2024-09-25, 21:03
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Isak är Anders Svensson arktyp-ansiktet, ska vara nån slags fotbollspelare jag inte har nån relation till, detta får 10 av 10 i betyg av dom märkliga tjejerna

CowboyKurt kommer att välja den yngsta brunhåriga saken, hur fan kan någon tycka han är snygg,
jag hoppas inte Dialektiker sviker mig på den här punkten
Buffalo Bill ser ju ut som ett nedbrunnet staket i truten, inte så fräscht.
2024-09-25, 21:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Buffalo Bill ser ju ut som ett nedbrunnet staket i truten, inte så fräscht.
Jaså, jag är inte hans tandläkare så jag har inte tänkt på det, han har väl kanske blivit skjuten i munnen av någon annan cowboy under nån duell i Tumbellweed town
Du vet väl om att det finns forskning på att det är män som bryr sig om huruvida kvinnor har fina tänder, tvärtom råder inte!
(det är därför kvinnor ofta kan plocka upp & släta av en uteliggare på gatan obehindrat)
så den här Lucky Luuk wannabeen kommer att komma undan med sitt oralhål

Så fort han fick in ett par ruggugglor så ville han inte vara med (förståeligt) sedan kom Carola och påminde honom om Mona Seilitz efter att ha tagit av sig hatten, nu har han fått in en betydligt yngre svarthårig förmåga och då lever gubben upp som om det skulle bero på vad hon faktiskt säger
ska vi spela på oddset huruvida han tar med den uppenbart yngsta brunetten

Tjejbonden som förövrigt ser ut som Lotta Engberg, hennes killar var såklart fula nervvrak och hade inte förberett sig på att dom skulle behöva prata vilket hon kallar för otrygg energi indirekt.
Naturligtvis bedömde dom att deras Concord krasch hade gått bra, därför kan dom heller aldrig göra några framsteg, för dom är för korkade & tror att dom har råkat träffa på fel person bara och den personen är i själva verket dem själva hö hö!

Jävla vad våt hon måste ha blitt när hon fick höra att systern hade författat hans ansökningsbrev

Oretorisk fråga till Kulturstrateg: hade Simon nerdskull eller warriorskull?
https://imgbox.com/bb7JZfzW
Den kvinnliga bonden iår har nedskull (dvs sådan som ni normie män faller för)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-25 kl. 22:11.
2024-09-25, 21:37
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Jaså, jag är inte hans tandläkare så jag har inte tänkt på det, du vet väl om att det finns forskning på att det är män som bryr sig om huruvida kvinnor har fina tänder, tvärtom råder inte! så den
här Lucky Luuk wannabeen kommer att komma undan med sitt oralhål
Sedär, hade jag ingen aning om, men då lärde jag mig något nytt.
2024-09-25, 21:40
Medlem
Jag får konstiga vibbar av Göran. Han verkar inte ha så bra boende om man tittar på hur huset ser ut. De flesta kvinnorna tackar nog för sig om de kommer så långt att de får flytta in för att besöka honom.
2024-09-25, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Jag får konstiga vibbar av Göran. Han verkar inte ha så bra boende om man tittar på hur huset ser ut. De flesta kvinnorna tackar nog för sig om de kommer så långt att de får flytta in för att besöka honom.
Viktiga prioriteringar där du är uppmärksam på rätt saker, jag efterlyste ju kvinnor till den här tråden, och jag blev inte! besviken
2024-09-25, 21:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Sedär, hade jag ingen aning om, men då lärde jag mig något nytt.
Han har rekordstora öron för att vara bonde noterar däremot jag nu, synd att dom inte satt på en tjej istället, han kanske kan donera dom till bättre behövande om 10 år när det är dags att ta ner skylten (eller ta av sig sheriff stjärnan)

Nästa vecka vill någon snubbe upprepa förra årets lyckade svimningsförsök under casting, frågan
är om vår kvinna kommer att facka in den svimningen under otrygg energi eller om hon kommer vilja försöka rädda honom från att dö
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-25 kl. 21:58.
2024-09-25, 21:50
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Hus!!! Trodde Jesse James sov under bar himmel i sann cowboy-anda
2024-09-25, 23:03
Medlem
Citat:
Han har rekordstora öron för att vara bonde noterar däremot jag nu, synd att dom inte satt på en tjej istället, han kanske kan donera dom till bättre behövande om 10 år när det är dags att ta ner skylten (eller ta av sig sheriff stjärnan)

Nästa vecka vill någon snubbe upprepa förra årets lyckade svimningsförsök under casting, frågan
är om vår kvinna kommer att facka in den svimningen under otrygg energi eller om hon kommer vilja försöka rädda honom från att dö

Om man är svimmar frågar man inte om man kan röra på händerna, då läggs man i sidoläge. Här var det inget sidoläge vad jag kunde se. Det såg mer ut som någon form av smärta.

Kanske ska vänta å se innan man kommenterar? Ska vi börja med det? Sen att de exakt alltid ska finnas folk som du som skriver att hennes killar på speeddejten var fula & blyga. Skärp till dig eller visa ditt egna nylle. Skulle du våga? Bra, sök.

Nog om det, bra avsnitt. Finns profiler till en bra säsong. Trevliga bönder & måste säga att jag älskar kvinnan som gnäggar som en häst! Carro?

Tråkigt med spoilern, vart met i första avsnittet en trailers. Men längtar till nästa vecka! När skulle 5:e bonden in?
2024-09-25, 23:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityfantast
Om man är svimmar frågar man inte om man kan röra på händerna, då läggs man i sidoläge. Här var det inget sidoläge vad jag kunde se. Det såg mer ut som någon form av smärta.
Smärta säger du, då får vi väl hoppas att det var slagsmål om kvinnan som bakomlåg då
(Dumma mig! nu spekulerade jag igen! utan att veta hur den tråkigare verkligheten artar sig )

Citat:
Kanske ska vänta å se innan man kommenterar? Ska vi börja med det?
Absolut inte

Citat:
Sen att de exakt alltid ska finnas folk som du som skriver att hennes killar på speeddejten var fula & blyga. Skärp till dig eller visa ditt egna nylle. Skulle du våga? Bra, sök.
Skälet till att jag är så stursk är just för att jag är snyggare än dom jag kritiserar och jag är inte blyg, jag har helt andra sociala problem, så jag lovar dig att jag kan komma som brukligt i dessa trådar tillskillnad från andra snubbar att adressera när en sk bror däremot är snygg ur en kvinnas perspektiv.
Dom är alltså inte skuggsidan av mig som jag inte vill kännas vid, utan det är dom som är min motpol som jag reagerar på, för jag förstår nämligen inte varför man vill visa svenska folket att man är småful och blyg, varför har man ingen skam i kroppen?

Vad jag misstänker är att dom som alltid dyker upp som räddare i nöden åt dom som blir narrade
känner sig träffade för att dom har ungefär samma utseende och är blyga krakar

Jag vill faktiskt inte koppla mitt ansikte till just mitt flashbackkonto hur märkligt det än må låta, men jag har inte problem att visa upp min över medelsnygga örtplyte för en stor okänd publik, men jag bara inget ärende i tv för närvarande

Citat:
Tråkigt med spoilern, vart met i första avsnittet en trailers. Men längtar till nästa vecka! När skulle 5:e bonden in?
Finns ingen femte bonde, vad som finns är väl kärlek åt alla, eller är det nerlagt?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-26 kl. 00:13.
2024-09-25, 23:33
Avslutad
Kan undra varför det låg en bebisnapp på bonde-Anders nattygsbord. Han har inga barn. Sover han med napp tro?
2024-09-25, 23:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ailuropoda.ursidae
Kan undra varför det låg en bebisnapp på bonde-Anders nattygsbord. Han har inga barn. Sover han med napp tro?
Haha, provocera inte reality fantasten du också, han gillar just (den fiktiva?) verkligheten,
ja antingen sover han med nappen eller så har han den i sängen under sexlekar alltså! mamma, pappa, barn är det väl? fortfarande som gäller

Det låter som du instämmer i att vi har att göra med en vuxenbäbis ur vissa aspekter
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-25 kl. 23:44.
2024-09-25, 23:54
Medlem
Aja, orkar inte ta diskution med någon som bara är ute efter drama
Senast redigerad av Realityfantast 2024-09-25 kl. 23:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in