen gör att ni okontrollerat leker & kammar med håret på tuman hand inför en kille https://imgbox.com/fxldawHg sånt där händer i vardan också, vi killar gör aldrig något motsvarande, vi bara sitter där & ler lite i bästa fall
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-06 kl. 02:59.
2024-10-06, 09:17
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Skulle inte fiskare vara med, eller blev det inställt?
Var väl inga som sökte. Sen är bonde en som har djur inte odlar avokado
2024-10-06, 11:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr
Det kändes liiiite överdrivet med ambulans... vet inte om han kan röra armarna eller vad de nu sa... en sådan överlever inte på en bondgård.... att vara kring djur och stora maskiner är farligt. Fall går ej att vara utan i den branschen!
Men det brydde sig inte Alma om, och det är inte vad som fäller avgörandet, utan hans utseende & sätt som kommer göra det, han kommer få vara kvar ganska länge dock då han symboliserar typen som hon absolut inte hade dejtat i vanliga fall blablabla.

Däremot så är det möjligt att Anders väljer att gifta med den där höallergiska tjejen, hon berättade att hon fick inhalera astmamedicin när hon klippte gräset, det rör sig kanske om ett kreativ kvinnlig självmordsteknik istället för att ta tabletter? för om hon ska arbeta i ladan kommer hon behöva en syrgastub på ryggen, prosit

Eller så kan man göra allergin immun genom att utsätta sig för den tillräckligt, isåfall så ligger hon i framkant av egenforskningen, men det verkar som att Anders vill ligga (i bakvattnet) då han självfallet måste vände på den omöjliga utmaningen till något positivt karaktärsdrag, bjud in en militant djurättsaktivist & vegan till gården också!

Vad är hennes verkliga motiv till att vilja bo på landet?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-06 kl. 11:55.
2024-10-06, 17:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
[quote=Kanastra|89714444]
Killen som ramlade och trodde han brutit nacken när han skulle sätta sig på en filt på gräset skulle med den klumpigheten kvävas i en silo eller drunkna i gödselbrunnen på en gård inom 2 timmar [/QUOTE

Är på jobbet och satt och kollade reprisen av detta avsnitt. Hade skadeglad som jag är svårt att hålla mig för skratt åt den där händelsen. Hade jag varit Alma och fått höra om olyckan och sen hur det hela fortlöpte hade jag nog pissat på mig av skratt. Samt skickat hem klenisen. Hur kan man ens snubbla när man ska sätta sig på en filt, så pass till den grad att man "gör illa nacken" och behöver ambulans. Är han en dramatiken tro? Har en vän som är av liknande virke. Ont i huvudet, åka till akuten, ont i magen, åka till akuten etc. Så fort det trampas snett är det kryckor som gäller
2024-10-06, 23:23
Medlem
Ja, vad fan var det frågan om kan man undra?

Ena sekunden ligger grabben ner och ser ut som han brutit nacken och i nästa sekvens är han uppe och går som om inget hänt. Men produktionen hade självklart ingenting emot att ringa in ambulansen och få till dramatiska bilder när de hörde han trampat snett.

Man kan fundera över vad det sänder för signaler till alla tittare. Ring en ambulans vid minsta lilla åkomma. Sveriges vård skulle kollapsa snabbt om folket tog efter.
2024-10-07, 00:34
Medlem
Dramaqueen och klen, hoppas hon inte kärar ned sig i honom, inte avpassad för lantlivet.
2024-10-07, 17:18
Medlem
Händelsen kring ambulansen var självklart en överdrivt.
Men hur mycket får vi se av allas speeddejt? Hur mycket fick vi se av de här?

Enligt Linda var han på sjukhuset och kom tillbaka senare. Hur länge? Ett par timmar? Dagen efter?
Har själv varit på filminspelning, jävla massa tagningar vi hade och allt tas ju inte med.

Läste att han själv sagt i intervju att det spelades över. Och att han inte ville att de skulle med. Men tror inte vi kommer få veta hela sanningen här. I media skrivs det att det var ett kortare sammandrag, men att de i själva verket handlade om timmar. Att det skulle röra sig om 10 minuter tror jag inte ett skit på. Sen av det jag läst handlade det inte om nacken

Men självklart var detta något TV4 gotta sig med att kunna skapa "I nästa avsnitt" med riktigt usla cliffhangers. Uttnyttjande av situationen? Jag bryr mig faktiskt inte..

Sen är jag lite skeptisk till Göran, varför så tyst? Brevskrivaren som kommer innan valet?? Får stanna av den orsaken? Ligger en hund bregraven även här... Tv4 vill skapa rubriker? Intriger? Vet inte...

Tycker vi fokuserar på kärleken, kemin finns, får hoppas de blir en fin säsong
2024-10-09, 01:38
Medlem
Crapmagics avatar
Varför? avslöjar idioterna på tv4 vilka som går vidare från blommcermonin
i föra veckans preview om detta avsnitt
2024-10-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag får konstiga vibbar av Göran. Han verkar inte ha så bra boende om man tittar på hur huset ser ut. De flesta kvinnorna tackar nog för sig om de kommer så långt att de får flytta in för att besöka honom.
Jasså, har du nån bild på boendet ?
2024-10-09, 12:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jasså, har du nån bild på boendet ?
Silver Ranch äldreboende med trädgårdstäppa & möjlighet att träffa djur (demenshund)

Andra tjejen i tråden nu som vill diskutera dom tunga frågorna i detta fall
brist på fertila intressen får man fokusera på mannens egendom istället
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-09 kl. 12:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in