2024-10-09, 04:42
Medlem
Free12s avatar
Det var årets nyhet att vi ska ha ny tränare verkar det som.. Orka diskutera det så mycket. KoT är slut och har aldrig varit något att ha! Nytt in är givet och skiter i hur det blir efter,det är rätt idag! Lite som när Andersson skulle bort från landslaget. Bara han som var nöjd efter varje match och tyckte han gjorde det sååå bra..
Citera
2024-10-09, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Vad säger ni om Bröderna Granath? Båda spelar i västerås, och Viktor är kanske inte den bäste i Sverige, men lätt top 10 forward!

Inte samma klass som Bröderna Williams men helt okej för att vara allsvenskan!

Nej inte nån högre klass alls, han har bara gjort 4 mål i år och då spelar han i en klubb som ändå skapar en hel del, han är trots allt 30 år gammal och har väl inte gjort några större väsen av sig i allsvenskan, så nej ingen klubb borde värva honom som toppforward, möjligtvis backupspelare på bänken för nån mittenklubb och neråt.
Citera
2024-10-09, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag kommenterar inte rykten i media.

Nähä okej men när det gällt rykten om spelarvärvningar då jävlar har du kommenterat, inte mycket klass där inte.
Citera
2024-10-09, 05:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Okej har inte hängt med i svängarna så varför i helvete har du en Hammarby avatar?

-

Förlusten mot Häcken har dämpats men helsicke vad den sög.. Vinst där och Europaplatsen hade varit som i en liten ask men vi har 4 finaler kvar och El Plastico nästa söndag så visst finns det hopp

Slog vad med Valvanto om att Bajen inte skulle komma topp-6 i år.
Citera
2024-10-09, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
IK Sirius har fått ett stort FAN, och det är jag! Fan vad bra dom blivit!!!

Innan var jag ett stort Ifk fan! Men fan vad dåliga dom blivit de senaste åren! Fan vad man förlorat pengar på dom, FYFAN! Det tåget hoppa jag av förra året och började luta mig åt Malmö! Men efter att sett Sirius spela det senaste och vunnit tillbaka mycket av det jag förlorat på blåvitt, så säger jag bara HEJA Sirius!

Eller vad tycker ni andra? Har dom inte blivit riktigt bra eller?
Sirius har gjort det bra. Men man kan fan inte byta klubb vartefter de har framgång. Visar bara att du inte är en supporter utan en äkta tönt. Man kan byta fru,arbete och bostadsort. Men inte vilket lag man håller på.
Citera
2024-10-09, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Nej inte nån högre klass alls, han har bara gjort 4 mål i år och då spelar han i en klubb som ändå skapar en hel del, han är trots allt 30 år gammal och har väl inte gjort några större väsen av sig i allsvenskan, så nej ingen klubb borde värva honom som toppforward, möjligtvis backupspelare på bänken för nån mittenklubb och neråt.
Viktor har inte levt upp till mina förväntningar sen han kom tillbaks. Men när vi nu nästan säkert åker ur hoppas jag han stannar. I SE blir han en av de bättre.
Citera
2024-10-09, 07:45
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu känner jag inte till vilken journalist som publicerat detta då jag inte tittat/läst om detta mer än här och man kan endast spekulera i hur det gått till. Men jag utgår (det är trots allt statlig media och ska följa en högre etik och standard från slaskmedia) att man följt god journalistisk sed och hört med flertalet insatta källor för att bekräfta detta innan man publicerat nyheten. Jag skulle med 95% säkerhet säga att de är dead men walking, deras öde förseglades när de förlorade derbyt mot er.
Kan nästan lova att all kritik som riktas mot KoT kommer vara som bort blåst om dom mosar vraken i derbyt. Jag tror inte alls dom är färdiga i dif. Andraplatsen är absolut inom räckhåll, ett derby kvar, och minst 5 matcher att spela i Europa. Mycket kan hända. Det jag ser nu läser jag snarare som en varning för vad som kan hända om förfallet fortsätter, men det behövde vi nog inte SVT för att förstå.
Senast redigerad av Teu 2024-10-09 kl. 07:48.
Citera
2024-10-09, 08:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Slog vad med Valvanto om att Bajen inte skulle komma topp-6 i år.
Du skulle lyssnat när jag sa att dom kommer trea
Citera
2024-10-09, 08:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du skulle lyssnat när jag sa att dom kommer trea
Men vad fan. Dom låg typ 9:a när vi slog vad och spelade som en påse koskit. Dessutom var dom i färd med att sälja Dukanovic som jag trodde var helt avgörande för deras offensiv. Hade ingen koll på den där jävla Toure heller.
Citera
2024-10-09, 08:31
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Men vad fan. Dom låg typ 9:a när vi slog vad och spelade som en påse koskit.
Sen kom Toure, Pinas Tekie, Vagic och Skoglund igång och sommaren kryddades med Warner Hahn och Viktor Eriksson. Några av allsvenskans bästa spelare på respektive position.

Men framför allt så började Hellbergs spelidé sätta sig. Den hade jag underskattat.

Bajens defensiv när Fredrik Winther är tillbaka från sin skada kommer vara något i hästväg. Och en pånyttfödd Boudah på det (om han inte säljs innan dess).
Citera
2024-10-09, 08:38
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Sen kom Toure, Pinas Tekie, Vagic och Skoglund igång och sommaren kryddades med Warner Hahn och Viktor Eriksson. Några av allsvenskans bästa spelare på respektive position.

Men framför allt så började Hellbergs spelidé sätta sig. Den hade jag underskattat.

Bajens defensiv när Fredrik Winther är tillbaka från sin skada kommer vara något i hästväg. Och en pånyttfödd Boudah på det (om han inte säljs innan dess).
Ja det är svårt att säga emot mycket där. Men jag trodde verkligen det var ett solklart vad och att Valvanto var förblindad av hybris.

Warner Hahn är man rätt avundsjuk på. Tänk att det inte ens ryktades om t ex DIF som också sökte målvakt? Utan Trötter tyckte att Rinne och Oscar Jansson var skitsexiga komplement till trygga Säfqvist..

Men framförallt är man avundsjuk på att ni får tillbaka Saidi. Han gjorde faktiskt 5 mål för Västerås.
Citera
2024-10-09, 08:47
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ja det är svårt att säga emot mycket där. Men jag trodde verkligen det var ett solklart vad och att Valvanto var förblindad av hybris.

Warner Hahn är man rätt avundsjuk på. Tänk att det inte ens ryktades om t ex DIF som också sökte målvakt? Utan Trötter tyckte att Rinne och Oscar Jansson var skitsexiga komplement till trygga Säfqvist..

Rinne och Stensson är sådana där "Hej, jag har alltid hejat på erat lag. Vore det inte lite som en saga om ni värvade mig" -värvningar. Gulligt kanske, men det räcker inte om man bedriver en elitsatsning.

Citat:
Men framförallt är man avundsjuk på att ni får tillbaka Saidi. Han gjorde faktiskt 5 mål för Västerås.
Vi skall inte ropa hej förrns vi faktiskt får tillbaka honom. Mycket kan hända innan dess. Det finns många rovdjur till klubbar ute på kontinenten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in