2024-10-09, 06:42
Medlem
Lite för tidigt att dra några slutsatser men rent spontant känns hon Selma och killen sjukt olika och kommer inte passa överhuvudtaget. Kan inte sätta fingret på det men bl.a känns han väldigt feminin och renlig medan hon är stökig och känns inte särskilt kvinnlig.

Inte för att va sån men jävlar vad feminina alla killar va. Nog aldrig träffat på en straight kille som använder spray-tan. Va lite märkligt se alla killar få ansiktsmask av nån annan kille.
Citera
2024-10-09, 07:11
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Lite för tidigt att dra några slutsatser men rent spontant känns hon Selma och killen sjukt olika och kommer inte passa överhuvudtaget. Kan inte sätta fingret på det men bl.a känns han väldigt feminin och renlig medan hon är stökig och känns inte särskilt kvinnlig.

Inte för att va sån men jävlar vad feminina alla killar va. Nog aldrig träffat på en straight kille som använder spray-tan. Va lite märkligt se alla killar få ansiktsmask av nån annan kille.

Hatade att svensken som låtsas vara britt eller vad det ska föreställa kallade henne ”passionerad”. Såg absolut noll passion i henne, tvärtom en oseriös och barnslig slacker som inte är passionerad utan känner sig hotad av passion.
Hon är en 14-åring som bara skrattar åt vuxna för att hon inte förstår sig på dem.
Jesus. Vilken katastrof-expert han är.
Citera
2024-10-09, 07:15
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Ja, det har han. Skönt att se att någon annan har gjort samma iakttagelse.

Vidare är jag irriterad på att just han presenterade programmet och premisserna i en lång harang på engelska. Är det bbc eller svt? Det här är skattefinansierat av svenska medborgare som talar svenska. Väljer man att ha halva programmet på engelska borde det åtminstone kommenteras - inte betraktas som självklart och låtsas som ingenting.

Även fransyskan kunde gott fått flytta hem några veckor innan inspelning för att vänja sig vid den svenska språkmelodin och öppna upp det svenska ordförrådet.

Haha, jag reagerade inte ens på hennes svenska, tänkte att hon pratade perfekt svenska utan accent. Jag är så van vid att fransmän har grov accent.
Citera
2024-10-09, 07:18
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Musikalkillens kommentar om att det vore tråkigt om han blev 80 utan att få uppleva kärleken. Well… det är tråkigt att han är 40 år och inte har fått uppleva kärleken. Det är inte slumpen, det är honom det är fel på, och har det inte hänt än lär det inte hända på svt.

Otroligt märkligt att ”experterna” (med deras track record är det omöjligt att referera till dem utan citattecken) valt ut ännu en person med svåra problem att inleda och behålla romantiska relationer. Jim från förra säsongen all over igen. Notera idoliseringen av mamman.

Hahaha!! Vilken brutal kommentar 🤣🤣🤣. De borde anställa dig i panelen, det hade blivit så mycket mer underhållande med lite rak ärlighet istället för att ”Selma är passionerad när hon beter sig som att ingenting är viktigt och vuxenvärlden är för svår”, ”Ni behöver bara kommunicera när den ena kräks av den andres åsyn, ni måste vara magiker och skapa magi”, yadayada.
Lite mer Gordon Ramsay tack.

Herregud. Hoppas Jim är ok nuförtiden.
Citera
2024-10-10, 05:55
Medlem
Avsnitt 2:

Senast redigerad av jamenda 2024-10-10 kl. 06:01.
Citera
2024-10-10, 09:45
Medlem
Kan en kvinna acceptera en man med sådan mesig och ynklig röst som Pajmannen? Svar Nej.

Elsa överskattar gravt sitt eget utseende. Advokaten skulle lätt kunna få en betydligt snyggare och yngre, framgångsrik tjej bara genom att dejta runt lite allmänt.

Getens äckliga skägg borde pixlas.
Citera
2024-10-10, 10:41
Medlem
Jag trodde Nicklas kompis var hans bror först. Väldigt lika.
Citera
2024-10-10, 10:47
Medlem
Herregud vilken pinsam tal. Du är bra i sängen och har en magnifik kuk.

Är det hans ex.. vän?
Citera
2024-10-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemD

Är det hans ex.. vän?

Nicklas ger ju ifrån sig feminina vibbar, så jag skulle inte bli förvånad om han är bi. Hans "vän" måste ju vara en kk haha. Det lät som han spelade för andra laget. Vilken kompis snackar om hur bra en polare är i sängen?
Citera
2024-10-10, 13:05
Medlem
Trodde samma, haha
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag trodde Nicklas kompis var hans bror först. Väldigt lika.
Citera
2024-10-10, 13:17
Medlem
knuugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemD

Är det hans ex.. vän?

Tror garanterat dom knullat o han är lack för han valde o satsa på tjejer istället!

Han var sjukt lik Jon Olsson (redbull) ju
Citera
2024-10-10, 14:40
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Kan en kvinna acceptera en man med sådan mesig och ynklig röst som Pajmannen? Svar Nej.

Elsa överskattar gravt sitt eget utseende. Advokaten skulle lätt kunna få en betydligt snyggare och yngre, framgångsrik tjej bara genom att dejta runt lite allmänt.

Getens äckliga skägg borde pixlas.

Elsa och Adam är mitt favoritpar, bli kär i båda två och tycker de har så härlig energi.

Adam påminner lite om Jonatan Unge tycker jag, så charmig och rolig. Och så kul att Elsa verkar vara den som alltid är på. En glad skit möter en smygrolig advokat, så bra matchning!

Hoppas de två kommer hålla – tror aldrig de hade hittat varandra utan hjälp av experter….ska bli kul att följa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in